Eipä välttämättä oteta. Tapauskohtaista. Ikäjohtaista. Vammakohtaista. Mitä olen seurannut kilpailevien 250 kg kyykkääjiä niin eipä niitä lämppärisarjoja ole yhtään enempää kuin 100kg kyykkääjillä. Yleensä pistävät 60 suorilta tankoon. Sitten 100,140,180 ja siinä se olikin. 100kg kyykkääjällä vastaavat 20,40,60,80 esimerkiksi. Itse olen se 100kg kyykkääjä mutta lämmittelen kauemmin kuin +200 kyykkääjät. Koska on jo ikää,vammoja ja kroppa vaatii todella hyvän lämmön.
Toki jos tähän otetaan kaikkk maholliset muutujat mukaan nii joo, mutta jos puhutaan henkilöstä x jonka maksimi on 100kg niin tämä henkilö x lämmittelee kyllä sitten enemmän kun maksimi on 200kg. Kyllä itelläkin lämmittelyt on pidentynyt ku voimoo tullu. Pelkästään noususarjoja tulee 2 x enemmän. Sillon kun ite penkkasi jotain 60-70kg niin nykyisin menee pelkkään penkin lämmittelyyn ja reeniin pitempään kun sillon koko rintareeniin / lämmittelyyn :D
Vai väitätkö että sinä lämmittelisit jatkossa saman verran edelleen jos kyykky maksimisi nousisi 200 kiloon?