Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä just paremminkin aloittelijoiden sopis katsoa häneltä miten liikkeet tehdään puhtaasti ja joltain pro bodaajalta sitten reenimotivaatioksi niitä kun suonet pullistelee ja isoja rautoja nostellaan vapaammalla tekniikalla. Mutta nää on makukysymyksiä, ei se oo niin justiin kuinka tekee, kuhan tekee.Vaikka Scooby onkin ikäisekseen (eiks se oo jotain satavuotias?) hyvässä kunnossa, niin en kyllä katsoisi hänen videoitaan muuten kuin viihteenä, jos jotenkin.
Mun mielestä just paremminkin aloittelijoiden sopis katsoa häneltä miten liikkeet tehdään puhtaasti ja joltain pro bodaajalta sitten reenimotivaatioksi niitä kun suonet pullistelee ja isoja rautoja nostellaan vapaammalla tekniikalla. Mutta nää on makukysymyksiä, ei se oo niin justiin kuinka tekee, kuhan tekee.
Ja tästä päästään taas niihin sun kolmen kilon vipareihin..
>scooby-doo idolina
>3kg yli kontrolli vipari tuntumapumppailu
time for me to commit sudoku
Iha ok olkapää kehitys mul silti mielestäni on, vaikka käytän aika pieniä painoja, niistä mun videoista näkee aika hyvin kuntoa/voimatasoa, painooki se 90kg ja enkä ole kuitenkaa ihan jäätävis rasvois, niinku olkapäidenki erottuvuudesta näkyy.. :D Mutta ymmärrän, että moni ei todellakaan tule ymmärtämään just tollasia tosi maltillisia painoja, kun ne vaatii todellakin sen momenttumin ja muiden lihasten poissulkemisen aika hyvin, et ne ottaa. Mut kukin todellakin treenatkoon tyylillään.
Toi epäily oli iso kehu mun silmis.:dance: Ihan tollasel beuerin prismasta ostetul ja yhdel toisel vastaaval digivaa'al otettu aamupaino(t) pitkältä aikaväliltä, enkä usko et noi montaa kiloo heittää Enkä oo kaks ja puol metrii. Ei se kova mekaaninen rasitus tunnetusti ole ainoa lihaskasvua aiheuttava tapa tehdä. Mutta se on sitä sokeutta täällä muille vaihtoehtoisille treenitavoille, kuin isot painot. Enkä sano ettenkö välillä olis hakenut sitä kovaa mekaanistakin rasitusta noiden pumppi sarjojen lisäksi, vai olenko sanonut, että aina käytän vain pieniä painoja yksinomaan joka liikkeessä? ;)https://youtu.be/JR7eZfl-eAo
Joko oot kaks ja puoli metriä pitkä tai teit maastavetoo samalla kun punnittit ittes
noissa ei käytännössä ole eroja. sama ku vertais 4 ja 5 toiston eroja sarjoissa.
no ketä nyt sitten ajatus raiskaamisesta miellyttävältä tuntuu on varmaan aika yksilöllistä. kehitys ja ns. fiksu treeni on sitten usein eri asia. tavoitteita on monia ja suht harvaan sopii 5-jakoinen kovin iloisesti. ei ole myöskään mitenkään kiveen kirjoitettua, mitä 4-, 5- tai 18-jakoinen treeni sisältää. ihan hyvin 1-3-jakoisessa treenissäkin voi treenata vain yhden liikkeen/ lihasryhmän. "tällä palstalla" tarkoittaa yleisesti pakkotoistoa vai mitä? tuskin sä olet tehnyt kartoitusta ihmisten treenijaoista?