- Ikä
- 41
Niin, ja onhan hän ilmeisesti myös melkoinen suihinottaja julkisilla paikoilla. :D
(Tarkistin tuolta Parisuhteesta eroaminen-threadista, sivulta 56...)
No sittenhän mulla ei ole mitään valitettavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, ja onhan hän ilmeisesti myös melkoinen suihinottaja julkisilla paikoilla. :D
(Tarkistin tuolta Parisuhteesta eroaminen-threadista, sivulta 56...)
Koko postii on vaikee lukee?:thumbs:Lataisit nyrkillä koska toinen ei halua lahjoja? Okke.
Kyl määkin ihan centrumin jutuista tykkään, vaikka vähän sitä mustavalkoisuutta on. Mutta hyvät tissit korvaa. Niin siis Centrumin mukaan on hyvät tissit. Hänellä. Joop.
Joo suakin vois ladata nyrkil tyhmyydestä ;)Lataisit nyrkillä koska toinen ei halua lahjoja? Okke.
Mulla on yksi likkakaveri, joka on kekseliäs lahjojen ostaja ja hän osti kaverilleen töitä varten pienen kylmälaukun, jolla saa eväät pidettyä tallessa, minitermarin ja täytti molemmat lindtin suklailla. En tiedä oisko tuo parisuhteeseen liian "epäromanttinen" lahja vaan juuri tuollaiset pienet, hauskat ja käytännölliset on lahjoista parhaimpia. Kuumailmapalloilu on varmasti mukavaa vaan sellainen alkaa olla jo aika kallista.
Joo suakin vois ladata nyrkil tyhmyydestä ;)
Vähän myöhässä liikkeellä, mutta onko riskaabelia antaa jalkakylpyä lahjaksi?
Quottaan nyt tosi vanhaa postia, mutta pakko sanoa että on vähän riskaabelia. Tai no monelle on varmaan ok, mutta henkilökohtaisesti en ainakaan tykkää jos joku koskee mun jalkoihin. Miettisin vaan et "voi saatana, en oo leikannut varpaankynsiä" ja "hyiii nyt se näkee mun korkkareista kovettuneen pikkuvarpaan" tjsp.
Mieluummin vaikka hieronta tai romanttinen illallinen ja sen jälkeen yhteinen kylpy tai muuta tosi ällöromanttista.
Kyllä tuon romanttisen illan jälkeen täytyy kiinnittää lemmenlukko eurooppalaisittain ;) http://www.lemmenlukko.com