Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo eli kyl mulla tuli semmonen "lämmin" fiilis treenissä. Odottelen jo seuraavia treeniä innokkaasti. En ollut ennen saanut kunnollista pumppia olkapäihin, mut viime treeneis kyl jotain tapahtui kun ne veijarit tuntui poksahtavan :)

Pitihän tuo itekin ottaa kokeiluun. Ei tosin juuri V-12, mutta vastaava tuote kuitenkin. Ilmoitellaan huomioista "kuurin" edetessä. Suositusannoksella mennään eli 2 annosta treenipäivinä ja 1 välipäivinä.

TRENT sanoi:
Pitihän tuo itekin ottaa kokeiluun. Ei tosin juuri V-12, mutta vastaava tuote kuitenkin. Ilmoitellaan huomioista "kuurin" edetessä. Suositusannoksella mennään eli 2 annosta treenipäivinä ja 1 välipäivinä.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mikähän mahtaa olla se vastaava tuote?

Itsellä myös käytössä V-12, pari annosta jäljellä. Hyvin on toiminu, kiinnitin myös huomion tuohon "kuumotukseen" ja hikoilun lisääntymiseen. Pumpit on myös aika huimia ja kestää pidempään kuin normaalisti. Treenipainot myös noussut mukavasti. Olen kyllä käyttänyt samaan aikaan myös arginiinia 10g ennen treeniä, lieneekö sillä sitten vaikutusta pumppeihin jne..

pretereo sanoi:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mikähän mahtaa olla se vastaava tuote?
..

Sellainen kuin Swole 2.0. Mielestäni maku on tuossa paljon pahempi kuin v12. Mutta hieman halvempi, mutta itse ostan mielummin ensi keväälle v12 kuin Swolea.

Tuossa V12 purkin kyljessä näyttää lukevan, että saa käyttää max 8 viikkoa yhteen menoon ja sitten pitäisi pitää ainakin 4 viikkoa taukoa. Oletteko noudattaneet tuota ohjeistusta? Jos ette niin onko ollut jotain "haittavaikutuksia"?

Kyllähän normikreassakin on ohjeistuksena, että taukoja olisi hyvä pitää, mutta monet taitavat sitä käyttää ympäri vuoden, joten ajattelin että onkohan tämän kanssa sama juttu.

Tosin, tuo on kyllä niin kallista tavaraa, että ei ne 4 viikon tauot ainakaan lompakolle pahaa tekisi ;)

Mike sanoi:
Kukas se oli joka otti testiin kaupalta sitä Adenergyä?

Minä ainakin otin yhden sellasen 480g tötsän. Oliko sulla se jauhe yhtään paakkuuntuneena siellä purkissa?

Jos pumppi venyttää lihaskalvoa ja sitä kautta antaa tilaa lihaskasvulle, niin kyllä ton pitäs sen perusteella olla ihan hyödyllinen.

Tuote joka edes auttas saamaan törkeet pumpit jopa 6toiston sarjoilla olis hieno.

Mä alotin tänään vetämään tota tavaraa, kun sitä saapui tuolta pakkisputiikista.Yleensä en kyllä usko tällaisiin erikoisvalmisteisiin, mutta katotaan nyt kun tän ilmeisesti pitäis toimia niillä, joilla ei kreatiini toimi.
Ja mullahan ei kreatiini oo tehnyt mitään vaikutusta, ainakaan en ole huomannut.
Vedetään nyt ainaskin toi yks purkki ja sitten palataan kommentoimaan toimivuutta..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mike sanoi:
Kukas se oli joka otti testiin kaupalta sitä Adenergyä? Sehän liippaa varsin läheltä turboa ja itsellä toimi samaan tapaan, eli lisäsi pumppia.

Painotan kuitenkin, etten ole varma onko pumpin lisääntymisellä mitään tekemistä lihaskasvun kanssa.

Sori :offtopic: mut onks sulle Mike tulossa Muscletechiltä cell techiä vielä myyntiin?
Se toimi ainakin mulla hyvin kreatiinivalmisteista.

Mike sanoi:
Painotan kuitenkin, etten ole varma onko pumpin lisääntymisellä mitään tekemistä lihaskasvun kanssa.

Jos pumppi lisääntyy ja verta menee enempi lihaksiin, niin loogisesti ajateltuna luulisi sen myös vievän enempi ravinteita sinne. Ja niinkuin joku mainitsi venyttäisi lihaskalvoja ja lihaksia muutenkin. Toinen juttu on taas se, että ottaako se lihas niitä ravinteita paremmin vastaan.
Tiedä sitten, mutta itellä tuli eilen hauisreenissä sellanen pumppi, notta meinas käsi oikeasti räjähtää.

Ite alotan maanantaina ton käytön. Normaali annostuksilla mennään (2x treenipäivänä, kerran välipäivinä). Kommentoin tuloksia parin viikon päästä..

Aamupaino ohjattujen aamutoimien jälkeen noussut n. 1kg viikossa. Pumppi parantunut huomattavasti. Pientä kuumoitusta tuntuu treenatessa. Ei muuta huomioitavaa sofar...

Täältäkin tulee kommenttia kunhan olen ehtinyt kokeilemaan tuotetta.

TRENT sanoi:

1. viikko alkaa olla nyt takana. Tähän mennessä ei paljoakaan kerrottavaa. Pumpeissa ei ole havaittavissa muutosta, eikä suonet pullota yhtään entistä enempää. Ei kasvua sarjapainoissa, joskaan ei myöskään tiputusta, joka on ihan hyvä juttu kun miinuksella mennään. En myöskään ole havainnut, että aine olisi kerännyt ylimäärästä nestettä.

Toisin sanoen: Ei havaittavia vaikutuksia. Olen kuitenkin toiveikas sillä vasta viikko tosiaan takana.

Ei itellä alussa ollut mitään ihmeellisiä vaikutuksia havaittavissa. Tuntuu siltä että mitä enemmän pohjaa tulee näkyviin niin sitä paremmin Turbo toimii. Viimeksi hauis treenissä meinas oikeesti hauis räjähtää pumpista. Ihan uskomaton pumppi tuli. Ei koskaan ennemmin ole tullut ja treeni kuiteskin pysynyt samana. Samoin viime kertanen jalkatreeni... ARGH :rock:
Purkin pohja tosiaan on jo näkyvissä et tarvii varmaan pienen breikin jälkeen tilata lisää.

Vajaa 2 viikkoa testiä takana.

Tänään oli vuorossa perinteinen rinta+hauis treeni. Jo parin ekan hallitun penkkisarjan jälkeen rinta oli tulessa ja turvonnut, kuin naisilla konsanaan! Ojentajatkin meni tuosta ihan turraksi, jopa niin paljon, että vasemman käden ojentaja painoi jotain hermoa ankarasti, että sain sähköisen tunteen (kivun(?)) aikaiseksi vasempaan hanskaan. Tuon kivun olen tuntenut joskus ennenkin :evil: Se on vittumainen kipu, kuin sähköshokki joka on tuossa ojentajan ja kyynärvarren kiinnityskohdassa.

Sitten vuorossa hauikset: Voi jukolanväki mikä pumppi! Hauiskääntöä vastaotteella, niin forkut turpos, kuin kiimasen sian perse ja hauikset siinä perässä. Lopputreeneissä oli niin pumpissa, ettei pystynyt enään kädellä hihattoman olkaimia nostamaan, kun ne venyi ja valui alas kesken treenin.

Settinä toimi kauhallinen v12:sta, sekä 5g arginiinia, n.30min ennen treeniä.

Rehellisesti voin sanoa, etten ole koskaan aikaisemmin saanut tällaista pumppia aikaiseksi. Se tuntui hyvältä..

Ainiin, aamupaino noussut n.2kg. Nestettä kerännyt kroppaan hyvin, onneksi ei naamaan.

Mietin, että jätän yhden dokauskeikan, tai ravintolaillan kuussa väliin, niin kustannan sillä itselleni setin tätä ihanaa jauhetta. On se sen arvoista, ainakin omalle kohdalleni :D

Mites muilla toiminut?

Suositut

Back
Ylös Bottom