Tyttöystävälle lahjaksi?

Gamecuben kävin ostamassa, se kun tykkää noista nintendon söpösöpö peleistä.

ja tietenkin taka-ajatuksena on että pääsen itse enemmän pelaileen tietokoneella ;)

mahtaa yllättyä kun oli nimenomaan puhe ettei osteta kuin jotain pientä, tai no, pienihän se on. :kippis1:

ei vaan sattunut kaupassa olemaan mitään järkevää peliä eikä tilaamalla kerkiä enään, saan onneksi kaverilta parit pelit lainaan niin ei tarvi pelkkää laitetta ihastella välipäivinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by hurmanni
Muuta en tytölle keksinyt kun hpeisen suomileijonan ja siihen ketjun.
.
.
Antakaas kauniimman sukupuolen edustajat palautetta, saanko näillä eväillä turpiin?:thumbs:
En ole kauniimman sukupuolen edustaja, mutta mun mielestä hopeakoruja ei kannattaisi ostaa tyttöystävälle lahjaksi. Hopea tummuu ja näyttää sekä tuntuu "halvalta." Jos ei pidä kullasta, niin valkokultaiset korut kannattaisi ehkä ottaa harkintaan. Ainoa koru, mitä itse suostun pitämään (toivottavasti taas joskus) on kihla/vihkisormus, ja sekin tulee olemaan valkokultaa tai titaania.

Originally posted by Tomi
En ole kauniimman sukupuolen edustaja, mutta mun mielestä hopeakoruja ei kannattaisi ostaa tyttöystävälle lahjaksi. Hopea tummuu ja näyttää sekä tuntuu "halvalta."

Mielipidekysymys, meikäläisen rakkaimmat korut kun ovat taas nimenomaan hopeaa (Kalevala-kaulaketju, nilkkaketju ja korvikset Talon Sydän - sarjasta). Enkä oikein ymmärtänyt PepsiGirlin kommenttia siitä, että Kalevala-korut edustaisivat huonoa makua... tai sitten mulla vain yksinkertaisesti on sellainen :D

No mutta niistä lahjaideoista. Itse en suosittelisi ostamaan alusvaatteita, vaikka niitä on moni ehdottanutkin - ihan siksi, että vaikka koko onkin helppo tarkistaa, niin sopivan mallin löytää vain sovittamalla. Parfyymi on jees, jos ja kun tietää oman kultansa suosikkituoksun suht tarkasti - hakuammunta ei tuoksuissa (yleensä) kannata, eikä nätti pullo korvaa pieleen mennyttä tuoksuvalintaa. Levyt ovat mielestäni hyvä lahja, samoin kirjat - tosin näissäkin kannattaa vähän yrittää urkkia vihjeitä mieleisiä - ja miksei myös rakkaasi suosikkilehden vuosikerta! Tai jos kultasi on leffaihmisiä, niin DVD tai vaikkapa leffalippusetti esim. ruusukimpulla "romantisoituna" :joulu1:

no mä sain yhtenä jouluna ledillä varustetun mainosavaimenperän ja luvan ostaa ite itelleni omilla rahoillani (lopulta) suunto t1. enkä kuollut, tosin toki tajuan että ero ei ehkä sittenkään ollut kamala asia suht pian joulun jälkeen..... ;) taisin olla poissa mielestä ja pian myös pois silmistä.

joten pojat, mikä tahansa kiva juttu, kunhan se on kauniisti ajateltu (tai siis ylipäänsä edes jotekin osoittaa että ajattelit sitä naista) on varmasti kiva juttu.

Jos Pukki saa antaa tyttöystävällesi lahjaksi kerran vuodessa jotain pitkää ja paksua niin se on kiva juttu :D

näillä jos ei pesää niin sitten ei...

Eukolla on synttärit just ennen joulua joten ajattelen ettei molempiin niin älyttömästi tarvii satsata. Synttärilahjaksi ostan sille uuden polkupyörän kun entinen pöllittiin.Ajattelin pistää pakettiin pyörän lenkkilukon ja kun eukko avaa sen ja katsoo hölmistyneenä,:wtf:otan eukosta kuvan ja vien sen sitten autotalliin katsomaan uutta menopeliään.
Joululahjaksi sitten lempisuklaata ja vaikka jotkut tohvelit tai alusasu.
(Niin ja värisevän lahjan se saakin jo pikkujoululahjaksi):D

Eukolla on synttärit just ennen joulua joten ajattelen ettei molempiin niin älyttömästi tarvii satsata. Synttärilahjaksi ostan sille uuden polkupyörän kun entinen pöllittiin.Ajattelin pistää pakettiin pyörän lenkkilukon ja kun eukko avaa sen ja katsoo hölmistyneenä,:wtf:otan eukosta kuvan ja vien sen sitten autotalliin katsomaan uutta menopeliään.
Joululahjaksi sitten lempisuklaata ja vaikka jotkut tohvelit tai alusasu.
(Niin ja värisevän lahjan se saakin jo pikkujoululahjaksi):D
Täytyy sanoa, että itse olisin sulaa vahaa tuon pyörä/lukko- homman edessä :D Pojot tuli sinne, että ropisi!!

Aaahh, kuolisin ehkä jos saisin lahjakortin hierontaan / vartalonhoitoon / kasvohoitoon kosmetologille. Tekis niiiiin hyvää. Lahjakortit lemppari vaatepuljuihin, ja jotkut super exclusiivit käsin valmistetut suklaakonvehditkin voin hyväksyä kerran tai pari vuodessa ;).

Myös hyvin suunniteltu yhteinen päivä tai vaikka sen puolikas sulattaa sydämen. Hyvä ruoka, parempi mieli jne.

Ja esimerkki tällaisesta: Väänsin avomiehelle puolivuotislahjaksi aarteenetsinnän ympäri pk-seutua. Tyyppi siis seikkaili yksin ystävieni ja perheeni kodeissa ja suoritti erinäisiä tehtäviä joista sai palkinnoksi ohjeet seuraavaan paikkaan. Viimeisellä rastilla olin luonnollisesti MINÄ. (Hyi, ei mitään seksijuttuja.)

KUNPA JOKU TEKISI MULLEKIN TÄLLAISTA!11!!!1! :itku:

Ja esimerkki tällaisesta: Väänsin avomiehelle puolivuotislahjaksi aarteenetsinnän ympäri pk-seutua. Tyyppi siis seikkaili yksin ystävieni ja perheeni kodeissa ja suoritti erinäisiä tehtäviä joista sai palkinnoksi ohjeet seuraavaan paikkaan. Viimeisellä rastilla olin luonnollisesti MINÄ. (Hyi, ei mitään seksijuttuja.)

Oi että olisin otettu tällaisesta lahjasta, johon nähty vaivaa. Kiitti vinkistä, koitan muistaa tämän, jos joskus löydän paremman puoliskon:D

Joku persoonallinen ja yllättävä lahja on minusta paras.. semmonen joka liittyy johonkin asiaan josta oma tyttö/poika tykkää :)

No niin nostellaanpa vähän tätäkin ketjua.. Eli nyt on taas se aika vuodesta kun pitäisi ostaa tyttöystävälle syntymäpäivälahja. Yleensä olen ollut aika laiska ostamaan lahjoja, joten olisi tarkoituksena hieman ryhdistäytyä ja ostaa jotakin erikoisempaa lahjaksi. Hommaa ei helpota ollenkaan suhteellisen korkea vaatimustaso lahjojen suhteen eli laatua olisi syytä löytyä :) Ajattelinkin tänä vuonna yllättää hänet ostamalla Marc Jacobsin kengät lahjaksi. Jalan koko on tiedossa ja hänen maku kenkien suhteen on kutakuinkin tiedossa, joten suunnitelman pitäisi siihen nähden olla kunnossa. Mitäs arvon pakkisnaiset on mieltä, että voiko mennä pahasti metsään tämän tyyppisen lahjan kanssa?:D

No niin nostellaanpa vähän tätäkin ketjua.. Eli nyt on taas se aika vuodesta kun pitäisi ostaa tyttöystävälle syntymäpäivälahja. Yleensä olen ollut aika laiska ostamaan lahjoja, joten olisi tarkoituksena hieman ryhdistäytyä ja ostaa jotakin erikoisempaa lahjaksi. Hommaa ei helpota ollenkaan suhteellisen korkea vaatimustaso lahjojen suhteen eli laatua olisi syytä löytyä :) Ajattelinkin tänä vuonna yllättää hänet ostamalla Marc Jacobsin kengät lahjaksi. Jalan koko on tiedossa ja hänen maku kenkien suhteen on kutakuinkin tiedossa, joten suunnitelman pitäisi siihen nähden olla kunnossa. Mitäs arvon pakkisnaiset on mieltä, että voiko mennä pahasti metsään tämän tyyppisen lahjan kanssa?:D

Vastaus: ei voi mennä pieleen. :thumbs:

arvostaisin

Vaikka kenkäfriikki olenkin, on kenkien antaminen lahjaksi kuitenkin aika vaikea juttu. Arvostaisin lahjaa todella suuresti, jos olisin vaikka käynyt kokeilemassa/ihailemassa jossain joitain kalliita kenkiä, joita en itse raaskisi ostaa. Jos taas saisin jotkut random-merkkikengät, niin voisin olla :wtf:, varsinkaan jos ne ei sovi jalkaan ja/tai tyyliin täydellisesti. Mulla ainakin on niin "vaikeat" jalat, että harvat kengät sopii tai niillä on hyvä kävellä ja kyllä vituttaisi, jos saisin Marc Jacobsit, joita pitää sitten pitää vaan kenkähyllyn koristeena.

Vähän ohi aiheen mutta itse sain kummityttöni vanhemmilta joulukortin jossa oli ultraäänikuva (tms.) ~4kk ikäisestä sikiöstä (eivät kertoneet vauvasta vielä sitä ennen kenellekkään). Ja sitten seuraavana kesänä syntymäpäivänäni kysyivät haluaisinko olla sylikummi :). Oli kyllä paras synttärilahja mitä itse olen saanut. Eli öö, ei sen lahjan tarvitse olla mitenkään kallis että se olisi mieluisa.

Itse suosin jotain perus koru/lahjakortti tms. lahjaa jonka kylkeen itse maalattu/piirretty kortti. (Tytöt on yleensä ollu tosi otettuja jos jaksaa väsätä jonkun kivan kuvan) Tai no, eipä sitä parempaa puoliskoa nyt ole joten eipähän tarvitse pensseliinkään koskea. :D

Alkaisi taas olemaan se aika vuodesta kun synttärilahjaa pitää keksiä avokille. Nyt kyllä jo suoraan sanoin että turha odottaa mitään erikoisempaa lahjaa. Viime vuonna kun synttärilahjasta tuli suuttuminen meille molemmille. :wtf:

Kertokaas mikä mun antamassa lahjassa viime vuonna niin pahasti meni pieleen että siitä piti suuttua pariksi päiväksi, lahja oli siis lahjakortti vapaavalintaiseen kasvohoitoon, crocs jalkineet(hän oli aikaisemmin kesällä sanonut haluavansa kyseiset kengät) sekä jonkun suomalaisen suunnittelijan sydämenmuotoinen lasimaljakko johon laitoin jotain asiaan kuuluvia kukkasia kukkakaupasta.

Tästä lahjasta siis piti suuttua oikein kunnolla "sä ostit mulle jotkut kengät!! Siis kengät, mitä sä oikee ajattelit??" Siistitysti kerrottuna tuollaista kiukuttelua pari päivää sain kuunnella ja sit mieli muuttu ja neito älysi pyytää anteeksi käytöstään. Että ei jääny siitä lahjan antamisesta ehkä hyvä mieli kummallekaan. Mutta olin mä ihmeissäni että mikä nyt niin pahasti pieleen meni..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom