Tyttöystävälle lahjaksi?

Jees olen päätymässä silkkiseen pyjamasettiin ja kivoihin lämpimiin tossuihin... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tee jotain itse.. Mä tein sellasen 'lahjakortin' joskus aikoinaan exälle. Siinä oli mm. 2krt tiskaus, 2krt imurointi, 2 * 2h shoppausreissu, pari konserttia, 2 * elokuvissa romanttinen komedia:urjo: , jne... siitä vaan ideoimaan itse. Tarkoitus on siis laittaa sellaisia juttuja joita normaalisti ei tule tehtyä ja näin yllättää tuleva exä. Sitten kun asekartelee paskartelee siihen sellaiset "repäise tästä" kohdat niin homma on bueno :thumbs:

Tuo nyt ei maksa mitään, joten tohon voi vielä hommata jotain kylkeen!!

Joo ei sitten boldaukset toimi quotessa :)
:lol2: :thumbs:

hmm, itse ajattelin hankkia tyttöystävälle:
-Alusvaatesetin (Joo, tiedän jopa minkä kokoiset)
-Kameraan muistikortin, kun se tykkää kuvailla kaikkee.
-CD-Levy
-Ehkä lisäksi vaikka joku nätti salipaita, tai lahjakortti sellaseen kauppaan josta niitä saa.
-Itseni tarjoan sille kyllä seksileluksi, mutta mahtaako tuo mikään lahja olla, kun tarjoudun siihen hommaan joka päivä.
:D

Kukkia en varmaan viitsi antaa, kun niitä tulee ostettua muutenkin.

onkohan missään netissä valmista ohjelmaa / sivustoa josta tuommosen kalenterin saisi omilla kuvilla tehtyä? voisi pistää pakettiin mukaan..

Originally posted by nevahood
onkohan missään netissä valmista ohjelmaa / sivustoa josta tuommosen kalenterin saisi omilla kuvilla tehtyä? voisi pistää pakettiin mukaan..
Tuolla http://h41157.www4.hp.com/fi/fin/homeadvisor/materialbuilder.html on ainaki jonkin näköinen pohja kalenterin tekoon.:joulu6:

En ole itse koittanut, mutta pikaisesti vilkaistuna, sillä pitäis pystyä tekeen seinäkalenteri, johon saa laittaa omia kuvia.

escada - magnetism + omavalmisteinen kalenteri + omaperäinen kortti + karkkirasia + kukka..

ei ole liikaa hintaa, mutta luultavasti joka päivä tuota töhäyttää niskaansa. toinen kova olisi deep red bossilta. naispuolisten kommentteja?

Ostin typsylle just USB muistina toimivan 256MB mp3 -soittimen (toivomus), Viivi & Wagner -albumin, suklaata, tein itse kuvatusta valokuvasta taulun ja piirsin kortit. Toivotaan että kelpaa. :)

osta sille joku setti hiustenhoitotuotteita. niitä harvemmin saa ja hyvät on prl kalliita. tuoksun pitää olla hyvä

tai sit "leatherman lady" eli pikku leatherman, siitä oon ite tykännny

sykemittari

kylpytakki on aina mun mieleen. varmaan monen muunkin

sit jos se käy salilla, osta hyvä vyö

treenikassi oli kans yks hyvä lahja jonka oon ite saanu, ei ehkä kauheen romanttinen. mut siihen voi laittaa kylkiäisiks jotain josta toinen tykkää ni se ei oo liian kylmä.

Kaikkein paras lahja on nimenomaan alusvaatteet, käy pikasesti seksikaupassa ja osta sellaiset alushousut mitkä miellyttää molempia! Ei se ole hyvä lahja jos se saa ainoastaa naisen onnelliseks:joulu3: :joulu1:

Originally posted by Makkevon
Kaikkein paras lahja on nimenomaan alusvaatteet, käy pikasesti seksikaupassa ja osta sellaiset alushousut mitkä miellyttää molempia! Ei se ole hyvä lahja jos se saa ainoastaa naisen onnelliseks:joulu3: :joulu1:

Ei oikein tykänny aikoinaan kun kysyin et jos ostan sille s-marketista sellaiset jännät alushousut yms. että kuten Tomi sanoi aikaisemmin niin johtaa välittömään anaaliseksiin...

Häää...anaaliseksi on persiistä :rolleyes:
No nyt mun ideat on tos alusasu-osastolla...tosin jonkin hianon koriste-esineenkin voisi hommata,tai sit ei?..mitään salivarusteita sille rupee hommaamaan..muahaha...niin todellakin...korutkin menee viel hukkaan ku se olla napottaa armeijassa..toi sykemittari ois kyl hyvä,mut sen vanhemmat taitavat ostaa sen sille...mä kyl vierastan kuin ruttoa noita omaväsäämiä "yllätyksiä"...ne todellakin on sit naikkosen mielestä yllätyksiä..prkl,se on just tätä kun on niin taiteilija sielultaan :lol2:
Hmm,jos mä käärisin itteni lahjapakettiin...nojoo..:jahas:

Stressiä tuntuu porukalla pukkaavan lahjoista...
Itse en pahemmin siitä painetta ota, muista asioista
joskus kylläkin;)

Lahjahommat on tonttujen kanssa sovittu jo puoliksi..
siinä sitä sitten onkin avovaimolla jännittämistä, varsinkin kun lukee tän:haart:

Originally posted by Nakkeli
Ostin typsylle just USB muistina toimivan 256MB mp3 -soittimen (toivomus), Viivi & Wagner -albumin, suklaata, tein itse kuvatusta valokuvasta taulun ja piirsin kortit. Toivotaan että kelpaa. :)

No aivan varmasti kelpaa...:thumbs: Mistä ihmeestä te revitte rahanne tollasiin lahjabudjetteihin. Mä sentään käyn töissä opiskelun ohessa ja silti harvinaista, että rahaa riittää ruokaan laskujen jälkeen...

Joulumenu: näkkäriä, vettä ja juhlan kunniaksi riisiä.:rolleyes:

mun tyttöystävä täyttää ens lauantaina 18 ja itelläkin on kriisi että mitä ostan....ainakin pullon viinaa täysikäisyyden merkiksi...:thumbs:
mutta vielä pitäis keksiä lisää...jotain kuteita..tai jotain mistä hyötyy molemmat...en tietysti ajattele itseäni tässä ostoksessa :evil:
seksikäs alusasu yms...

Älkää ainakaan ihmeessä ostako mitään kauneuteen liittyvää esim meikkejä, koska sieltä saatta tulla sellanen lause et mää en oo sulle tarpeeks hyvän näkönen vai tai jotain vastaavaa. Hajuvettä, vaatteita, suklaata, viinaa... Niin ja niinkun joku tais jossain jo sanoo et ei missään nimessä kattilaa tai moppia... Joutuu pian ite ulkoruokintaan vuodeks:wall:

Hajuvettä, vaatteita, suklaata, viinaa... Siis tarkotin et noita voi ostaa:worship:

Hienoja ideoita täällä vaikka kuinka :haart:
Itselleni paras joululahja minkä olen saanut oli, kun jouluaattona pääsin klo20 töistä ja talo oli puunattu viimesen päälle,kaikki valot oli sammutettu ja valaistuksen hoitivat kynttilät ja takka tuli.
Sauna oli lämmitetty ja pöytä katettu, syömisen jälkeen saunaan ja kylmä olut käteen, mies selvinpäin..Paras joululahja ikinä:haart: .

Kaikki mihin vähääkään viitsii nähdä vaivaa, oli se sitten sikakallis tai joku arvoton hely,ihan mikä vaan mistä näkee että miettimiseen on mennyt aikaa ja että se todellakin on hommattu/tehty juuri mulle,kaikki liikauttaa:joulu6:

Eikä se kattila nyt niiin paha idea olisi,mäkin oon monena jouluna otellu kokkiveistä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom