Perhana että haluun kokeilla kans! :(kolmen viikon saldo 6,4kg (106,5kg -> 100,1kg).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perhana että haluun kokeilla kans! :(kolmen viikon saldo 6,4kg (106,5kg -> 100,1kg).
Niin tuohon siis tarkennuksena että sehän on käsittääkseni vain hyvä että on erityyppisiä proteiineja sekaisin, mutta sen kaseiinin osuus pitäisi olla varmaan silti kohtalainen että se paljoa hyödyttäisi. Ja esimerkiksi tietysti Shugartin V-Dieetin "virallinen proteiinituote", eli tuo Biotestin "Low Carb Grow":han pitää sisällään sekä hera-, kaseiini- että maitoproteiinia.
Aina voi suunnitella ja miettiä etukäteen. Kyllä minä tuon viimeistään tammikuussa aloitan joka tapauksessa, vaikka sitten pelkällä heralla. Toivottavasti aikaisemmin, yritän tässä parhaillaan katsella miten se onnistuisi ;)Koita hakea vaikka töitä koulun oheen. Ei näistä salihommista mitään tule jollain kolmen euron ruokabudjetilla näillä hinnoilla oli sitten dieetti minkä tyyppinen tahansa. Ihan turha vaivata päätään noilla eri sekotuksilla kunnei rahaa ole niin ei se siitä.
neljännellä viikolla tippus 1,3kg,eli neljän viikon kokonaissaldo 7,7kgelikkä,kolme viikkoa takana ja ykkösvaiheen viimeinen viikko menossa.tiputus kolmannella viikolla 1,6kg elikkä kolmen viikon saldo 6,4kg (106,5kg -> 100,1kg).
ensimmäisestä viidestäpäivästä selvittyäni olo on ollut koko ajan hyvä ja salilla on voinut koko ajan lisäillä rautaa tankoon joten ei ongelmia sen suhteen.viikko vielä tätä ja sitten tarkoitus mennä kaksi viikkoa yhdellä kiinteällä aterialla per päivä
neljännellä viikolla tippus 1,3kg,eli neljän viikon kokonaissaldo 7,7kg
no ainakin niitä tekee helvetisti vähemmän mieli.mitä tällä hetkellä tekee eniten mieli niin lohta ja tuoretta ruisleipää.mutta en mä ole mitään järjetöntä rakkautta löytänyt kasviksiin,ainakaan vielä.Kova on ollut tahti. Rasvaa taitaa palaa varsin tiukkaan tahtiin vielä sen pari viikkoa siirtymävaiheen aikana, joten lopullisen muutoksen lienee näkee vasta tuolloin. Onko omalla kohdallasi toteutunut tämä ruokatottumuksien muutos, eli tekeekö mielesi jotain roskaruokia tms?
Mikä on fiilis urakan loppuvaiheilla? On kyllä aika extreme-dietti, mutta tulokset tuntuu puhuvan puolestaan.
Kunhan tuo Velocity-vaihe alkaa, niin varmaan sinnekin lähinnä kirjoitan vain sen viikottaisen tilannepäivityksen, tai ehkä vähän useamminkin fiiliksiä matkan varrelta. Tästä normaalidieettivaiheesta kun taas ei ole ikinä mitään päivitettävää, muuta kuin että ei ole edistystä tapahtunut :jahas: Sen takia kirjoitustahti sinne muutenkin on jäänyt aika heikoksi.Aiotko blogissa päivitellä kuinka usein dietin etenemistä? Itse, kun siitä olen erittäin kiinostunut..
no mulla alko vaihdevuodet itse asiassa eilenKansa kaipaa päivitystä!
SportLife Nutritionin NIGHTTIME Protein,tai vaihtoehtoisesti American Pro Slow.pro slow pitää sisällään 5,5g hiilareita per 50g annos,mutta V-dietin ei olekaan tarkotus olla ketogeeninen.Mikäs suomesta saatava proteiinivalmiste sopii tähän hommaan parhaiten? Vai kelpaako ihan perushera? T-nationista luin että Grow! olin ainoa oikea jauhe tähän hommaan.