Ootko sä vasta omille muuttanut aikuisuuden kynnyksellä tasapainoileva nuori vai miten tosta saa niin raskasta? Tee pari muksua niin et enää ikinä nouse sohvalla
Oon 37v.
En mä osaa sanoa miten on niin raskasta. Tänään heräsin viideltä.
Oon välissä vetäny parin tunnin päiväunet, katoin yhen jakson the officea. Mutta muun ajan suorittanut
kokoajan jotain. Kokoajan teen jotain.
Stressipisteet vaan nousee siitä, en mä osaa sanoa muuta.
Tänään suorituksia:
1. töihin meno, työt, työstä paluu
2. no,jakso the officea, sit tipahtaminen tajuttomaks pariks tunniks.
3. sit alkaa taas suorittaminen. Salit jo kiinni kun heräsin, ei muutakun
hätävara liikuntana 1 tuntia omatekoisia wodeja (workout of the day)
eli 800m juoksu, 35 punnerrusta, 50 selkää, 20 kyykkyhyppyä, 15 voimapyörää.
Noita 3 kierrosta.
4. Sit suihkuun. No sit heti kaupassa käynti. Sit taas pyykin pesua.
Kämpän siivousta.
Näin se vaan menee, kokoajan meen ja teen. (poislukien toi ylipitkäks venähtäny päiväuni ja jakso the officea)
ja kello on jo 22.54. ja viideltä heränny.
No sit arkiviikkoon on kuulunu muuten työnhakua, työhaastattelu, 1 salitreeni, 1 thainyrkkeily,
1x sukulaisten kanssa syöminen.
yhden illan vietin silleen että katoin the officea kuola suupielestä valuen ja laiminlöin kaiken.
sit tota pyykinpesua, siivousta ja muuta perus paskaa on aina joka päivä jossain muodossa.
Mutta joo. Ehkä maanantain treenit oli energisimmät. Eilinen sali oli sit jo aika tappoa, ja olo tosi
tapettu tänään. Päiväunien jälkeen tosi innottomasti meni toi Wodi viritelmä, mut tota noin,
ei niin tapettu olo nyt. Uni vissiin vähän freesas.
Juu varmaan jos muksuja tekee. Se on done sit.
Tossa vaan pitäis elämänsä rahatkin keretä perkele tekemään jossain vaiheessa.
Ostaa asunto ja rempata se, ja tehä 1 vuosi hel-vetin paljon massia. Sillon ei kerkee
enää ollenkaan liikkumaan.
Mut sit jos niit muksui tuleekaan tehtyä. Niin se on kyllä varmasti kaikki siinä sit.
Niin, ja toistaiseksi mulla on muuten sellanen homma. Että kaikki liikuntasuoritukset
tulee olla viikonlopuksi alta pois.
Pyrin nyt tässä kohtaa käymään baarissa Lauantai iltaisin muutamilla,
ja muutenkin tekemään muita puuhia viikonloppuisin. Niin tota mulla on aina se 5pv viikossa aikaa nimenomaan
arkena touhuta noi liikuntaharrastukset.
Toki vois jonain viikonloppuinakin hoidella liikuntahommia. Tietty sit niissä ois enempi sitä fun osiota.