Velocity Diet

Jappa, kerroppa miksi se proteiini ei imeydy noissa määrissä sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lol :hyvä: Eli jos otan drinksuun 51 g proteiinia se 1 gramma menee hukkaan ku se ei imeydy ?? :hyper:
Osaatko sanoa paljonko protskua on yhden kananmunan valkuaisessa ? Tai paljonko proteiinia on 50grammassa tuota jauhoa josta drinksut vaannan? Mutta anyway tuosta alkuperaisesta suunitelmasta poiketen olen ottanut tuon klo 15,30 drinksun vasta 16,30 jottei tulisi niin pitka vali ilman mitaan suuhunpantavaa..

Siis veltollahan menee kohtalaisesti tota protskuu hukkaan, aivan turhaa vetää 50g protskua ja siihen valkuaisia päälle, kerta ruumis ei käyttämään koko määrää, kun ei protskut imeydy, tiputa proteiini määrä 25g ja otat siihen valkuaiset päälle.

Se nyt on jo moneen kertaan todettu paskapuheeksi että elimistö ei pystyisi käyttämään enempää proteiinia kerralla kuin joku maaginen 30 grammaa.

Mutta joo, siksihän sitä kaseiinia tuossa käsketään käyttää että imeytyminen olisi hitaampaa, pitäisi näläntunteen näin pidempään poissa ja varmaan tasaisemmin energiaa tms, mutta jos heralla tuntuu onnistuvan niin mikäs siinä. Shugarthan valittaa t-nationin foorumilla kun porukka syö jotain pieruheraa ja sitten valittaa kun ei onnistu. Hän on sanonut että jos et käytä biotestin (ylläri) kaseiinivalmistetta, et saa kutsua diettiäsi velocity dietiksi. :D:D

Onhan se ihan ymmärrettävää jos tyypit tekee tuon dieetin jollain sekunda-aineilla ja sitten haukutaan lyttyyn kun hoitaa hommat perseelleen.

Joo tottakai, tuo vain nauratti että vain biotestin nönnönnöö-valmistetta saisi käyttää, onhan niitä nyt muitakin hyviä kaseiineja. No ymmärrettävää tietysti tuokin, helppo rajata että käytä juuri tätä tuotetta.

ÖÖ missä vaiheessa oon sanonu että ei toimi ? Tai haukkunu muuten lyttyyn?
Toimii kun junan vessa, fläsää lähtee silmissä. Treeni puhti vaan on poissa mikä nyt sinänsä ei hirveesti yllätä. Viikonloppuna paluu takaisin miinus 500-800 kcal dietille. Tänään aamupaino 81,4

Sunnuntaina olisi tarkoitus itsekin tätä koittaa. Kaseiinia ja fastin maitoproteiinia on hankittu, pellavansiemenien murskausta varten mortteli, ja rypsäriä tietty löytyy myös. Tuli tuossa samalla mieleen että kun tuosta omega-3 ja omega-6 -rasvahappojen suhteesta joskus aina toitotetaan, että pitäisi olla 1:1, niin nytpä tuo onnistuukin helposti. 100g rypsäriä päivässä, sisältää 22g omega-6 ja 11g omega-3:sta (on muuten huomattavasti parempi suhde kuin oliiviöljyssä: 10/0,5), ja 100g pellavansiemeniä päivässä, sisältää 3g omega-6 ja 12g omega-3:sta, siitähän tulee 24,5/23 eli lähes tasan samanverran. ;D Hifistely :rock::dance:

Hups, vähän väärin laskin kalorit, eipä tuota rypsäriä enää voi/tarvitsekaan ottaa...

nostetaas tämä kun kiinnostaisi 2-3 viikkoa tätä kokeilla ja olisi pari kysymystä.
miten te olette "nauttineet" noi pellavansiemenet?sekotelleet protskujuomiin vai kui?ja paljonko niitä päivässä otetaan?
voiko 1-2 kuppia kahvia vetää päivässä?
t-nationilla suositellaan (kai,lukeminen on vielä alussa) yhtä kiinteää ateriaa viikossa,niin kannattaako tätä ottaa mukaan näin lyhyellä stintillä,ja jos ottaa,niin mitä silloin söisi,eli ns.ketoruokaa vai myös hiiltä mukaan?

ja vielä,kaapista löytyy purkillinen vihteä tee-kapseleita,kannattaako niitä nappailla myöskin?

nostetaas tämä kun kiinnostaisi 2-3 viikkoa tätä kokeilla ja olisi pari kysymystä.
miten te olette "nauttineet" noi pellavansiemenet?sekotelleet protskujuomiin vai kui?ja paljonko niitä päivässä otetaan?
voiko 1-2 kuppia kahvia vetää päivässä?
t-nationilla suositellaan (kai,lukeminen on vielä alussa) yhtä kiinteää ateriaa viikossa,niin kannattaako tätä ottaa mukaan näin lyhyellä stintillä,ja jos ottaa,niin mitä silloin söisi,eli ns.ketoruokaa vai myös hiiltä mukaan?
ja vielä,kaapista löytyy purkillinen vihteä tee-kapseleita,kannattaako niitä nappailla myöskin?
Juu - pellavansiemenet protskujuomien joukkoon. Esim rouheena ne on käteviä. Päivässä otat tyyliin 25-35 g. Sen verran mitä sun kokonen ihminen tarvitsee kuitua päivässä. Sehän se tarkoitus on, sekä niistä tuleva rasva (kalaöljyt tietty lisäksi). Muista laskea sitten pellavat kokonaiskulutukseen.

Voit juoda kahvia vaikka 10 kuppia päivässä.

Ihan sama otatko tuon kiinteän aterian vai et. Se on lisätty ihan sen takia, että porukalla pää kestäisi paremmin. Jos et kaipaa kiinteää ateriaasi, niin älä ota. Ja jos otat, niin ravintoarvot pitää olla suht samanlaisia kuin protskudrinkillä. Eli protskua ja vähän rasvaa. Esim pari kanafilettä ja salaattia. Eli tarkoitus ei ole vetää mitään pizzaa tai kebabbia=kyse ei ole mättöateriasta.

Vedä vaan green teetä - lämmöntuotto kasvaa jne.

Minulla on sellaisia kokemuksia, että pellavasiemen rouhe drinkin sekaan = oksu.
Olen laittanut vaan desimittaan kuivana rouhetta ja yksinkertaisesti kauheasti maistelematta laittanut ne suuhun ja niellyt veden kanssa. Ei kerkee sitä kuraa kauaa maistaa.

Itse olen nyt nössöversion päivässä 6. Eli arkipäivisin syön terveellisen työlounaan, koska ateriaetu löytyy. Päivisin olen syönyt kanaa/kalaa ja kasviksia. Viikonloppuisin kuitenkin kokonaan nestemäisenä. Hyvin on ainakin nestettä liikkunut, kun 6 päivässä lähtenyt tasan 4 kiloa. Jos niistä on edes 100g laardia niin olen tyytyväinen.

Tiedän, että teho tuolla päivittäisellä aterialla laskee ja pääni sen kyllä kestäisi, mutta tähän mennessä olen ihan tyytyväinen. Alkuvuodesta vedin koko kuukauden n. 3 kiinteällä aterialla viikossa ja silloin paino tippui noin 6-8 kiloa.

jos noi öljy/rouhe-drinkit ei maistu, niin kannattaa kokeilla lorauttaa joukkoon jotain funlighttia, se peittää aika hyvin jäätävänkin maun. Hulkkikin tuota suosittelee ja olen itsekkin tuon todennut toimivaksi.

Terve,
tullu kesän jälkeen kunnon kaljis ja tämä dieetti vaikuttaisi hyvältä vaihtoehdolta jonkun vajaan kymmenen kilon(6-10) karisteluun nopeasti, että voi aloittaa taas mörssäämisen kunnolla.
Mitat on n. 180/88

Sali on 2krt viikossa ja tähän päälle defendo treenit 2krt viikossa (peruskurssi vasta menossa)
Ennen treeniä varmaan fiksua vedellä vähän hiilareita, että jaksaa?
Mietin myös, että haittaako noi defendot dieettiä liikaa, kun siinä tulee kummiskin 4krt viikko urheilua..

Jäi myöskin vähän epäselväksi, että miten paljon noita drinkkejä ja siemeniä mun kokosen jätkän pitäisi kiskoa päivässä. (n.50g proteiiniä 6xpvä?)

Ja drinkit kannattaa vissiin sotkea maitoproteiinijauheesta? Tohon päälle sitten tietenkin öljyt ja vitamiinipillerit jne.

Meikän tiedot ravintohommista on vielä aika alkuvaiheessa, eli vääntäkää nyt rautalangasta, heh.

Juu - pellavansiemenet protskujuomien joukkoon. Esim rouheena ne on käteviä. Päivässä otat tyyliin 25-35 g. Sen verran mitä sun kokonen ihminen tarvitsee kuitua päivässä. Sehän se tarkoitus on, sekä niistä tuleva rasva (kalaöljyt tietty lisäksi). Muista laskea sitten pellavat kokonaiskulutukseen.

Voit juoda kahvia vaikka 10 kuppia päivässä.

Ihan sama otatko tuon kiinteän aterian vai et. Se on lisätty ihan sen takia, että porukalla pää kestäisi paremmin. Jos et kaipaa kiinteää ateriaasi, niin älä ota. Ja jos otat, niin ravintoarvot pitää olla suht samanlaisia kuin protskudrinkillä. Eli protskua ja vähän rasvaa. Esim pari kanafilettä ja salaattia. Eli tarkoitus ei ole vetää mitään pizzaa tai kebabbia=kyse ei ole mättöateriasta.

Vedä vaan green teetä - lämmöntuotto kasvaa jne.
Minulla on sellaisia kokemuksia, että pellavasiemen rouhe drinkin sekaan = oksu.
Olen laittanut vaan desimittaan kuivana rouhetta ja yksinkertaisesti kauheasti maistelematta laittanut ne suuhun ja niellyt veden kanssa. Ei kerkee sitä kuraa kauaa maistaa.
molempia tapoja on nyt kokeiltu,ja taidan miksailla shakejen kanssa tästä eteenpäin.kumpikaan versio ei juuri makuelämyksiä tuota,mutta lusikalla suuhun-vettä perään menetelmällä en yksinkertaisesti pysty vetämään siementä riittävästi :hyper: ja sen huomaa pöntöllä.

viisi päivää takana :hyvä:

ja tietääkö kukaan onko suomessa saatavilla tämän tyyppisiä valmisteita.lisäkuitu ei olisi pahitteeksi

Reformi Fibrex ainakin toimii hyin, vaikkei välttämättä ole yhtä kätevä, kuin tuollaiset tabletit:

Tuotteen lisätiedot
Ravintoarvo per 100 g
Proteiinia 9,0 g
Hiilihydraattia 5,5 g
Rasvaa 0,5 g
Energiaa 260 kJ / 60 kcal
Tuote on luontaisesti gluteeniton

Kahden viikon rajapyykillä oli paino tippunut 90,1 ---> 84,8 eli ihan jees. Nestetasapaino vaan vaikuttaa todella paljon koska esim. tänä aamuna oli jotain 86,xx.

Toivotaan edelleen parasta ^^

Mitä maitoproteiinia eli kaseiinia jengi vetää Velocity Dietillä? Jotenki on vähissä vaihtoehdot...
Olen ajatellut ostaa joko Fastin Maito90:sta tai sitten SportLifeNutrition NightTimea. Hinnoiltaan nuo on lähes samoissa, mutta tuo NightTime olis maustettua mikä voi olla aika tärkeä juttu kun kuukauden kiskoo protskujuomia ja vain protskujuomia :D

Mitä maitoproteiinia eli kaseiinia jengi vetää Velocity Dietillä? Jotenki on vähissä vaihtoehdot...
Olen ajatellut ostaa joko Fastin Maito90:sta tai sitten SportLifeNutrition NightTimea. Hinnoiltaan nuo on lähes samoissa, mutta tuo NightTime olis maustettua mikä voi olla aika tärkeä juttu kun kuukauden kiskoo protskujuomia ja vain protskujuomia :D

Suosittelen kyllä tuota NightTimea, varsinkin mansikan makuisena erittäin herkullista :kuola: Hinta-laatu suhde on upea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom