Saattaa kyllä olla sen hajuveden ostaminen aika riskipeliä, koska esim itte olen ihan hirveen tarkka hajuvesistäni, eikä juuri mikään kelpaa. Mutta totta kai rakastavana miehenä tiedät naisesi hajuvesimerkin...ja sitten voisitkin ostaa sellasen paketin, mistä löytyy se hajuvesi SEKÄ samaa sarjaa veikka body lotion ja suihkugeeli tai dödö jne. Jos kerta korvessa asut, eikä siellä sellasia juttuja oo, niin nettihän sulla kumminkin näyttäis toimivan, eli netistä vaan sitten ostamaan! Ja dildoista puheen ollen luultavasti hauskempi lahja ois sellanen tyyliin "erotiikkapaketti", missä ois kaikkea pientä sälää yhteisiksi hupihetkiksi...esim oululaisesta Rakkauden Helmestä saa tilata paketteja pariskunnille (nettisivut löytyy googlella), joissa ois hunajapölyä, ihanan tuoksuisia hierontaöljyjä jnejnejne...nehän ne vasta oiskin hauskoja MOLEMMILLE :joulu8:
100 eurolla saattais myös just saada jonkun iiiiihanan ravintolaillallisen kahdelle, jos nyt yhtään ootte sitä tyyppiä. Mutta aina sellasesta extrahienosta illallisesta ilahtuu...tosin jos niitäkään ei sieltä korvesta löydy niin eeeei sitten...Mutta kyllä sellanen lahjakortti hierojalle tai kosmetologille mulle ainakin kelpais. Ehkä vaateliikkeisiin ei kantsis antaa lahjakortteja, kun oishan se aina mukava, jos mies itse vaivautuis valitsemaan mulle jotain mistä hän tykkää...siis varsinkin jos on alusasuista kyse!