- Ikä
- 33
joo, taitaa mennä v12 tilaukseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon jatkuvasti ottanut arginiinia samaan aikaan kun tuota V12:sta. Huomasin eroa pumpeissa jo ennen V12:sta, mutta sen aloittamisen jälkeen niissä oli ihan radikaali ero. Mutta ehkäpä just arginiini+V12 -kombolla sain niitä tosi kovia pumppeja. Jos oisin sinä, niin en kyllä tuohon komboon enää sotkis muita, kuten sitä nitrixiä. Enemmän ei oo aina parempi.ilmielävä sanoi:Noniin, nyt lähti meikäläiseltä mopo käsistä ostoksilla. Tuli ostettua proteiinin lisäksi arginiinia, sekä kahdet housut. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokeilla jälleen v12:ta, saas nähdä mitä syntyy kun sitä käytetään arginiin kanssa. Infernaaliset pumpit? Harkitsen vielä jonkin tuotteen, esim nitrixin ostamista. Tällöin varmaan kuolen omiin pumppeihin, ei uskalla liikkua.
TRENT sanoi:Kuinka paljon tää nyt sitten kerää nestettä kroppaan? Mainospuheiden mukaan ei pitäisi kerätä ollenkaan.
L0b0 sanoi:Mukana tuli tuollainen järkyttävän kokoinen kauha. Kauha on mitta ja sillä pitäisi jauhetta ammentaa. Ihmetyttää vain tuon suuri koko. Eli otatteko yhden ihan tasaisen kauhallisen 2 x treenipäivinä ja yhden tasaisen välipäivinä?
loosah sanoi:Kyllä se tasainen kauhamitallinen on 12,5gemmiä. Vaa´alla muistaakseni tarkistin sen aloittaessani käytön.Olen ottanut 30min ennen treeniä kauhallisen ja 30min jälkeen treenin kauhallisen. Tunti treenin jälkeen olen syönyt kunnolla niin toi treenin jälkeinen V12 annos on ollut myös 30min ennen ateriaa niinkuin ohjeissa sanotaan.. loogisesti voi näin laskea :D Vaihdoin tosin ton jälkimmäisen annoksen myöhempään ajankohtaan, kun ilmeni et muka annosten välillä pitäis olla 8h?...syytä en tiedä.. mut nyt otan sit ennen treeniä ja joku 5-6 tuntia treenin jälkeen. Välipäivinä ennen aamupalaa.
ironbay sanoi:Noniin, eka treeni meni V-12 vaikutuksen alaisena, ja on pakko sanoa, että en tiedä oliko tämä plaseboa mutta tuntui siltä että olisi ollut paras pumppi tähän mennessä. Katellaan nyt sitten parin viikon päästä jos sitä eroa huomaisi tosissaan
ironbay sanoi:Noniin, eka treeni meni V-12 vaikutuksen alaisena, ja on pakko sanoa, että en tiedä oliko tämä plaseboa mutta tuntui siltä että olisi ollut paras pumppi tähän mennessä. Katellaan nyt sitten parin viikon päästä jos sitä eroa huomaisi tosissaan
Tiedz sanoi:Mulla ainakin tuntui, että koko kroppa hehkas kuumaa ja hiki irtosi paremmin. Muutenkin alkanut tuntumaan, notta olisi paljon virkeempi olo.
kronosis sanoi:sorry my noobiness mutta miksi porukka maksaa maltaita sen takii että kädet olis pari tuntii kauheessa pumpissa??
meettekö sen parin tunnin aikana sit pullistelee kavereille :D
vai onko tosta oikeesti jotain hyötyä lihasten kasvulle?
Tiedz sanoi:Jees, mä huomasin saman efektin(tosin käytän kilpailevan firman vastaavaa tuotetta). Onko kukaan huomannut, että tulisi normaalia kuumempi olo reenin aikana näillä ravinteilla?? Mulla ainakin tuntui, että koko kroppa hehkas kuumaa ja hiki irtosi paremmin. Muutenkin alkanut tuntumaan, notta olisi paljon virkeempi olo.