Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Perhana just ku kerkesin purkin alottaa niin tänään iski flunssa,en nyt viitsi tota syödä kipeänä vaan katotaan ku pääsee takas treenaamaan.

Mulla on joku eri versio kyseisestä tuotteesta,pääosin sama mutta tässä mun paketissa on kofeiinia,en tiedä paljon per annos kun ei ilmoiteta,lisäksi noissa argiini ja kreatiini pitoisuuksissa oli puolen gramman ero..No,ihan hyvältä tuotteelta vaikuttaa joka tapauksessa.Tossa oli noita erilaisia argiini muotoja,mulla on tässä merkattu vaan toi A-AKG,sitä on 3g.Tässä tuli kaupan päälle vielä semmoinen valmisjuoma,samaa tavaraa suurimmaks osaks paitsi kreatiinia siinä ei ollut ollenkaan.Ja kofeiinia 200mg.
Niin ja tossa tuoteselosteessa kun lukee Xpansion matrix,niin mulla lukee Xpansion Energy Matrix,no ei siinä sen kummempaa,noista on vähä eri versioita,oli myös semmoinen missä on vähän enemmän hiilareita ja vähemmän annoksia per purkki.

Ensikokeilu tuota energized xpandia takana ja hyvältä tuotteelta vaikuttaa. Tuossa energized versiossa on vielä lisätty enemmän noita piristäviä ainesosia mitä tulee normaaliin xpandiin joten pitäisi potkia vielä hieman paremmin. Kaksi edellistä viikkoa treenattua tosi huonosti erinäisten kiireiden takia ja viikonlopun kaljottelu alla joten tänään oli odotettavissa tosi paska ja voimaton treeni mutta mitä vielä treeni kulki normaalia paremmin, pumppi oli selkeästi normaalia parempi ja voimaa riitti mukavasti. Selvähän se että tuossa oli taas ripaus sitä kuuluisaa placeboa aluksi mutta kyllä tuo ihan toimivalta vaikuttaa. En sitten tiedä onko mitään järkeä tuota vetää välipäivinä yhtä annosta tai treenin jälkeen toista annosta niinkuin ohjeessa lukee. Ainakaan iltatreenin jälkeen tuskin kannattaa pilata yöunia ottamalla tuota.

Suositut

Back
Ylös Bottom