HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämäpä juuri! Ukraina on reilu kolmekymmentä vuotta vanha ryssän osavaltio, joten jonkun slavan huutelu ja lipun heiluttelu on täydellisen naurettavaa ja älytöntä! Mutta joukkosuggestion voima on vahva.

Ukraina on ollut kansana olemassa jo pidempään ja heillä on oma kielikin. On ollut myös aikaisemmin erilaisia versioita Ukrainan valtiosta. Ja mikä tärkeintä, niin ukrainalaiset itse haluaa oman valtion.
 

View: https://x.com/EuromaidanPR/status/1805559616677318749

1719318307192.png
 
Ei ukraina saa sitä ainakaan kuten haluaa, koska ei voita sotaa kuten haluaisi. Suoraansanoen kivinen tie edessä.
Jäbä ei taaskaan vastannu kysymykseen 😄 Kokeillaan uudestaan 💪

Saako Ukrainalla olla oma valtio missä saavat päättä omista asioistaan kuten muutkin itsenäiset valtiot? Kyllä? Ei?
 
Miksi aina johtamassa johonkin? Miksei se tapahdu? Jos, jos ja jos.
Monta vuotta vielä?

Koko ajan tapahtuu Venäjälle huonoja asioita. Seuraa tapahtumia muutenkin, kuin tuijottamalla ryssäbottien propagandaa Youtubesta.

Eikö sinulla alkanut raksuttaa, kun todistin noiden ryssäbottitubettajien olevan valehtelijoita? Toivottavasti viisastuit ja lopetit niiden katsomisen.
 
Koko ajan tapahtuu Venäjälle huonoja asioita. Seuraa tapahtumia muutenkin, kuin tuijottamalla ryssäbottien propagandaa Youtubesta.

Eikö sinulla alkanut raksuttaa, kun todistin noiden ryssäbottitubettajien olevan valehtelijoita? Toivottavasti viisastuit ja lopetit niiden katsomisen.
Ei sun monologeja ole hetkeen jaksanut kuin vilkaista ja ohittaa. Sama kuin katsoisi jotain kuivuvaa koirankakkaa tossa pihalla.

Isompi läpimurtoja ei toki hetkeen ole ollut kuin pohjoisessa (ryssillä) ja muuten tilanne elää tasaisempana vaikkakin ryssien yliotteessa. Saas nähdä tekeekö ukraina enää mitään isompaa höökiä vai jatkaako vain loppuun näin. Tällä formaatilla toki miehiä kuolisi vähemmän.
 
Ei sun monologeja ole hetkeen jaksanut kuin vilkaista ja ohittaa. Sama kuin katsoisi jotain kuivuvaa koirankakkaa tossa pihalla.

Isompi läpimurtoja ei toki hetkeen ole ollut kuin pohjoisessa (ryssillä) ja muuten tilanne elää tasaisempana vaikkakin ryssien yliotteessa. Saas nähdä tekeekö ukraina enää mitään isompaa höökiä vai jatkaako vain loppuun näin. Tällä formaatilla toki miehiä kuolisi vähemmän.

Mene heti lukemaan ne. Opit jotain tärkeää. Vai haluatko mielummin elää haavemaailmassa?
 
Ongelma on kun ei saa olla neutraali ja puhua edes totuudenmukaisesti, jos se totuudenmukaisuus ei ole mieleen tai sen puolen narratiivin mukaista.
Nää on vissiin näitä leikkejä missä puolet valitaan tai sitten on automaattisesti kanssa vihollinen. Harmi vaan kun en itse tähän tule koskaan lähtemään vaikka kuinka leimataan. Ainoa mikä kelpaa edelleen on totuus ja sen etsiminen.

Syytön olen siihen, että ryssät on edelleen voitolla sodassa ja voittavat tällä menolla. Se on puhtaasti fysiikkaa.
On tuossa totuuden siemen kanssa vaikka vähän ilkeästi sanottukin, että ryssät sotivat keskenään ja toisella on lännen proxy perseessä kiinni.
Mun mielestä on outoa että venäläiset on pystynyt taisteleemaan kuin on taistellut kun ottaa huomioon minkälainen etumatka usalla on esim sateliittien ja tiedustelun suhteen.
 
Ukraina on ollut kansana olemassa jo pidempään ja heillä on oma kielikin. On ollut myös aikaisemmin erilaisia versioita Ukrainan valtiosta. Ja mikä tärkeintä, niin ukrainalaiset itse haluaa oman valtion.
Donetskissa myös? Noissa kaupungeissa mitä ukrainan armeeja on pommittanut 2014 lähtien voi olla rakkaus aika vähissä ukr valtiota kohtaan.
 
Jäbä ei taaskaan vastannu kysymykseen 😄 Kokeillaan uudestaan 💪

Saako Ukrainalla olla oma valtio missä saavat päättä omista asioistaan kuten muutkin itsenäiset valtiot? Kyllä? Ei?
Ok entäs nämä alueet mitkä väitetysti ei halunnut olla Kiovan hallinnassa? Ainakin omasta mielestään ne julistautu itsenäisiksi.
 
Mun mielestä on outoa että venäläiset on pystynyt taisteleemaan kuin on taistellut kun ottaa huomioon minkälainen etumatka usalla on esim sateliittien ja tiedustelun suhteen.
Ainoa syy miksi ukraina edes jotenkin pärjää tässä sodassa. Ryssillä tosiaan se ongelma, että lähes kaikki mitä tekevät on tiedossa lännen proxyllä. Ainoa ettei länsi tiedä missä painoa syntyy rintamalla, mutta tosi isoja höökejä tuskin voi kumpikaan ainakaan salassa tehdä. Ryssillä tuon on koko rintaman kulutussotaa ja sitten kun aukkoa löytyy niin painetta sinne.
 
Back
Ylös Bottom