Ootko käyttänyt tuota V-Dietillä vai muuten vaan tykkäät tuota natustaa?
Ihan muuten vaan, välipalana tai ennen nukkumaan menoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko käyttänyt tuota V-Dietillä vai muuten vaan tykkäät tuota natustaa?
Postimyynnistä olen tilannut tuota. Laita vaikka tuotteen koko nimi googleen niin löytyy sitä myyvä pulju.Missäs liikkeissä tota nightTimea myydään? Esim Helsingissä?
Hmmh.. Tämän ketjun ja parin tunnin T-nationin lukemisen jälkeen en voinut enää muuta, kuin päättä tarttua kyseiseen aiheeseen ja aloittaa tämän itse parin viikon sisällä..
Nyt kiinostaisi mitäs dietillä olevat kaverit ovat "tarkalleen" vetäneet, mistä ostaneet ja paljon suurinpiirtein käyttäneet rahaa tarpeisiin tätä diettiä varten?
Kiinteä ruoka tuskin tulee olemaan ongelmana, koska kesällä vedettiin normaalia typerämpi veto kaverin kanssa parista viikosta pelkällä nestemäisellä puolella.. Siitä sitten enempiä.
Mä syön hieman enemmän protskua(200g) ja sen lisäksi pellavansiemenrouhetta 2-4 ruokalusikallista yleensä aamun/aamupäivän protskujuomien yhteydessä. Iltapäivän/illan protskujuomissa sitte ruokalusikallinen tai pari rypsäriä ja ennen nukkumaan menoa myös kalaöljyä kulaus pullostaEli päivittäin tulee otettua hidasta proteiinia 160g ja sekaan laitan hieman rypsiöljyä. Tämä osissa päivän mittaan.