Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset tilaa netistä?Saako Tampereelta jostakin keskustan alueelta tuota Leaderin kreatiini monohydraattia (sinivalkonen purkki)? Prismasta löysin vain Fastin ja muistaakseni oli huomattavasti kalliimpaa mitä tuo Leaderin. Kun alkaa tuo jauhe pian loppua.
Samoilla painoilla tuskin onnistuu.
Onko mitää eroa tekeekö kulmasoutua rystyset tangon alapuolella vai yläpuolella? Itse teen aina rystyset alapuolella, näin saan kyynärpäät pidettyä kontrollissa ja paremman paineen selkään. Salilla jolla käyn tuntuvat kaikki PT järjestäen näyttämään "oppilailleen" kulmasoudun nimenomaan rystyset ylöspäin.
Mistä johtuu, että joissain paikoissa väitetään, että jalan ojennukset ovat myrkkyä polville? Scoobykin neuvoo tekemään jalanojennuksista vain sen ihan viimeiset 20 astetta, ettei olisi niin kova polville. Itse en jotenkin osaa hahmottaa, että millä lailla erilaiset voimat kohdistuu siihen polveen oli se sitten ojennuksista tai vastaavilla polvikulmilla tehdyt kyykky/prässi variaatiot.
Olen kyllä itse justiinsa scoobynkin suosituksesta ( ja ihan vaan silläkin perustein, että se paikkaa mielestäni mainiosti tyypillisissä moninivelliikkeissä olevaa yläpään äärimmäisen kevyttä vastuskäyrää) tehnyt salilla aina vain sen viimeisen maksimissaan 30 astetta ojennuksista, mutta tuntuu tavallaan hölmöltä, kun vastaavasti kyykkää/prässää ihan normaalisti niin syvälle kuin suinkin jalat antaa myöden.