Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko "normaalin" maven korvata reenissä suoraan yksi yhteen sumo-mavella? Ensimmäistä kertaa kotiin sumona nostaa ja tuntui helvetisti paremmalta selässä ja joka paikassa niin ajattelin vaihtaa tyyliä, mutta onko tuosta mitään haittaa? Vähän ehkä tuntui ottavan erilailla kuin normaali mave, mutta onko se sitten hyvä vai huono asia, kuka tietää :D
Saitkin jo vastauksia, mutta mä painottaisin vielä sitä, että keskity "isoihin" oman kehon painolla tai vapaapainoilla tehtäviin liikkeisiin, kuten etunojapunnerrukset, penkkipunnerrus, pystypunnerrus, leuat (tarpeen mukaan kevennettynä), kulmasoudun eri variaatioit jne. Mä ite näkisin hauiskäännöt, viparit ja vastaavat apuliikkeinä, joita voi halutessaan tehdä, mutta joista on usein vähemmän käytännön hyötyä.Mun pitäs saaha voimaa käsiin. Ja myös selkää tai keskivartalolihaksia vahvistaa.
Kyykky?Salin ainoa jalkaprässi on liian usein varattu, joten onko jtn vastaavaa mitä voi tehdä?? Siis tuo "punnerrus" poispäin itsestä -liike, onko sen tilalle jotain?
Mikä muuten on sen laitteen nimi, joka on ikään kuin jalkaprässi, mutta työnnetäänkin itseä poispäin, ei siis levyä?
Ei hack, vaan se jossa istutaan ihan penkillä ja työnnetään itseä poispäin jaloilla.Kyykky?
Se laite on hack-kyykky.
Ei hack, vaan se jossa istutaan ihan penkillä ja työnnetään itseä poispäin jaloilla.
Eihän kyykyssä ole samaa liikerataa kun prässissä...