Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Sitä varten mummot ja papat on tehty?

Jos en oo Ruotsissa dokaamassa, niin todennäköisesti oon sit Treellä ottamassa mukia. Varmaan voisin tulla vilkaseen teitä ja näyttäytyyn itekkin valossa...
Ainakin töistä muistaakseni oli vapaata, tai sit saikutkin on vielä pitämättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sää oot ihan väärässä suunnassa :D Mutta siis saa mun luo tulla, ei se haittaa, kyllä se bussi kulkee keskustasta ja keskustaan. Voidaan sieltä vaikka lähteä johonkin syömään/baariin ym. Mulla on vaan kaks pupua, että allergiset ottaa jotain nappeja mukaan.( Mieluiten ei essoja tms)

Voihan sitä sopia porukalla miitingin Keskustorille ja siitä sitten porukalla painellaan bussilla sinne sinun luo. Jos joku siis epäilee Tampereen tietämystään :) Veikkaan kyllä, että oon itse käynyt siellä sinun kaupunginosassa, on tullut sen verran pyörittyä jo tällä alueella :D

Toi saattas olla oikein hyvä, jos ois joku kämppä :). Kuinkas kauan bussimatka sit kestää?

Jos ei Delgado saa keskustakämppääs tyhjennettyä meitä varten, mun luo voi tulla :D Ei se nyt oikeesti ole homma eikä mikään hypätä Keskustorilta bussiin ja painella mun luo. Kestääköhän se matka jonkun 15, 20 minuuttia. Mulla on kuitenkin 60 neliöö tilaa ja iso jääkaappi juomille...

Jos ei Delgado saa keskustakämppääs tyhjennettyä meitä varten, mun luo voi tulla :D Ei se nyt oikeesti ole homma eikä mikään hypätä Keskustorilta bussiin ja painella mun luo. Kestääköhän se matka jonkun 15, 20 minuuttia. Mulla on kuitenkin 60 neliöö tilaa ja iso jääkaappi juomille...

No voiitko pikkuhiljaa alkaa kertoon sitä kaupunginosaa

Delgado olis melkein pakko nähdä... :)

Tuo Delagon kämppätilanne on jo käytännössä selvinnyt, että se ei vapaudu. Tehdään vaikka sitte niin, että vaikka hiukan ennen miittiä armonia laittaa porukan sähköpostiin osotteen, niin voidaan sitte omatoimisesti ilmestyä sinne eikä tarvi julkisesti omia osoitetietoja ilmotella :)

Tuo Delagon kämppätilanne on jo käytännössä selvinnyt, että se ei vapaudu. Tehdään vaikka sitte niin, että vaikka hiukan ennen miittiä armonia laittaa porukan sähköpostiin osotteen, niin voidaan sitte omatoimisesti ilmestyä sinne eikä tarvi julkisesti omia osoitetietoja ilmotella :)

Jees, hyvä homma! Ja laitan bussitietoja sun muuta. Niin ja pukukoodin, kun unohdin varmaan mainita, että mulla vietetään aina sellasia Eyes Wide Shut-tyyppisiä kemuja :hyper:

Jees, hyvä homma! Ja laitan bussitietoja sun muuta. Niin ja pukukoodin, kun unohdin varmaan mainita, että mulla vietetään aina sellasia Eyes Wide Shut-tyyppisiä kemuja :hyper:

Pitää varmaan vielä miettiä, että uskaltaako tälläinen pikkupoika tulla edes sinne :(

Pitää varmaan vielä miettiä, että uskaltaako tälläinen pikkupoika tulla edes sinne :(

Eipäs ny ujostella siellä! Jos jätetään sitten ne Eyes Wide Shutit jatkoille...:D Ottakaa sitten niitä pelejä mukaan, jos haluatte pelata, mulla ei ole mitään.

Eipäs ny ujostella siellä! Jos jätetään sitten ne Eyes Wide Shutit jatkoille...:D Ottakaa sitten niitä pelejä mukaan, jos haluatte pelata, mulla ei ole mitään.

No en mää oikiasti! Saattaa muut ujostella, kun oikein vaihdan isomman vaihteen levottomien juttujen kanssa :D

Kaira kans mukaan. Ok ?

edit. En muuten ehkä voi pelata Twisteriä, kun pikkupojat on herkkiä ja saa erektiota liian lähellä olevista naisista :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom