Tyttöystävälle lahjaksi?

Originally posted by eldd
Itse olen ajatellut ostaa tyttöystävälle LED-valolla varustetun avaimenperän...semmoisen tosi tehokkaan.
LED-valolla varustetun avaimenperän antaminen tytölle lahjaksi johtaa kaikissa tapauksissa välittömään anaaliseksiin. :joulu4:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikkejä, vaatteita ja kenkiä ei naisilla ole koskaan liikaa..
Aamutakki?
Kaula/rannekoru/nilkkaketju/sormus? (Kalevala Korun Makeanveden helmet on ihana sarja.. Ei liian "tätimäinen") Esim. tämä kaulakoru: http://www.kalevalakoru.fi/catalog/prod.aspx?p=1210
100e ostoskierros kaupoissa heti kun alet alkaa, sanot, että hän voi ostaa mitä vaan sillä rahalla..? (Joudut ehkä lähtemään itse mukaan, siinä voi mennä tuntikausia..)
Joku hyvä kirja, jos tykkää lukemisesta..?

Joululahjan pitää olla romanttinen..:haart:
P.S. Miksei se LED-valokin kelpaisi, jos sen kanssa tulee samassa paketissa jotain muutakin.. Varvassukat on kivoja..

:joulu6:

"P.S. Miksei se LED-valokin kelpaisi, jos sen kanssa tulee samassa paketissa jotain muutakin.. Varvassukat on kivoja.."

Varvassukat on ihan oikeasti pelottavia... Muuta en kai juuri pelkääkään... HUI !

:eek: :nolo:

Originally posted by Tomi
LED-valolla varustetun avaimenperän antaminen tytölle lahjaksi johtaa kaikissa tapauksissa välittömään anaaliseksiin.

Ai ne on niin tehokkaita... ;-)

Ehkä täytyy tyytyä johonkin perinteisempään lahjaan ja ostaa vaikka Leatherman-veitsi. Ei olisi ihan niin tavanomainen kuin sveitsiläinen linkkuveitsi (jossa kyllä on mm. kynsiviila).

Kukaan ei kai ole vielä maininnut sitä yhtä klassista vaihtoehtoa...kukat. Olisin ikionnellinen jos pienen,mutta suurella sydämellä annetun lahjan mukana tulisi vaikka vain yksi kaunis tumma ruusu :haart:

Mitä nyt sitten muuten haluaisin...korut on aina kivoja, esim.joku hopeinen riipus. Mutta koruja ym. helyjä on aika paljon jo eli ei välttämättä.Pehmolelu ei ole täysin laskuista pois,nehän on ihan yltiöpäisen suloisia (Pokemon-hahmoja ei lasketa tähän kategoriaan...) Ja tietysti on vaihtoehtona jokin miehen itsensä polttama levy jolla on kaikenlaisia "meidän biisejä" tai muuten vaan hyviä biisejä.Siitä ainakin tietää että toinen on ainakin hetken viettänyt miettien lahjaa. Totta kai lahjan mukana pitää olla kortti,ei välttämättä itse tehty,mutta jokin kiva ajatus siellä olisi hyvä olla. Ja se ruusu..se ruusu.. :joulu6:

Originally posted by XairaX
Olisin ikionnellinen jos pienen,mutta suurella sydämellä annetun lahjan mukana tulisi vaikka vain yksi kaunis ja sykkivä nahkatulppaani :haart:
Korjattu. :joulu4:

Tosin on kyllä näitä poikkeuksia.

Omalle kullalle jos ostan oman makuni mukaan korun, niin tod.näk. vihaa hän minua lopun ikäänsä, ja saan katua joulunpyhät läpeensä, että olen koskaan syntynytkään..

Eli tarkkana pojat kun porkkana, jos korupuotiin meette!
Jotkut naiset ei sitten todelllllllakaaan tykkää kalevala-koruista..;)

Originally posted by Narutumppu
Tosin on kyllä näitä poikkeuksia.

Omalle kullalle jos ostan oman makuni mukaan korun, niin tod.näk. vihaa hän minua lopun ikäänsä, ja saan katua joulunpyhät läpeensä, että olen koskaan syntynytkään..

Eli tarkkana pojat kun porkkana, jos korupuotiin meette!
Jotkut naiset ei sitten todelllllllakaaan tykkää kalevala-koruista..;)

Sulla nyt on muutenkin niin ihmeellinen maku. ;) Pitää tuntea naisen maku niin uskaltaa jotain ostaakin. Tuli mieleen yks hyvä lahjaidea. Marimekon aamutakki, (vai mikä kylpytakki se on) Jos tulee tarpeseen niin melko varmasti on mieleinen (ja kallis).

On oikeasti, siis ihan aikuisoikeasti, olemassa naisia, jotka eivät pidä koruja eivätkä koruista. Esim. exä oli sellainen. Täten on täysin mahdotonta antaa mitään idioottivarmoja lahjavinkkejä. Hyvä lahja on 100% riippuvainen naisesi luonteesta ja elämäntilanteesta.

Lahjaa pitää rueta miettimään jo kuukausia etukäteen. Miksi näin? Siksi, että silloin on riittävästi aikaa kuulla naisensa suusta lipsahtavan esim. "Hitto, mä kyl tarviisin uudet kengät!" (=lahjakortti kenkäkauppaan), "Oisipa kiva joskus päästä johonkin taitavalle kosmetologille käsittelyyn..." (=lahjakortti kosmetologille) tai "Mikseihän kukaan koskaan ole antanut mulle kukkia lahjaksi?" (=komea kukkapuska sen jälkeen, kun on kautta rantain tiedusteltu, että millaisista kukista ko nainen tykkää). Korvat höröllä yleensäkin, kuuntelu on tärkeää parisuhteessa. ;)

Kalevalakoru=huono maku. Hei kamoon, eihän noin nuoren mitään koruja kuulu antaa. 100€ ei riitä kuin helyihin, joita ei kuitenkaan käytetä. JOS nyt välttämättä haluat jonkun käätyn antaa, niin osta sitten joku, mikä ei ole kultaa eikä hopeaa eikä sisällä mitään feikkikiviä, vaan sitten joku äklöromanttinen ja söpö ihastustasi/rakkauttasi kuvaava "ystäväriipus" sydämellä tms. varustettuna, minkä ei ole tarkoituskaan olla arvokas. Jos antaa feikkikorun tai aidon mutta halvan, niin nainen tekee siitä omat johtopäätöksensä...;)

Ja edelleen, saisin mieluummin sukat kuin 100€ rahalahjan. Pitäähän yhteisestä joulusta joku konkreettinen muisto jäädä. Mun mielestä se nimenomaan on lahjojen antamisen pointti.:haart:

Oma mies on joskus väittänyt olevansa huono lahjojen ostaja, mutta oon toista mieltä. Joka ikisestä lahjasta oon pitänyt.

Oon saanut mm. kaulakorun, hajuveden, kalenterin (jossa rakkausrunoja), alusvaatteet, neuletakin, salihanskat+juomapullon, lahjakortin BodyShopiin (jonka tosin käytin typerästi, kun en tapaa siellä asioida enkä tuotteista juuri mitään tiennyt)... Eli neuvona: lahjakortit sellaisiin paikkoihin, missä tyttöystävä asioi, ettei käy näin...

Erityisesti oon ilahtunut sellaisista lahjoista, joita en oo osannut odottaa... toisin sanoen, kun kulta ei oo kysellyt etukäteen, mitä voisi ostaa. Kaulakorun sain lakkiaislahjaksi, ja se oli ensimmäinen lahja, mitä häneltä sain ja olin kyllä todella otettu, vaikka en koruja paljon käytäkkään. Hajuvedenkin hän osti omin päin, kun sanoin vihjeeksi vain, että samoista asioista mä tykkään, mistä muutkin tytöt...

Se kihlasormus ruusun kera olis ihan kiva saada, mutta sillä nyt ei ole mikään kiire... ;)

Originally posted by eldd
Itse olen ajatellut ostaa tyttöystävälle LED-valolla varustetun avaimenperän...semmoisen tosi tehokkaan.

Kannataa muuten katsella bilteman kuvastosta sellaisia tosisiistejä pääkallonmuotoisia vaihdekepin nuppeja, tai vaikka tupakansytyttimen nelihaaroitin, tai yks mikä on aina naisten mieleen niin on MEga BASS WarrioR 2000kw RayCyborg vahvistin kiillotetuilla kultaisilla Highvoltage unitouch liittimillä ja led-valotuksella ja siihen vielä Bass-boom megamatalat bassotaajuudet kokoelma levy niin naisesi on seksiorjasi seuraavat bassontäyteiset vuosikymmenet

:wanha:

Enemmän kuin vaikeaa

Mitäs sitten ostetaan kun hajuvedet, alusvaatteet, seksilelut, kellot, korut ym. on tullut jo useammankin kerran ostettua? Koruja ja alusvaatteita vaimolla on omien sanojensa mukaan liikaakin. Kiva olisi ostaa jotain ihan erilaista ja yllättävää (siis positiivisessa mielessä, Biltema on siis poissa kuvioista). Lahjakorteista tulee vaan sanomista.

Hitto kun osais sen verran katsoa naisen vinkkelistä esim. vaatteita että mikä miellyttäisi. Jos omasta vinkkelistä katsoo vaatteita, niin eihän sitä muuta ostaisikaan naiselle kuin stringejä ja bikineitä ;)

Ääh, alkaa jo ahdistamaan koko joulu :rolleyes: Miehille saisi olla netissä lahjatavarakauppa johon antaisi vain vaimon strategiset tiedot (ikä, koko, suosimat merkit), hintahaitarin ja listan viime vuosina annetuista lahjoista.

Re: Enemmän kuin vaikeaa

Originally posted by KovisSR
Ääh, alkaa jo ahdistamaan koko joulu :rolleyes: Miehille saisi olla netissä lahjatavarakauppa johon antaisi vain vaimon strategiset tiedot (ikä, koko, suosimat merkit), hintahaitarin ja listan viime vuosina annetuista lahjoista.

Vuosituhannen idea!!! Se joka tuon keksii täytyy olla nero :thumbs: Odotan innolla

Hihi

annat muijalles 100€ lahjakortin pakkikselle hyödyt varmasti siitä itsekin :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Naiset on pelottaviiiiii !!!1!!11!!:itku:
on se kumma et jos sitä ostaa jotain lahjaksi nii sit ei kelpaa kerkele...ostihan minunkin nainen mulle joulahjaks sellaisen yöpaitahousu-jutenssin enkä itkenyt yhtään vaik ei ollut minun makuuni..prkl prkl...en osta 20vuoteen mitään ja säästän kaiki rahat ja kerralla ostaa täräytän sille vaatteita,dildoja,koruja,autoja,lentokoneita,panssarivaunuja,sukkapuikkoja,valmiiksi syötyjä korvapuusteja,rikottuja ikkunoita...Hittolainen,ostan mitä tahdon ja jos ei kelpaa nii anna potkun perseelle(voi kyl soittaa poliisit ja syyttää perheväkivallasta)
ja sanon et"Osta ite mitä haluut..tossa on raha"..noniin.. se siitä sit :jahas:

Originally posted by Tomi
LED-valolla varustetun avaimenperän antaminen tytölle lahjaksi johtaa kaikissa tapauksissa välittömään anaaliseksiin. :joulu4:

Ton mainostamani dildo-vibran hankkiminen johti meillä myös samaan lopputulokseen.

Mutta mitäpä sitä ei parisuhteen eteen olisi valmis tekemään :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom