Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by WhiteExorcist
Olisiko kellään mitään hyvää ideaa mitä tyttöystävälle joululahjaksi?
Ei viittisi mitään perus tavaraa eli jotain kuppasta korua ostaa...Jotain erikoisempaa muttei kallista hinta max 100e..Täällä tuppukylässä kun ei oikein ole hirveästi valinnan varaa mut etemmäs voi lähtee kunha tietäis mitä ostais eli jos on ideoita niin tänne vaan :)

Sellaiset lahjat ovat parhaita, missä hyödyn "saajana" on myös antaja ;)

Tästä loistava lahja kultsille.

Palaute kotona on ollut :5: ja :thumbs:

Suosittelen lämpimästi. Ja jää vielä melkein puolet niihin protskuihin.

-edit- eli se ei ollut sitten se "runkkaavajoulupukki". :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by maximillian
Sellaiset lahjat ovat parhaita, missä hyödyn "saajana" on myös antaja ;)

Tästä loistava lahja kultsille.

Palaute kotona on ollut :5: ja :thumbs:

Suosittelen lämpimästi. Ja jää vielä melkein puolet niihin protskuihin.

-edit- eli se ei ollut sitten se "runkkaavajoulupukki". :D

Jotain tuollaista olin itsekin ehdottamassa.
Varmasti likkakaverisi tykistyy siihen ja pitää sitä käytännöllisenä, hyödyllisenä jne.

Re: Re: Re: Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by Nekroman
Varmasti likkakaverisi tykistyy siihen ja pitää sitä käytännöllisenä, hyödyllisenä jne.

Kuka mitenkin, ite kun hienovaraisesti jotain vihjailin lahjaideastani ennen emännän synttäreitä, niin tämähän lupasi että seuraavana aamuna löytyy meikäläisen rektaali*ta suriseva yllätys. :down:

Jäi ostamatta...

Originally posted by N.O.Kummonen
..ihmettelee varmaan söikö se isoperseinen mursu joka nurkissa pyörii sen kalenteripojan.

Repesin :D

Mitä lahjaan tulee niin takuuvarmoja vaihtoehtoja ovat lahjakortit (hierojat, kosmetologit, vaate-/korukaupat..) tai etelänmatka/kylpyläloma.

Re: Re: Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by Dopey
Eikä mitään kevät tuli puro suli kamaa, vaan oikeita fiiliksiä suhteesta.
Höh *repii vastakirjoitetun lahjarunonsa* :curs:

Re: Re: Re: Re: Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by rafael30
Kuka mitenkin, ite kun hienovaraisesti jotain vihjailin lahjaideastani ennen emännän synttäreitä, niin tämähän lupasi että seuraavana aamuna löytyy meikäläisen rektaali*ta suriseva yllätys. :down:

Jäi ostamatta...

Niin. Ollaan sitä niin siveellistä ja yliherkkää..;)

Osta vaan. Heikolla hetkellä otat asian esiin. Jos testaa en usko että enää mussutusta joudut kuuntelemaan.

Mä sanoisin, että älä osta korua, koska tavallisella lahjabudjetilla et saa kuitenkaan mitään sellaista, joka naisen mieltä lämmittäisi...:rolleyes: Jos aiot ostaa sellaisen alusasusetin, josta tyttöystäväsi ilahtuisi, niin toi 100€ uppoaa siihen helposti. Go for it, jos rahasta ei ole puutetta. Älä ainakaan osta mitään pehmolelua, koska n.19-vuotias odottaa jo jotain "merkittävämpää", mikä tosin ei tarkoita välttämättä kalliimpaa. Karkin/suklaan antaminen kertoisi siitä, ettet ole vaivautunut miettimään lahjaideaa ollenkaan. Samaa kertoisi lahjakortit yms. rahalahjat.

Osta vaikka hajuvettä, josta itsekin pidät. Jos tyttöystäväsi on naisellinen, niin Sakari Sauson nahkakäsineet (hinta n.50€) on aina onnistunut valinta! Jotkut tyylikkäät kamelin väriset tai punaiset, ei mitään mustia ukkokäsineitä. Nää nyt olis sellasia mun mielestä takuuvarmoja naiselle. Niin ja joskus itse olen saanut dildon, josta olin hyvin mielissäni, koska en itse olisi sellaista kehdannut hankkia.:nolo:

Saattaa kyllä olla sen hajuveden ostaminen aika riskipeliä, koska esim itte olen ihan hirveen tarkka hajuvesistäni, eikä juuri mikään kelpaa. Mutta totta kai rakastavana miehenä tiedät naisesi hajuvesimerkin...ja sitten voisitkin ostaa sellasen paketin, mistä löytyy se hajuvesi SEKÄ samaa sarjaa veikka body lotion ja suihkugeeli tai dödö jne. Jos kerta korvessa asut, eikä siellä sellasia juttuja oo, niin nettihän sulla kumminkin näyttäis toimivan, eli netistä vaan sitten ostamaan! Ja dildoista puheen ollen luultavasti hauskempi lahja ois sellanen tyyliin "erotiikkapaketti", missä ois kaikkea pientä sälää yhteisiksi hupihetkiksi...esim oululaisesta Rakkauden Helmestä saa tilata paketteja pariskunnille (nettisivut löytyy googlella), joissa ois hunajapölyä, ihanan tuoksuisia hierontaöljyjä jnejnejne...nehän ne vasta oiskin hauskoja MOLEMMILLE :joulu8:

100 eurolla saattais myös just saada jonkun iiiiihanan ravintolaillallisen kahdelle, jos nyt yhtään ootte sitä tyyppiä. Mutta aina sellasesta extrahienosta illallisesta ilahtuu...tosin jos niitäkään ei sieltä korvesta löydy niin eeeei sitten...Mutta kyllä sellanen lahjakortti hierojalle tai kosmetologille mulle ainakin kelpais. Ehkä vaateliikkeisiin ei kantsis antaa lahjakortteja, kun oishan se aina mukava, jos mies itse vaivautuis valitsemaan mulle jotain mistä hän tykkää...siis varsinkin jos on alusasuista kyse!

Miten olis lahjakortti Rasva-Arskan Grillille, niin ei muijan tarttis olla aina kokkaamassa:D

Akoille on aina yhtä vaikeaa keksiä kunnollisia lahjoja, niille kun se perinteinen viinapullo oiken kelpaa.

Originally posted by PepsiGirl
Älä ainakaan osta mitään pehmolelua, koska n.19-vuotias odottaa jo jotain "merkittävämpää",

Voisin väittää että toikin riippuu aika paljon henkilöstä. Oma muija on tajuttoman hellyydenkipee jms. ja tykkää kaikista söpöistä ja ihanista karvakasoista (en tarkoita itseäni) niinkun pehmoleluista, vaikka on jo 20v. Onneks ei kuitenkaan keräile niitä. Kai jokainen tuntee muijansa senverran hyvin että tietää mitä ne haluaa. Jos ei, niin hävetkää.

Joululahja

Kyllä mulle kelepaisi pehmonalle ... vaikka oonkin jo ikäloppu ... koru ei silleen kyl hetkauta ... joten ei välttämättä sellasta mulle (kihlasormus on asia erikseen heh heh) ... lahjakortti salille ois kuumaa kamaa tai sit päivä jossakin kylpyläs ois nannaa ... tai sit et saisin mun himoitseman neljännen tatskan elikkä lahjakortti tattooseen ... kyl sillä pusu irtois :worship: ei se lahja itsessään ole pääasia vaan se että ees jotenkin muistaa ... vaikka omatekoinen kortti ja illalliskortti (et kultsi tekisi omassa keittiössä pöperöt ... ja siivois jälkensä ... =)

:joulu3:

Originally posted by Powerhousu
Voisin väittää että toikin riippuu aika paljon henkilöstä. Oma muija on tajuttoman hellyydenkipee jms. ja tykkää kaikista söpöistä ja ihanista karvakasoista (en tarkoita itseäni) niinkun pehmoleluista, vaikka on jo 20v. Onneks ei kuitenkaan keräile niitä. Kai jokainen tuntee muijansa senverran hyvin että tietää mitä ne haluaa. Jos ei, niin hävetkää.

Mä tunnen naiseni sängyssä,mut nainen ei mua:jahas:
Tästä sit johdatellen toi värkin kiihotin eli Dildo ois aika hyvä:rolleyes: Sellainen 5hvterhiperämoottorilla toimiva jossa 4-pisteruisku ja pakoputken paukkulaakerit vinossa...

Eiku ei tollainen ois hyvä..erotiikkapeli ois aika hyvä...Hmm...mä pengon netin läpi jos vaikka jotain sattuis silmiini

Itse olen ajatellut ostaa tyttöystävälle LED-valolla varustetun avaimenperän...semmoisen tosi tehokkaan. Onko kellään kokemusta esim näistä: www.ledlenser.com ?

Onko Led-valoissa oikeasti eroja, ostaako 5, 10 tai 25 euron version? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia...

Toinen kiva lahjaidea voisi olla avaimenperämuisti (USB), jos tyttöystävä on vielä levykkeiden varassa.

Piti tehdä kaiken varalta sitten tee-se-itse kortti. Sellainen jossa on sisäpuolella ensin oman kullan näköiskuva ohuella mustalla tussilla piirrettynä ja sitten vielä mun ensimmäinen ikinä rakkausruno :david:

Nyt sitten vois miettii sitä lahjaa kun tuo on jo varalta jos itse lahja ei miellytä :D

Originally posted by eldd
Itse olen ajatellut ostaa tyttöystävälle LED-valolla varustetun avaimenperän...semmoisen tosi tehokkaan.

Mitä jos harkitset vielä toisenkin kerran, ainakaan oma tyttöystävä ei riemusta kiljahtelisi jos paketista paljastuisi LED-avaimenperä. Hieman riskialtis ostos ellei tyttö ole sitten jossain asiayhteydessä vihjaillut ko. härpättimen perään.

Originally posted by PepsiGirl
Niin ja joskus itse olen saanut dildon, josta olin hyvin mielissäni, koska en itse olisi sellaista kehdannut hankkia.

Nettikaupat on hyvä vaihtoehto liian siveellisille.

Tossa yllä postaamassani linkissä on dildo+vibra. Vibra toimii kuudella eri ohjelmalla. Yhden ohjelman onkin kultani nimennyt osuvasti "15 sek. pakko-orgasmiksi". :D

Laatutuote.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom