Tyttöystävälle lahjaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleisön pyynnöstä Centrumille:

bitchslap.jpg

Thaaaanks. Ja nyt se taas todistettiin, että jätkät on välillä ihan neitejä. Bitch slap my ass.
Jos on tarvetta lyödä niin lyödään kunnolla.

Miten tänne saa liitettyä kuvan?

Sehän se juttu bitch slapissa onkin: ei ole kunnon lyönnin "arvoinen", vaan ainoastaan puolivillaisen huitaisun. Nyrkki pitää ansaita. :D

Kuva:[img+][/img+] ilman +-merkkejä, tagien väliin kuvan linkki.

Muoks. aiheeseen:
Waimoke juo kahvia abouts kerran pari viikossa nautiskellen, mutta meillä on vaan halpa kahvinkeitin, joka toimii silloin kun sitä huvittaa.

Kävin sitten ostamassa neidolle pressopannun (sellainen lasinen/metallinen), Jamaica Blue Mountain-kahvia (taitaa jopa olla maailman kallein kahvilaatu kilohinnaltaan, muah!) ja Lindtin tummaa suklaata, josta hän pitää. Sitten järkkäilin kämppää, siivosin, soitin kitaraa ja putsasin aseen. Jälkimmäiset ei kuulunu lahjaan, laitoin ne tuohon vakuuttaakseni itselleni, etten ole ihan tossunallanyhverö.

Olihan se iloinen töistä tullessaan kun vielä osui ilmeisesti aika nappiin tuo luxus-kahvin valinta makunsa puolesta. Sanoi, ettei enää juo normikeitinkuraa paitsi pakon edessä. Victory is mine!

Musta on pirun hauska miettiä lahjoja. Monesti suunnittelen tyyliin 6kk etukäteen, koska imo lahja on hyvä tapa osoittaa mitä ajattelee toisesta. Sillä voi hyvin ilmaista itseään ja asennettaan parisuhteeseen and all that gay stuff. Muutenki tulee miehekäs olo kun osaa ostaa lahjoja naiselleen, joita se sitten hehkuttaa kavereilleen/porukoilleen. :D

Must tuntuu et ihmiset on haluamatta lahjoja niin kauan kun vielä niitä saavat. Tai sit ovat olleet niin mulkeroita että tajuavat ettei oo varaa kyselläkään. Ei tytötkään kovin nuukia oo noiden lahjojen suhteen.

Itse en saanut viime synttäreillä mitään lahjaksi poikaystävältä, se oli varsin vituttavaa. Ei ehkä sinänsä pelkästään se lahjattomuus vaan et "millon olisin kerenny käyä ostaa" (oli pitänyt käydä pumppailee HAUISTA) plus "no mä luulin et oltais erottu alkuviikosta niin aattelin ettei tarvi" plus "no mähän olin tän koko päivän sun kaa, eiks se oo vähän niinku lahja"

Ja se ihmettelee et miks loukkaannuin siitä päivästä ja minä ihmettelen että miten me kateltiin toisiamme yli vuosi kuitenkin.

Tyttöystävällä olis kuukauden päästä synttärit tulossa. Normaalisti en osta oikeestaan mitään lahjoja, enkä myöskään itse niitä toivo. Nyt kuitenkin voisi yllättää positiivisesti ja käydä vaikka poistamassa jonkun miellyttävän hajuveden. Kunnon mansikkakakun toki leivon ja sen pitää olla juuri sopivasti valmiina kun vaimoke tulee töistä.

Vuosien saatossa ehkä onnistunein oli, kun laitoin lukioaikoina tyttöystävälle seurustelun alkuaikoina kunnon gourmet-pöperöt oikein viimeisen päälle ja pari kynttilää palamaan. Se meni yllätyksenä tehtynä aivan nappiin ja mimmi oli ihan haltioissaan! ;)

Sehän se juttu bitch slapissa onkin: ei ole kunnon lyönnin "arvoinen", vaan ainoastaan puolivillaisen huitaisun. Nyrkki pitää ansaita. :D

Kuva:[img+][/img+] ilman +-merkkejä, tagien väliin kuvan linkki.

Muoks. aiheeseen:
Waimoke juo kahvia abouts kerran pari viikossa nautiskellen, mutta meillä on vaan halpa kahvinkeitin, joka toimii silloin kun sitä huvittaa.

Kävin sitten ostamassa neidolle pressopannun (sellainen lasinen/metallinen), Jamaica Blue Mountain-kahvia (taitaa jopa olla maailman kallein kahvilaatu kilohinnaltaan, muah!) ja Lindtin tummaa suklaata, josta hän pitää. Sitten järkkäilin kämppää, siivosin, soitin kitaraa ja putsasin aseen. Jälkimmäiset ei kuulunu lahjaan, laitoin ne tuohon vakuuttaakseni itselleni, etten ole ihan tossunallanyhverö.

Olihan se iloinen töistä tullessaan kun vielä osui ilmeisesti aika nappiin tuo luxus-kahvin valinta makunsa puolesta. Sanoi, ettei enää juo normikeitinkuraa paitsi pakon edessä. Victory is mine!

Musta on pirun hauska miettiä lahjoja. Monesti suunnittelen tyyliin 6kk etukäteen, koska imo lahja on hyvä tapa osoittaa mitä ajattelee toisesta. Sillä voi hyvin ilmaista itseään ja asennettaan parisuhteeseen and all that gay stuff. Muutenki tulee miehekäs olo kun osaa ostaa lahjoja naiselleen, joita se sitten hehkuttaa kavereilleen/porukoilleen. :D

Näin :D

Onko kukaan antanut tankotanssi opetusta lahjaksi? Luulisi liikunnallisen naisen pitävä uuden lajin kokeilusta.
Liikuntalahjakortista alkaa mitä luultavimmin "Oonko mä sun mielestä läski? Enkö mä enää riitä sulle?" -rumba, joten parempi kun ostaa vaikka suklaata.

Hyvät miehet..Ei sen liikuntalahjakortin tarvise olla peruselixialäskinrasvanpepunmuokkaustunti. Vähemmästäkin nainen saattaa loukkaantua. Varsinkin jos kyseessä on hiukan vähemmän liikkuva ihminen.

Toki tähänkin lahjaan pitää olla omanlaisensa henkilö. Mä tykkäään kokeilla aina jotain uutta ja olisin todella otettu tankotanssitunnista, koskenlaskusta, kiipeilytunnista luonnossa tai jostain muusta seikkailujutusta. Suurimpaan osaan mies voisi vielä itsekin osallistua ja mikäs sen mukavampaa!:haart:

Omaperäisyys kunniaan minä sanoisin! Ei sen lahjan tarvitse olla käärrittynä sydänpapereihin ja maksaa tuhansia euroja, mutta toki meitä on moneen junaan..siis meitä naisia.

edit. Nyt alkoi mielikuvitus virtaamaan-> Mönkijä-, moottorikelkka-, maastoautosafari, kuumailmapallolento, paintballsota(?), wakeboarding, vaellusreissu, venereissu ymym. Ihanaahan näissä pidemmissä reissuissa olisi, ettei neidin tarvitsisi vaivata päätään suunnittelulla :D

Voin vaan kuvitella kuinka vittumainen puoliso toi Centrum on :) Jos olisin sun puoliso voisin jättää neiteilyn ja lataa ihan nyrkil ;) Kauhee ihminen mitä noist posteista on saanu käsityksen! :piis:

Eikä ala kun mä en ala, poikien pitäis tulla Oulimiiteissä käymään, mä olen tosi lutunen kun sille päälle satun. :love:

Tuossa edellä oli ihania liikunnallisempia ideoita lahjaksi. Brother Oddilla oli kyllä kans mennyt lahjavalinta ihanasti nappiin! (Tosin noilla Lindtin suklailla ei voi veikata värin mikäli lahjansaaja syö suklaata).

Mulla on yksi likkakaveri, joka on kekseliäs lahjojen ostaja ja hän osti kaverilleen töitä varten pienen kylmälaukun, jolla saa eväät pidettyä tallessa, minitermarin ja täytti molemmat lindtin suklailla. En tiedä oisko tuo parisuhteeseen liian "epäromanttinen" lahja vaan juuri tuollaiset pienet, hauskat ja käytännölliset on lahjoista parhaimpia. Kuumailmapalloilu on varmasti mukavaa vaan sellainen alkaa olla jo aika kallista.

Voin vaan kuvitella kuinka vittumainen puoliso toi Centrum on :) Jos olisin sun puoliso voisin jättää neiteilyn ja lataa ihan nyrkil ;) Kauhee ihminen mitä noist posteista on saanu käsityksen! :piis:

Lataisit nyrkillä koska toinen ei halua lahjoja? Okke.

Kyl määkin ihan centrumin jutuista tykkään, vaikka vähän sitä mustavalkoisuutta on. Mutta hyvät tissit korvaa. Niin siis Centrumin mukaan on hyvät tissit. Hänellä. Joop.

Kyl määkin ihan centrumin jutuista tykkään, vaikka vähän sitä mustavalkoisuutta on. Mutta hyvät tissit korvaa. Niin siis Centrumin mukaan on hyvät tissit. Hänellä. Joop.

Niin, ja onhan hän ilmeisesti myös melkoinen suihinottaja julkisilla paikoilla. :D

(Tarkistin tuolta Parisuhteesta eroaminen-threadista, sivulta 56...)

Aattelin vuokrata kanootin ja viedä eukon ajelulle Aurajoen paremmalle puolelle (ennen Halisten siltaa). Vois olla aika jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom