Testikehossa: V-12 Turbo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kokeilin jokunen aikaa sitten tuota normaali V12 purkillisen ja tulokset olivat positiiviset. Toistomäärät kasvoivat ihan selkeästi ja jonkinlaista pumppiakin tuntui lihaksissa ihan eri tavalla. Tällä hetkellä on menossa purkillinen Dymatizen Expandia ja siitäkin olen laittanut merkille samanlaisia vaikutuksia. Voisi sanoa että nämä ovat harvoja lisäravinteita joiden olen huomannut toimivan.

Pienen flunssan vuoksi jätän v12:n väliin ja palaan asiaan kun tervehdyn. Turhaan tuota flunssan aikana jauhaa, liian kallista siihen tarkoitukseen.

Mä ajattelin ottaa tuon ensi viikosta käyttöön, samalla kun alkaa kuukauden bulkkijakso. Pitäisi ainakin sitten saada maksimaalinen teho irti, kun plussalla treenataan.

Kyllä v12 toimi minullakin samoin kuin edellisilläkin kirjoittajilla mutta minulla se myös tuotti hieman närästystä/röyhtäilyjä.
Nyt kun taas pääsen treenaamiseen kunnolla kiinni niin kokeilen aluksi normi kreaa muutaman kuukauden ja tuossa tammikuun kohdalla voisi kokeilla sitten että jatkan v12 ja katson että muuttuuko mikään radikaalisti, tai edes hieman?

Noniin, nyt lähti meikäläiseltä mopo käsistä ostoksilla. Tuli ostettua proteiinin lisäksi arginiinia, sekä kahdet housut. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokeilla jälleen v12:ta, saas nähdä mitä syntyy kun sitä käytetään arginiin kanssa. Infernaaliset pumpit? Harkitsen vielä jonkin tuotteen, esim nitrixin ostamista. Tällöin varmaan kuolen omiin pumppeihin, ei uskalla liikkua.

ilmielävä sanoi:
Noniin, nyt lähti meikäläiseltä mopo käsistä ostoksilla. Tuli ostettua proteiinin lisäksi arginiinia, sekä kahdet housut. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokeilla jälleen v12:ta, saas nähdä mitä syntyy kun sitä käytetään arginiin kanssa. Infernaaliset pumpit? Harkitsen vielä jonkin tuotteen, esim nitrixin ostamista. Tällöin varmaan kuolen omiin pumppeihin, ei uskalla liikkua.
Mä oon jatkuvasti ottanut arginiinia samaan aikaan kun tuota V12:sta. Huomasin eroa pumpeissa jo ennen V12:sta, mutta sen aloittamisen jälkeen niissä oli ihan radikaali ero. Mutta ehkäpä just arginiini+V12 -kombolla sain niitä tosi kovia pumppeja. Jos oisin sinä, niin en kyllä tuohon komboon enää sotkis muita, kuten sitä nitrixiä. Enemmän ei oo aina parempi. :)

Nyt väkisinkin mietityttää, mahtaako tämä mun ylikunto johtua siitä, että ennestään kovat treenit koveni entisestään kun otin mm. V12 käyttöön. Tuli puskettua treenit läpi paljon lujempaa. Jaa-a... :(

Kuinka paljon tää nyt sitten kerää nestettä kroppaan? Mainospuheiden mukaan ei pitäisi kerätä ollenkaan.

Noniin, nyt on eka lasti v12:sta koneessa, makuna toimi grape. Maistuu erittäin täyteläiseltä, kirpsakalta, mutta samalla samettisen pehmeältä. Melkein kuin limonaadia, aistittavissa on myös c-porevitamiinitabletin jälkimakua.

Mukana tuli tuollainen järkyttävän kokoinen kauha. Kauha on mitta ja sillä pitäisi jauhetta ammentaa. Ihmetyttää vain tuon suuri koko. Eli otatteko yhden ihan tasaisen kauhallisen 2 x treenipäivinä ja yhden tasaisen välipäivinä?

Tänään tuli ostettua V-12 Lemon makuna. Piristävä ja hyvä maku näin ensivaikutelmasta katsoen. Huomenna ekaa kertaa tulen ottamaan treenipäivällä. Saa nähdä, mitä tässä tapahtuu.
Kauhan kokoa minäkin kattelin, mut kyl ajattelin ihan ottaa semmosen tasaisen kauhallisen noin 4dl veteen sekotettuna

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
L0b0 sanoi:
Mukana tuli tuollainen järkyttävän kokoinen kauha. Kauha on mitta ja sillä pitäisi jauhetta ammentaa. Ihmetyttää vain tuon suuri koko. Eli otatteko yhden ihan tasaisen kauhallisen 2 x treenipäivinä ja yhden tasaisen välipäivinä?

Kyllä se tasainen kauhamitallinen on 12,5gemmiä. Vaa´alla muistaakseni tarkistin sen aloittaessani käytön.Olen ottanut 30min ennen treeniä kauhallisen ja 30min jälkeen treenin kauhallisen. Tunti treenin jälkeen olen syönyt kunnolla niin toi treenin jälkeinen V12 annos on ollut myös 30min ennen ateriaa niinkuin ohjeissa sanotaan.. loogisesti voi näin laskea :D Vaihdoin tosin ton jälkimmäisen annoksen myöhempään ajankohtaan, kun ilmeni et muka annosten välillä pitäis olla 8h?...syytä en tiedä.. mut nyt otan sit ennen treeniä ja joku 5-6 tuntia treenin jälkeen. Välipäivinä ennen aamupalaa.

loosah sanoi:
Kyllä se tasainen kauhamitallinen on 12,5gemmiä. Vaa´alla muistaakseni tarkistin sen aloittaessani käytön.Olen ottanut 30min ennen treeniä kauhallisen ja 30min jälkeen treenin kauhallisen. Tunti treenin jälkeen olen syönyt kunnolla niin toi treenin jälkeinen V12 annos on ollut myös 30min ennen ateriaa niinkuin ohjeissa sanotaan.. loogisesti voi näin laskea :D Vaihdoin tosin ton jälkimmäisen annoksen myöhempään ajankohtaan, kun ilmeni et muka annosten välillä pitäis olla 8h?...syytä en tiedä.. mut nyt otan sit ennen treeniä ja joku 5-6 tuntia treenin jälkeen. Välipäivinä ennen aamupalaa.

Jep,jep. Sydäntäni riipaisee kun kauhaisen tasaisen kupillisen tätä ihanan hyvää mannapuuroa. Purkki on niin pieni, mutta kuppi niin iso. Pelonsekaisin tuntein odotan tältä tuotteelta edes pientä vaikutusta. Venaillaan nyt ainakin se 10 päivää ennenku rupeaa tosissaan jotain vaikutusta etsimään.

Noniin, eka treeni meni V-12 vaikutuksen alaisena, ja on pakko sanoa, että en tiedä oliko tämä plaseboa mutta tuntui siltä että olisi ollut paras pumppi tähän mennessä. Katellaan nyt sitten parin viikon päästä jos sitä eroa huomaisi tosissaan

ironbay sanoi:
Noniin, eka treeni meni V-12 vaikutuksen alaisena, ja on pakko sanoa, että en tiedä oliko tämä plaseboa mutta tuntui siltä että olisi ollut paras pumppi tähän mennessä. Katellaan nyt sitten parin viikon päästä jos sitä eroa huomaisi tosissaan

Heh, mulla on täysin sama fiilis. Tosin otin tehosteeksi vielä arginiinia 5g ennen treeniä. Tietty piti testata ja vetästä hanskat superina läpi. Lopputreenistä kädet oli niin turvoksissa, etten saanu vesipulloa huulille vietyä =)

Hauska efekti on myös tämä, että pumppi kestää todella pitkään. Käytännössä useita tunteja treenin jälkeen. Hanskat vieläkin vähän pumpissa. Jatketaan samaan malliin...

ironbay sanoi:

Jees, mä huomasin saman efektin(tosin käytän kilpailevan firman vastaavaa tuotetta). Onko kukaan huomannut, että tulisi normaalia kuumempi olo reenin aikana näillä ravinteilla?? Mulla ainakin tuntui, että koko kroppa hehkas kuumaa ja hiki irtosi paremmin. Muutenkin alkanut tuntumaan, notta olisi paljon virkeempi olo.

Tiedz sanoi:
Mulla ainakin tuntui, että koko kroppa hehkas kuumaa ja hiki irtosi paremmin. Muutenkin alkanut tuntumaan, notta olisi paljon virkeempi olo.

Toivottavasti tuo nyt ei entisestään pistä hikoilemaan, kun ilmankin pukkaa hiki läpi yhdistelmästä t-paita + college paita :lol2:
No, ensi viikolla sen näkee kun otan testiin.

sorry my noobiness mutta miksi porukka maksaa maltaita sen takii että kädet olis pari tuntii kauheessa pumpissa??

meettekö sen parin tunnin aikana sit pullistelee kavereille :D

vai onko tosta oikeesti jotain hyötyä lihasten kasvulle?

kronosis sanoi:
sorry my noobiness mutta miksi porukka maksaa maltaita sen takii että kädet olis pari tuntii kauheessa pumpissa??

meettekö sen parin tunnin aikana sit pullistelee kavereille :D

vai onko tosta oikeesti jotain hyötyä lihasten kasvulle?

Voit katsoa syyn sigustani!

Eihän se pumppi ole se treenin päätavoite, ei ainakaan minulle, pikemminkin onnistumisen merkki, tai erittäin hyvä sivutuote! Jos en treenin lopussa ole saanut pumppia, tunnen epäonnistuneeni..

Kyllähän sinne lihakseen veri virtaa paremmin ja ravintoaineet kulkeutuu paremmin myös kunnon pumpissa.

Tarkemmin ajateltuna yllättävän usein teen myös ihan pumppitreenejä pumppihakuisesti =) Eikä niissäkään ole mitään vikaa. Vaihtelu virkistää, eikä lihat pääse tottumaan tiettyyn kuvioon. Pumpissa on vain niin kiva olla :eek:

Mielestäni reilu 50e/kk on pieni hinta siitä, että saa olla hyvässä pumpissa :D Voisihan sen rahan huonomminkin käyttää, hihhh

EDIT: Mä en oo huomannut tuon hikoilun lisääntyvän. Eikä se tuskin voi enään tästä pahemmaksi mennäkään. Hikoilen nytkin jo way too much...

Tiedz sanoi:
Jees, mä huomasin saman efektin(tosin käytän kilpailevan firman vastaavaa tuotetta). Onko kukaan huomannut, että tulisi normaalia kuumempi olo reenin aikana näillä ravinteilla?? Mulla ainakin tuntui, että koko kroppa hehkas kuumaa ja hiki irtosi paremmin. Muutenkin alkanut tuntumaan, notta olisi paljon virkeempi olo.

Alussa kun aloitin SANin Tightin, T3:n ja V-12 käytön niin kiinnitin huomiota just tohon hien herkempään irtoamiseen. Ihan törkeesti valuu hikeä. Nyt tosin Tight ja T3 loppu ja pelkkää V-12 koneessa ja kyl se hiki vieläkin puskee ihan uskomattomasti. Tiedä sitten. En mä ennen ole näin paljon hikoillut treeneis.

edit: onhan V-12:ssa tauriinia et kyl se virkistää oloa....

Suositut

Back
Ylös Bottom