Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
darvinisti sanoi:Hienoa että varusteista keskustelu on rajattu yhteen keskusteluun. Näin ongelmat ratkaistaan.
neutraali sanoi:Minä vuonna on sallittu voimanostossa nää nykyisin käytössä(ikävä kyllä) olevat varusteet(penkkipaidat & trikoot).
Tarkoitin "trikoilla"kyykky ja vetopukua.mtk77 sanoi:IPF kisoissa penkipaita on ollut käytössä 85 ja 86 Tuolloin se oli hyväksytty vammojen ehkäisyä varten, mutta kiellettiin, koska sitä käytettiin tulosten parantamiseen. Penkkipaita tuli takaisin 1991 tai 1992. Trikoot ovat oleet käytössä ainakin 25 vuotta.
Ja nykyisinkö sitä ei enää käytetä tulosten parantamiseen?mtk77 sanoi:IPF kisoissa penkipaita on ollut käytössä 85 ja 86 Tuolloin se oli hyväksytty vammojen ehkäisyä varten, mutta kiellettiin, koska sitä käytettiin tulosten parantamiseen. Penkkipaita tuli takaisin 1991 tai 1992.
Luulen että paita hyväksyttiin koska haluttiin keinotekoisesti parannella tuloksia(tyhmää hommaa)jotta saataisiin enemmän yleisöä paikalle.Nykyään sitten asiasta jotain tietävät arvuuttelee että paljonkohan tuo saa ilman paitaa(sitä ei edes itse paita nostaja monesti tiedä) jne.Kaikista naurettavinta tässä kuitenkin on se että paita nostajatkin jo haukkuvat toistensa liittoja esim,ipf vast wpo.ipf itkee että kun wpo:n kisoissa saa käyttää tupla paitoja Tai mitä helvetti lie OVATKAAN AIVAN NAURETTAVAA TOUHUA ipf:n nostajien(joidenkin) osalta tuommonen narina.Metri sanoi:Ja nykyisinkö sitä ei enää käytetä tulosten parantamiseen?
Siis vasta vuonna 1985:kö alettiin käyttää penkkipaitaa? Vielä vuonna 1987 IPF-liitossa on siis ollut urheilullisia päättäjiä.
Vielä lisäutelu: millähän perusteella penkkipaidat sitten hyväksyttiin taas vuonna 1991 (tai -92)? Pelkäsivätkö nostajat olkapäittensä puolesta vai kantoivatko päättäjät huolta nostajien olkapäitten kunnosta? Eikös tähän päde se sääntö: jos ei jotakin painoa pysty nostamaan itseään rikkomatta, niin silloin sitä ei pysty nostamaan, jos joku yrittää ja teloo olkapäänsä, omapahan on vahinkonsa.
Erään tutun kertomaa: Kun hän eka kerran kokeili jalkakyykkyä trikoilla, oli tipalla, ettei hän lentänyt nokilleen kun nousi kyykystä ylös odottamattoman nopealla vauhdilla. Nostopainot olivat samat, joilla hän oli ottanut yhden RAW-noston. Sano sitten, että varusteet eivät kevennä nostoa ja paranna tuloksia. Sanoo se, joka silti uskoo varustenostajienkin olevan tosivahvoja miehiä/naisia, mutta samalla ihmettelee, miksi liitto sallii nämä nostojenkeventäjät/tulostenparantajat.
Sori, mutta en kerta kaikkiaan voinut hillitä itseäni, kun luin tuosta penkkipaidan historiasta, miksi se oli yhteen aikaan kielletty, koska ...
Robby.R sanoi:Juuri noitten paitavalmista firmojen takia,
IPF ei voi nykyään edes harkita paitojen kieltämistä->
muuten seuraa miljoonien dollareiden haaste ja oikeus kiistat.
strong sanoi:Täyttä paskaa.
neutraali sanoi:Tarkoitin "trikoilla"kyykky ja vetopukua.
Siis onko niistä saatava hyöty ollu samaa luokkaa kuin nykypäivänä?.Ei varmaankaan.mtk77 sanoi:Minä tarkoitin myöskin tukevia trikoita. Ne on ollut käytössä kauan.
mtk77 sanoi:mutta olen ajatellut, että voisiko se olla syynä paitojen uudelleen hyväksymiselle.
neutraali sanoi:Siis onko niistä saatava hyöty ollu samaa luokkaa kuin nykypäivänä?.Ei varmaankaan.
neutraali sanoi:Siis onko niistä saatava hyöty ollu samaa luokkaa kuin nykypäivänä?.Ei varmaankaan.
strong sanoi:Ei voisi.
mtk77 sanoi:OK. Tiedätkö muuten syytä miksi paidat hyväksyttiin uudelleen. Jos tiedät niin kerro.