Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Hah ... pääsinpä mäki pienimuotosesti miittailemaa pakkislaisia kun kotimatkalla bongasin MiVin ja Gemstonen :D Eli voin leikkiä et olin 5 minsaa miitissä tai jotain ... :dance:

Haha :D tiukat hesejatkot kyl kruunas illan ja onnistuin saamaa sen hirveen kännin päälle, mikä tuli Weakille luvattua :D

Hauska ilta, vaikka aluksi vähä hiljaista olikin :D Kiitos ja anteeksi.

p.s. Vieläkään kukaa linkittäny sitä biisii kehii? :/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on paha olo.

edit. Ei oo nyt kyllä linkittää sitä videota. :D

Tän kyllä sopii linkittää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli kyllä hauska ilta. Kannatti lähtee. :thumbs:

Nyt aattelin uskaltautua kokeileen kuinka kroppa mahtaa reagoida ruokaan..

Kiitoksia minunkin puolesta kaikille :) Ja kiitos armonialle hyvästä etkopaikasta.

Olis vissiin voinut enemmänkin naukkailla kun ei ole krapulaa, eikä taida tulla. Käväsin jo ulkoilemassakin kun kaukkarista loppui patterit sopivasti :dance:

Mä lähin juomaa hakemaan, ja sitte kylillä joku tuttu pimu päätti tulla nykimään hihasta kotiansa päin. Herrasmiehenä en kehdannut kieltäytyä, miten se video linkitetään?

Wat? Pari viikkoa pois pakkiksesta ja heti uus miiting ollu.

Alkaa vaikuttaa osallistujamäärät sellasilta et vois itekki ilmestyä massan sekaan. :D

Wat? Pari viikkoa pois pakkiksesta ja heti uus miiting ollu.

Alkaa vaikuttaa osallistujamäärät sellasilta et vois itekki ilmestyä massan sekaan. :D

Enskerralla sitte.

Oli mukava tulla käymään ja vilkaseen uusia naamoja, vaikka sitten etkoilta lähinkin viettämään iltaa omien ongelmien seurassa...
Kyllä sinne risteilylle on vähän parempi lähtee tämä miitti kokeneena.... Vaikka laivalla ei niin viileen rauhallisesti tulla olemaankaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom