Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin,

V-12:sta on paljon puhuttu, mutta suomessa tuon mainonta / käyttäjäkunta lienee aika pieni. Ulkomaisilla boardeilla on paljonkin puolestapuhujia ko. tuotteelle ja muutaman ketjun löysin pakkikseltakin. Tosin aika suppeita olivat. Otin nyt noita pönttöjä 2 kappaletta testimielessä ja vedän ne päähäni seuraavien parin kuukauden ajan suositus annoksella. 2 annosta treenipäivinä, 1 välipäivinä. Kaikki muut roippeet on unohdettu except, malto+protsku(t) ja glutamiini + vitamiinit

Minä olen se henkilö, jolla ei toimi monohydraatit, puryvaatit, tribulukset, nöxnöxit, kalapuikot ei mitkään muut paitsi lääkkeet. Eli lähdetään tarkastelemaan v-12:n vaikutuksia hyvin skeptiseltä kannalta, mikä on mielestäni varsin oikea tapa lähestyä näitä tuotteita.

Olen yksinäisinä aikoinani testaillut varmaan yli 3/4 paikallisten lisäravinnelafkojen 'boosterit' ja todennut ne kaikki paskaksi, poikkeuksetta. Monenlaisia ihan fysiologisiakin vaikutuksia niillä on saanut, mutta kehonrakennuksen kannalta aika turhia, imo...

Olen tankkaillut eri merkkisiä kreatiineja erilaisilla annoksilla. Ottanut 5g, ottanut 10, ottanut annoksen useammassa osassa. Käyttänyt sykleittäin, käyttänyt nonstoppina todella pitkiä aikoja. Joskus vittuuntuneena kauhonut treenin jälkeen ruokalusikallakin => Ei vaikutusta. Ei minkäänlaista. Ainut vaikutus on vitunmoinen hikoilu. Mistä lie sekin johtuu..(?)

Aamupaino tällähetkellä dietin jälkeen on 95kg aika tarkalleen. Treenipuoli on kunnossa, kuten myös ruokapuoli. Vahvasti plussalla mennään. Katsotaan kuinka käy ja palaillaan asiaan. Itse odotan jotain tältä testiltä, koska kreatiinimetyyliesterin pitäisi oikeasti toimia henkilöillä, joilla normi kreatiini ei toimi.

Useiden käyttäjien kokemuksiin pohjautuen vaikutuksia pitäisi alkaa tuntemaan jo 10 päivän jälkeen.

Jos löytyy muita käyttäjiä, niin olkaa hyvät ja kertokaa kokemuksenne tässä ketjussa.

Palaillaan asian tiimoilta.

Mulla loppui pari viikkoa sitten just tuo V12, käytin sitä yhden purkin verran. Mietitäänpäs noiden mainoslauseiden mukaan, mitä se sitten teki:

Skin-Bursting Everlasting Pumps: Toisen viikon loppupuolella kyllä huomasin selvän eron pumpissa. Ikinä aiemmin en ole saanut mm. takareisiä pumppiin, nyt ne meni niin että hyvä kun pääsin jalkapäivän viimeisten sarjojen jälkeen laitteista pois. Tosi omituinen fiilis, kun ero oli niin huomattava. Kaikissa treeneissä tämän kyllä huomasi. Käsitreenin aikana ehkä selvimmin, kun puolessa välissä treeniä tuntui että MP3-soittimen hihna repeää hauiksen ympärillä. :D

Increased Muscle Fullness and Vascularity: Noh, suoniahan mulla nyt ei muutenkaan näy rasvapeitteen vuoksi joten tässä asiassa en kyllä huomannut mitään eroja. Muscle fullness? En osaa sanoa siitäkään, rajummat pumpit oli kyllä se selvin ero.

Turbo Charged Cell Volumization Effects: Pitäisiköhän tämän näkyä muuten kuin nousseina sarjapainoina? Pystyin kyllä tuon V12:n aikana nostamaan sarjapainoja melkein kaikissa liikkeissä. Treenit kulki hyvin, paitsi siinä vaiheessa kun purkki alkoi olla lopussa ja taisin jo kärsiä jonkinlaisista ylikunnon oireista.

Tuotteen maku oli tosi hyvä, mulla oli sitä limen makuista. Siitä antaisin kyllä :5:.

Ei mitään huonoa sanottavaa, paitsi Suomen hinnat. Ostin oman purkkini hintaan $30 jonka maksaisin tuosta mielelläni muutenkin. En usko että Suomessa kuitenkaan tulen tuohon sijoittamaan, ellen sitten äkkirikastu jotenkin. Paras kreatiinituote tämä kuitenkin on ollut mitä mä olen ikinä koittanut. Kyllä mielestäni rajummat pumpit ja sarjapainojen jatkuva nousu ovat aika hyviä juttuja - johtui ne sitten oikeasti itse tuotteesta tai pelkästä placebosta.

Kunhan tästä ylikunnosta toivun niin kokeiluun lähtee Sanin Vault. Siitä en tähän mennessä tiedä muuta kuin että maku lähentelee nyljettyä haisunäätää, aiheuttaa mielenkiintoisen oksetusreaktion. RiQ:lla saattais olla tuotteen vaikutuksistakin jo jotain sanottavaa. :)

Yhdyn Faidran mielipiteeseen siitä, että V12 paras kreatiinituote, jota olen käyttänyt. Monohydraatista en ole saanut mitään hyötyjä irti, vaikka olen sitä käyttänyt erilaisilla tankkausjaksoilla, syklityksillä, päälläni seisten jne.

V12 vaikutukset näkyvät minulla selvänä toistomäärien kasvuina, vaikka mistään ihmelääkkeestä ei olekaan kyse. Ensimmäisellä kerralla käytin purkin tiukan dieetin aikana ja uskomatonta kyllä tulokset nousivat hieman dietistä huolimatta. (neljä käyttöä edeltävää viikkoa tulokset pysyivät samassa tai laskivat hieman) Nyt toinen purkki käytössä ja tulokset ovat taas nousseet hurjaa vauhtia. Tällä kertaa ei tosin mikään ceteris paribus -tilanne, sillä käytössä toinenkin itselleni uusi tuote sekä päällä "bulkkikausi".

Valitettavan kallis tuote tosin, ei viitsi ostaa kuin silloin tällöin (lue. muutaman kerran vuodessa) piristämään treeniä. Mikäli monohydraatti itselläni toimisi, en varmasti sijoittaisi rahojani huomattavasti kalliimpaan V12:sta.

Olisi tosiaan mukava kuulla muidenkin kokemuksia.

Flesh sanoi:
Yhdyn Faidran mielipiteeseen siitä, että V12 paras kreatiinituote, jota olen käyttänyt. Monohydraatista en ole saanut mitään hyötyjä irti, vaikka olen sitä käyttänyt erilaisilla tankkausjaksoilla, syklityksillä, päälläni seisten jne.

V12 vaikutukset näkyvät minulla selvänä toistomäärien kasvuina, vaikka mistään ihmelääkkeestä ei olekaan kyse. Ensimmäisellä kerralla käytin purkin tiukan dieetin aikana ja uskomatonta kyllä tulokset nousivat hieman dietistä huolimatta. (neljä käyttöä edeltävää viikkoa tulokset pysyivät samassa tai laskivat hieman) Nyt toinen purkki käytössä ja tulokset ovat taas nousseet hurjaa vauhtia. Tällä kertaa ei tosin mikään ceteris paribus -tilanne, sillä käytössä toinenkin itselleni uusi tuote sekä päällä "bulkkikausi".

Valitettavan kallis tuote tosin, ei viitsi ostaa kuin silloin tällöin (lue. muutaman kerran vuodessa) piristämään treeniä. Mikäli monohydraatti itselläni toimisi, en varmasti sijoittaisi rahojani huomattavasti kalliimpaan V12:sta.

Olisi tosiaan mukava kuulla muidenkin kokemuksia.

Minä taas yhdyn tähän mielipiteeseen,toistomäärät nousivat selvästi v12 käytön aikana,lihaspumpissa on myös selvä ero.En kuitenkaan pysty tätä tuotetta käyttämään :curs: koska pakki menee aivan sekaisin...Aiheuttaa jatkuvaa vatsanvääntelyä ja jatkuvaa vessassa ravaamista :wall:

Minäkin olen käyttänyt kyseistä tuotetta.
Itse ainakin sain mahtavat pumpit juurikin kuurin alussa, vaikutus tuntui ehkä vähän laantuvan purkin tyhjetessä. Puoli tuntia ennen salia kun otti annoksen, tuli mahtava ja voimakas fiilis. Tosin mulla on muutenkin psyykkaus päällä ennen sitä. Voi johtua myös turbon sisältämästä tauriinista, piristi kyllä hyvin. Otin sitä myös joskus ennen työvuoroa, että jaksoi valvoa yöllä.
Mulla tuote ei aiheuttanut mitään ongelmia vatsan tai muunkaan kanssa ja makukin oli sopivan tiukka, ehkä vähän liian esanssinen (mulla oli grape käytössä).
Sarjapainot nousee mulla muutenkin, joten en voi sanoa oliko tuotteesta siinä jotain apua. Mitäs vielä?
Ai joo mulla tosiaan erottuu suonet muutenkin aika hyvin, mutta tuotteen käytön aikana mulle kuittailtiin joskus kaapeleista ihon alla... :) Ehkä siksi kaikki tytöt juoksevatkin minua karkuun :(
Harmittaa vaan että tää on niin kallis tuote, että sitä ei tosiaan voi koko ajan vetää, ja eikös purkissa sanotakin ettei saisi käyttää kuin 8 viikkoa putkeen, näin muistelen. Yhteenvetona siis että oli ainakin kovat pumpit.
Koska mulla on harkinnassa Nitrixin kokeilu, houkuttaa ajatus kokeilla myös tätä samaan aikaan...

Mä olen harkinnut tuon ostamista ja seuraavanlainen kysymys tuli mieleen: Tuolla verkkokaupan tuoteselosteessa lukee, että annoskoko 12,5g, annoksia 50 ja sitten, että tuota pitäisi ottaa 2krt päivässä? Miten olette ottaneet, eli otatteko päivässä tuon 12,5g vai 25g? Jos päivässä menisi 2 "annosta" niin eihän tuo yksi purkki kauaa kestä...

training_day sanoi:
Mä olen harkinnut tuon ostamista ja seuraavanlainen kysymys tuli mieleen: Tuolla verkkokaupan tuoteselosteessa lukee, että annoskoko 12,5g, annoksia 50 ja sitten, että tuota pitäisi ottaa 2krt päivässä? Miten olette ottaneet, eli otatteko päivässä tuon 12,5g vai 25g? Jos päivässä menisi 2 "annosta" niin eihän tuo yksi purkki kauaa kestä...

Itse olen ottanut treenipäivinä yhden annoksen ennen treeniä, toisen treenin jälkeen ja lepopäivinä vain yhden annoksen. Tuolla tavalla se purkki kestää pidempään ja vaikutukset olivat kuitenkin selvästi huomattavissa.

Olettaisin, joskaan en ole aivan varma, että tuote toimisi myös silloin jos otetaan vain yksi annos joka päivä.

Nyt 4 viikkoa vedetty, tosin perjantaista tähän päivään saakka olin lukion turvakurssilla Santahaminassa, joten safka ja liikunta ei ollut parhaasta päästä. Toista liian vähän ja toista liikaa, arvatkaa kumminpäin:D.

Eli tossa ajassa paino noussut 1,5kg ja sarjapainot noussu tyyliin kyykyyn, penkkiin, t-tankosoutuun joku 3-5kg lisää. Toisaalta vaihdoin treeniohjelman kesällä kolmijakoseen ja sen takia kehitys on koko ajan ollut ihan hyvää, eli melkeen noikin tulokset laittaisin jonkun muun piikkiin, kuihn V12:n. Treeneissä en huomannut mitään eroa pumpin tai jaksamisen kannalta.

Ja jos porukat ajattelee tossa tota kreatiinin vaikutusta niin imo siinä on sama homma kuin ennen kreatiinissa, (annostukseksihan luki ennen purkin kyljessä 2g/päivä) eli koska annostus pysyy koko ajan samana ilman mitään tankkauksia, eivät kreatiini varastot täyty, tai jotai sellast.

Itellä normi krea toiminu tähän asti helvetin hyvi eli mä pysyn siinä. Kallistakin toi shitti vielä:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tommih sanoi:
Ja jos porukat ajattelee tossa tota kreatiinin vaikutusta niin imo siinä on sama homma kuin ennen kreatiinissa, (annostukseksihan luki ennen purkin kyljessä 2g/päivä) eli koska annostus pysyy koko ajan samana ilman mitään tankkauksia, eivät kreatiini varastot täyty, tai jotai sellast.

Kreatiinitankkaus on muinaismuisto jostain historian hämärästä, se ei todellakaan ole mikään pakollinen homma. Lisäksi V12:ssa on 4 grammaa dikreatiinimalaattia annosta kohti ja jos annoksia ottaa kaksi jokaista treenipäivää kohti niin se riittää mainiosti.

training_day sanoi:

Ohjeen mukaan vetelän tuotetta. Treenipäivinä 12.5g 30min ennen treeniä sekä 30min jälkeen treenin. Välipäivinä 12.5g 30min ennen lounasta.
Huomannut myös hyvän pumpin treeneissä sekä sarjapainojen nousun vaikka olen dieetillä. Mielestäni loistava tuote! Hinta on mitä on, mutta no can do. :rock:

Kirjoissa kyllä sanotaan, että annosten välillä tulee olla 8h. Mutta lienekö tuolla kovin suurta merkitystä? Itse otan tasaisesti. Eli aamulla eka satsi ja ennen treeniä toka satsi. Välipäivinä yksi satsi.

Niinkuin aikaisemmin on tullut todettua, on V12 mielestäni paras krea-tuote markkinoilla. Käytössä se on ollut mulla vuoden 2003 maaliskuusta lähtien melkein jatkuvasti. Samat vaikutukset on tullut huomattua, mitä ketjussa aikaisemmin on mainittu (lukuunottamatta mahavaivoja). Tykkäsin tosin vanhemmasta versiosta ennen tätä turbo-mallia enemmän, koska se keräsi mielestäni vähemmän lihaksen ulkopuolista nestettä kroppaan.

Käyttötapana on ollut yksi annos heti herätessä ja yksi annos lisäksi treenipäivinä noin puoli tuntia ennen treeniä.

Faidra sanoi:
...Sanin Vault. Siitä en tähän mennessä tiedä muuta kuin että maku lähentelee nyljettyä haisunäätää, aiheuttaa mielenkiintoisen oksetusreaktion. RiQ:lla saattais olla tuotteen vaikutuksistakin jo jotain sanottavaa. :)

Joo, suuret kiitokset palstan maailmanmatkaajille ja heidän sukulaisilleen, että sain purkin kokeiluun. Maku on tosiaan kuin apteekin hyllyltä, mutta vaikutuksista en pysty vielä sanomaan parin viikon jälkeen suuremmalti. Ei tuntuisi jäävän kuitenkaan V12:n jalkoihin. Treenit on nyt viime aikoina olleet vähän eri tyylisiä, mutta kunhan purkki saadaan kaavittua napaan, niin ollaan luultavasti vähän viisaampia...

Tuli laitettua tilaukseen niin pääsen katsomaan, että miten itsellä potkii. Mulla kun tavallinen kreatiini ei mitään huomattavaa ole vaikuttanut, niin on mielenkiintoista nähdä, että toimisiko tämä paremmin.

Miten muuten olette tuon ottanut, eli ihan vaan veteen sekoitettuna vai esim. mehun kanssa? Kreatiinistahan ainakin väitetään, että imeytyisi paremmin jonkin hiilaripitoisen juoman kanssa... en tiedä onko :anssi:

juu veteen vaan. On muuten tosi pirtsakan makuista kamaa! Just ku ollu päiväunilla ennen treeniä ja herätessä nappaa tota ni jumalaut et herää!:D

training_day sanoi:

Itse olen ottanut aamuisin tyhjään vatsaan, noin puoli tuntia ennen aamupalaa sekä lisäksi treenipäivinä puoli tuntia ennen treeniä. Purkki kestänyt minulla noin 4-5 viikkoa.

puupalikka sanoi:
Harkitsen SAN:in Vault tai v12 turbon ostamista, kumpaa suosittelette?
Jos haluat kovempia pumppeja+suonikkuutta, niin V12. Jos haluat parempaa palautumista, niin Vault. Varoitus, Vault maistuu ihan hirveältä. V12 on namia.

Suositut

Back
Ylös Bottom