Väärät metodit

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näin se menee. Yletön volyymi syö palautumista ja kuten tuossakin mainittiin, saatu koko voi olla tulehdusta/ turvotusta isommaksi osaksi. Mieluiten treeniä vähän kerralla, mutta usein. Natuna erityisesti.

Näin se menee. Yletön volyymi syö palautumista ja kuten tuossakin mainittiin, saatu koko voi olla tulehdusta/ turvotusta isommaksi osaksi. Mieluiten treeniä vähän kerralla, mutta usein. Natuna erityisesti.

Näin oon itse toteuttanut omat treenit nyt. Treenaan joka toinen päivä 2-jakoisella(yläkroppa - alakroppa). Keskityn pääasissa isoihin liikkeisiin.

Huomannut että näillä treenivuosilla on ihan turha tehdä monijakoista missä on omat päivät pienille lihasryhmille. Mielestäni fiksumpaa keskittyä isoihin liikkeisiin missä nuo pienetkin lihakset saa riittävän rasituksen. 20 vuotta kun on natuna treenannut niin turha odottaa enää kasvua, vaikka hakkais yhtä lihastyhmää omana päivänä kuinka paljon. Tietysti jos on joku heikkous mitä haluaa kehittää niin silloin se on eri juttu.

Juu kyllä natulle semmonen modattu yksjakonen on kova juttu. Ja jos sinne haluaa jotakin haba-/ ojentaja-/ viparivemputusta laitella isojen liikkeiden perään, ei oo iso homma vaikka joku pieni liike kerran viikossa lisänä. Se vähä auttelee bodyhommissakin, jos ne on se pääjuttu itelle.

Minulla ollut nyt käytössä modattu yksjakoinen. Pvä 1 - puntti, pvä 2 - kädenvääntö-apuliikkeet, pvä 3 - lepo. Noi kädenvääntöhommat vie sen verran aikaa ja resurssiakin että niitä ei voi samalle päivälle laittaa. Sitten vaan kierto alusta. Toka päivänä hauikset saa kyytiä mutta yleensä ehtivät palautua tarpeeksi seuraavaan punttiin. Jos eivät, niin sitten otan yläkropan treenin vähän kevyempänä tai ylimääräisen lepopäivän jolloin teen kevyttä palauttelua, lepopäivä joskus päivän 1 ja 2 välissä. Tuntemusten mukaan mennään. Ei minunkaan treenivuosilla enää hurjaa kehitystä tule mutta treenaaminen on hauskaa hommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom