Kauankos porukoilla kestää 1-jakoisen treeni?
45min-2h perus kyykky+penkki+veto treeni, riippuu paljon itse sisällön laadusta ja sarjamääräkin voi olla sama ääripäissä. Lämmittelyt vie sen minkä vie ja vaihtelee paljon päivän mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauankos porukoilla kestää 1-jakoisen treeni?
Eihän kilot tangossa voi vaikuttaa suoraan treenin kestoon jos verrataan eri yksilöitä. 80kg kyykyssä on 100kg kyykkääjälle ihan yhtä raskas kuin 200kg 240kg kyykkääjälle. Eikä se lämmittelykään ole sen pidempi vaikka kyykkää +200kg. Jo lähtö lämppäripainot ovat samaa luokkaa kuin 100kg kyykkääjän työsarja painot. Siinä olen samaa mieltä että puntti treeni ei ole aerobista vaikka kestäisi 4 tuntia. Jotkut old school puntti karjut olettavat että ovat kovassa aerobisessa kunnossa koska tekevät pitkiä salitreenejä. Käytännössä jo 100m juoksu tekee tiukkaa.
Siis menikö miulta jotain ohi? Totta kai lämpöä / nousuja otetaan enempi jos kyykky on 300 vs 100.
Eipä välttämättä oteta. Tapauskohtaista. Ikäjohtaista. Vammakohtaista. Mitä olen seurannut kilpailevien 250 kg kyykkääjiä niin eipä niitä lämppärisarjoja ole yhtään enempää kuin 100kg kyykkääjillä. Yleensä pistävät 60 suorilta tankoon. Sitten 100,140,180 ja siinä se olikin. 100kg kyykkääjällä vastaavat 20,40,60,80 esimerkiksi. Itse olen se 100kg kyykkääjä mutta lämmittelen kauemmin kuin +200 kyykkääjät. Koska on jo ikää,vammoja ja kroppa vaatii todella hyvän lämmön.Siis menikö miulta jotain ohi? Totta kai lämpöä / nousuja otetaan enempi jos kyykky on 300 vs 100.