Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Mukaan vaan!!Vähän me vaan kiusataan...
Eerie, omaan asuntooni laitan peilin makuuhuoneen kattoon, ja sitä tarttis näköjään jo. Kaikki vois kölliä sängyssä ja tuijotella itseään peilistä.Vaan ei taida nyt onnistua :/ Meiän täytyy analysoida toinen toisiamme, ei taida muu auttaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoisin, että rohkeesti sekaan vaan. Mä voin vaikka opastaa sut kädestä pitäen perille ettet jänistä..

Sittenpähän en pystyis enää itekään luistaan tästä.

Taidan olla toistaiseksi nuorin. Olen kyllä kypsinkin, että saa vaikka 4kymppisetkin tulla. Taidan olla vielä lyhyin ja nuorimman näköisin ja heikoin. Miks ihmiset jaksaa stressata näistä? :D

edit. Enpäs muuten ookkaan nuorin, jos se Kride tulee.

Täytyykin hiljentää vehmaisten kohdalla, kun menen töihin. Saattaa olla sekopäistä sakkia siinä kohdin :)

Taidan olla toistaiseksi nuorin. Olen kyllä kypsinkin, että saa vaikka 4kymppisetkin tulla. Taidan olla vielä lyhyin ja nuorimman näköisin ja heikoin. Miks ihmiset jaksaa stressata näistä? :D

Joo, kyllä näillä näkymin olis tarkoitus tulla mukaan heiluun. Muutenkin meillä taitaa olla aika kova skaba näistä titteleistä. Lyhyempi taisit olla, mutta tässä kun olen noin vuoden treenannut kestävyysurheilua, niin saattaa heikoimman titteli tulla minulle ;) Veikkaan kyllä, että jengillä on jotain ihme mielikuvia ihmisistä jotka täällä kirjoittelee. Pari miittiä olen nähnyt ja kaikki pakkislaiset ovat olleet kyllä mukavia, eikä ketään ole jätetty meiningeistä pois ihan vaan kun ei ole ollut kisakunnossa. Kaikki epäilijätkin siis mukaan ehdottomasti, Weakki ei ole mitään kropparajoja (ainakaan toistaiseksi) asettanut :)

Ole rauhassa. Minulta kysytään vielä säännöllisesti papereita.

Kieltämättä ALKO vähän kiinnostaa.Täältä jkl citystä ajaa sinne jonkun pari tuntia.

Mä tuskin olen toiseen kaupunkiin matkustamassa varta vasten pelkkää palstamiittiä varten, vaikka ihan mielenkiintoinen tapahtuma varmaan olisikin. Jyväskylässä voisin pian osallistuakin, mutta asia oli, että mua kummastuttaa miksi jokainen tällainen miittiketju on puolillaan kommentteja siitä, että "tuun kun oon tarpeeksi iso" tai "en kehtaa tulla, kun ei oo lihaksia". Mitä sillä on väliä?

Läppäähän tuo. Pitää harkita lähtemistä..

Taitaa olla tupa täynnä kohta :hyvä: Loistavaa!! Jyväskylästä tänne vaan, jos ootte ihania, etitään teille patja vintiltä...Jossain kohti meiän täytyy muuten sitten häipyä johonkin kaupungille, ettei naapurit saa slaakia.

2 viikkoa enää.

Weak nähty viikko takaperin Tampereen yössä. Olkaa varuillanne, sillä on * mielessä.

Nyt on kyllä tullut nähtyä Weakin ilkeä kaksoisveli. Mulla ei ole ikinä tuollaiset jutut mielessä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom