Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by iivili
(=lahjakortti kenkäkauppaan),

"Ai onx mul sun mielest rumii kenkii?" tai sit se ostaa sellaset, joilla ei voi kävellä, ku kerran saa ilmatteeks.

(=lahjakortti kosmetologille)

"Mä oon sun mielest ruma mut ei se mitää, nii säki mun mielest!!!1!!" *avari ja avaimet pöytään*

(=komea kukkapuska sen jälkeen, kun on kautta rantain tiedusteltu, että millaisista kukista ko nainen tykkää).

"Mä olisin halunnu kengät tai lahjakortin kosmetologille..."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonii kaikki pakkotoiston kauneinta puolta edustavat vastaa tähän! Mitä helvettiä haluatte lahjaks!!!

^ Omalle ukolle olen vihjaillut haluavani joululahjaksi jotain tarpeellista eli ei todellakaan mitään hömppää, joka ostetaan vaan siksi, että on pakko ostaa lahja.
Tarvelistallani mm. uutta treenikampetta (lähinnä yläosaa) ja alusvaatteita. Ilostuisin kovasti myös esim. lahjakortista vaikka Bodyshoppiin, Stockalle tai kampaajalle. Ja nimenomaan lahjakortista, koska haluan itse valita oikeat tuotteet.

Toivotaan, että siippa lukee ja ottaa onkeensa edes jostain noista. :)

Taitaa olla aika yksilöllistä mistä kukin tykkää. Muhun ei iske runot tai kukat olleenkaan. Lahjakortit on aina mukavia, mutta poikaystävältä haluaisi myös jotain pysyvämpää.

Nyt on lahjatoiveina Taluksen uusi kirja sekä alusvaatteita. Muuta kivaa olisi kynsienhoitotuotteet, korut, puntille rannetuet tms., cd:t, kampaamosta hiustenhoitotuotteita...

Jos ostaa vaatteita niin kannattaa olla tarkkana koon kanssa. Naiset voi loukkaantua, jos koko on liian iso "Oonko mä susta muka noin iso" tai jos punttimimmit taas vastaavasti saa pienemmän kokoisen niin "oonko mä susta noin pieni"... Enpä tietty
tiedä muitten ajatuksista, mutta mä voisin miettiä noin (vaikea tapaus) :joulu3:

heh. viimeksi kun ruusun annoin, alkoi helvetinmoinen syynäys että "mitäs nyt oot tehny?".. puhelin tarkastukseen jne. noh.. vuosipäivä kuitenkin oli, mutta eihän se ole mikään syy antaa ruusuja =) en ole yhtään ruusua ostanut sen jälkeen.

ootte te naiset hankalia elukoita.

Originally posted by nevahood
heh. viimeksi kun ruusun annoin, alkoi helvetinmoinen syynäys että "mitäs nyt oot tehny?".. puhelin tarkastukseen jne. noh.. vuosipäivä kuitenkin oli, mutta eihän se ole mikään syy antaa ruusuja =) en ole yhtään ruusua ostanut sen jälkeen.
ootte te naiset hankalia elukoita.

No voihan kehveli...
Synttärin, vuosipäivän, nimpparin, naistenpäivän ja vaikka kissan syntymäpäivän aikaan saadut kukat/ruusut otetaan ainakin täällä sen kummemmin "syytä etsimättä" vastaan, mutta muina päivinä saattaisi olla pieni pirulainen olkapäällä istumassa ja syytä etsimässä...:D

Mutta, alkuperäiseen kysymykseen palatakseni:
Itse toivoisin avokiltani salipaitoja joululahjaksi. Niitä ei ole koskaan liikaa; niiden koon sen on helppo tarkastaa ja väri- ja mallimaunkin se tietää. Alusvaatteet voi olla vähän vaikeita, vaikka koko lapun mukaan ok, ne ei välttämättä istu kunnolla...

Urajyrsin ois varmaan hyvä idea...:D Muuta en tytölle keksinyt kun hpeisen suomileijonan ja siihen ketjun. Ajattelin vielä ihan varmuudeksi teetättää itsestäni muutaman naisihmistä "miellyttävän" kuvan, en sitten tiedä uskallanko antaa kuvan joulupäivänä, jos vaikka anoppi sattuu näkemään... Antakaas kauniimman sukupuolen edustajat palautetta, saanko näillä eväillä turpiin?:thumbs:

Hyvät joulut vaan näin etukäteen:kippis1:

Originally posted by hurmanni
Muuta en tytölle keksinyt kun hpeisen suomileijonan ja siihen ketjun. Ajattelin vielä ihan varmuudeksi teetättää itsestäni muutaman naisihmistä "miellyttävän" kuvan, en sitten tiedä uskallanko antaa kuvan joulupäivänä, jos vaikka anoppi sattuu näkemään... Antakaas kauniimman sukupuolen edustajat palautetta, saanko näillä eväillä turpiin?:thumbs:

Kyllä mä ainakin olisin mielissäni jos suomileijonan saisin. Ja juuri paras osa lahjassasi olisi nuo kuvat. Ja voithan antaa kuvat muilta katseilta salassa... Rohkeasti antamaan vaan (kaikkea). Takuulla tyttös tykkää :joulu8:

-edit- korut yleensäkin ovat hyvä lahja.... ja pehmolelut :haart:

Perskeles...ois paljon helpompaa ostaa joku lahja,jos naikkosein ei olis armeijassa..nyt periaatteessa kaikki vaatteet ja korut menee hukkaan,kun eihän niitä armeijassa voi pittää..No mutta koriste-esineistä hän kuulema tykkää..

Itse ostin kliseisen sydänriipuksen, sellaisen hänen hajuvedeltä tuoksuvan kynttilän ja tein itse kortin, jossa hänen kuva minun piirtämänä ja vielä annan joulukortin, jossa on kuva minusta puolivuotiaasta pikkuveljestäni yhteiskuvassa.

Mutta silti tuntuu että jotain puuttuu :jahas:

ostin sitte foo fightersin dvd:n. pitää vielä väsätä ja askarrella joku mukava kortti, niin eiköhän mimmi ole tyytyväinen :love:

Originally posted by hurmanni
Muuta en tytölle keksinyt kun hpeisen suomileijonan ja siihen ketjun. Ajattelin vielä ihan varmuudeksi teetättää itsestäni muutaman naisihmistä "miellyttävän" kuvan, en sitten tiedä uskallanko antaa kuvan joulupäivänä, jos vaikka anoppi sattuu näkemään... Antakaas kauniimman sukupuolen edustajat palautetta, saanko näillä eväillä turpiin?:thumbs:

Ei varmasti turpiin tuu, mut mä ostin ite avokilleni vuosipäivälahjaks kultaisen suomileijonan, joten mulla on siitä mielikuva miesten koruna. Voisin hölmistyä, jos sellasen ite saisin. Eli kyllä me naiset ollaan niin pirun vaikeita :D

Havaintojeni mukaan nainen näyttää tyytyväiseltä jos sille onnistuu ostamaan jonkun vaatekappaleen josta nainen pitää, ja joka kaikenlisäksi olisi oikean kokoinen.

(Järjettömän) kalliit kosmetiikkatuotteet on myös osottautunut hyväksi vedoksi, jos tietää mistä tuotesarjasta eukko pitää niin lentokentältä jäänyt kainaloon jotain, esim. suihku/kylpysaippua.

(edit: kallis ei tarkoita että lahja olisi yhtään parempi, ihmetyttää miten naisten suihkusaippua maksaa 3 x enemmän mitä miesten vastaava...)

Hyvänä olen joskus myös havainnut jonkun 'yhteisen' lahjan,eli jotain joka vietetään yhdessä tai josta on iloa molemmille.

Originally posted by screwdriver
Hyvänä olen joskus myös havainnut jonkun 'yhteisen' lahjan,eli jotain joka vietetään yhdessä tai josta on iloa molemmille.

Joku kelmee tekomambo? :lol2:

muijat on kyllä vaikeita tapauksia lahjonnassa. on niin yksilöllistä toi kukista ja hempeilystä tykkääminen, niinkuin alusvaatteista ja vaikka tekojormasta pitäminen. opetelkaa kuuntelemaan toisen höpinöitä niin sieltä ne jutut löytyy. Tai sitte viikonloppuna yhdessä kauppoihin kierteleen niin siinä huomaa mikä toista kiinnostaa...

Joo tulipahan taas sitten päädyttyä hepeneihin ja alusvaatteisiin. Paloihan siinä rahaa muutamia huntteja, mutta onpahan siitä iloa itsellekin ;) Vaimolla on sen verran korkea rima ettei ihan mitä tahansa merkkiä huoli niin alusvaatteissa kuin kosmetiikassakaan. Gossard, Calvin Klein, Joe Blasco ym. kyllä kelpaavat.

Originally posted by KovisSR
Joo tulipahan taas sitten päädyttyä hepeneihin ja alusvaatteisiin. Paloihan siinä rahaa muutamia huntteja, mutta onpahan siitä iloa itsellekin ;) Vaimolla on sen verran korkea rima ettei ihan mitä tahansa merkkiä huoli niin alusvaatteissa kuin kosmetiikassakaan. Gossard, Calvin Klein, Joe Blasco ym. kyllä kelpaavat.

Outoo,että monenkaa naikkonen ei tykkää saamastaan lahjasta vaik mies kuinka sydämensä laittaa siihen..pittää olla kaikkee merkkiä ja hintaa enemmän kuin tavan kuolevainen kerkkii hankkia eläessään..Ainakin minun naikkonen ei kyllä rupee valittamaan jos nyt ei satu ole ihan sitä mistä tykkää..No kuka mitenkin..Itse en ainakaan moista naikkosta kattelis jolle kelpaa vain paras ja kallein..menköön suhtailee jonkun Espanjalaisen sulttaanin kanssa perkele :jahas:

Pakko vielä laittaa...Keksin mitä tahtoisin,näin sen tänään...
Aivan iiiihana Nalle-Puh pehmolelu:haart: ,sen kun saisi kainaloon ,silloin kun muru ei pääse...Korni,ehkä,mutta sellasen kun saisi oisin niiiiin onnellinen :joulu6:

Originally posted by WhiteExorcist
Outoo,että monenkaa naikkonen ei tykkää saamastaan lahjasta vaik mies kuinka sydämensä laittaa siihen..pittää olla kaikkee merkkiä ja hintaa enemmän kuin tavan kuolevainen kerkkii hankkia eläessään..Ainakin minun naikkonen ei kyllä rupee valittamaan jos nyt ei satu ole ihan sitä mistä tykkää..No kuka mitenkin..Itse en ainakaan moista naikkosta kattelis jolle kelpaa vain paras ja kallein..menköön suhtailee jonkun Espanjalaisen sulttaanin kanssa perkele :jahas:

On siinä sellainen pointti että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa :) Eli kyllä sillä 60€ ja 15€ alusvaatesetillä on ihan laadullisestikin eroa. Ja vaimo kun on kosmetologi ammatiltaan, niin ei mitään Lumenen meikkejä huoli alan ammattilaisena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom