Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Whot, naisilla enemmistö? Ennenkuulumatonta!

Jos tosiaan jollain ois jotain hyvää kämppää suht lähellä keskustaan, niin passaisi oikein mukavasti!

Onks toi päivä jo päätetty, vai vieläkö sitä arvotaan? Weak?

Kyl se on alustavasti 18. päivä, jollei mitään kummempia tule.

Herätys miehet!!! :D:D Mulla on kämppä noin kymmenen kilsan päässä keskustasta, ettei taida olla ihan tarpeeks lähellä...

Hei kuules!!Asun paratiisissa :haart: Järven rannalla ja mulla on bilekämppä...Eikä ole mikään Hervanta. Niin tai siis tykkäähän toiset siitäkin, en mä sillä sano, makunsa kullakin...

No mitä täs si enempää mietitään. Sinne vaa kaikki. Meneekö Lielahti kauas jos veikkaan?

No mitä täs si enempää mietitään. Sinne vaa kaikki. Meneekö Lielahti kauas jos veikkaan?

Sää oot ihan väärässä suunnassa :D Mutta siis saa mun luo tulla, ei se haittaa, kyllä se bussi kulkee keskustasta ja keskustaan. Voidaan sieltä vaikka lähteä johonkin syömään/baariin ym. Mulla on vaan kaks pupua, että allergiset ottaa jotain nappeja mukaan.( Mieluiten ei essoja tms)

Hei kuules!!Asun paratiisissa :haart: Järven rannalla ja mulla on bilekämppä...Eikä ole mikään Hervanta. Niin tai siis tykkäähän toiset siitäkin, en mä sillä sano, makunsa kullakin...

Tai sitten Atala toisessa suunnassa?

Noh, noh. Varmaan ainakin mä olen käynyt. Ainakin läpi ajanut. Ehkä vahingossa tai eksyneenä, mutta käynyt kuitenkin. Kaikki lasketaan.:hyper:
Paljasta nyt niin voin alkaa suunnittelemaan mahdollisia reittivalintoja..

Mulla olisi harmittavasti 77 neliön penthouse-kolmio lähes keskustassa, mutta täällä on mies ja lapsi ja mukula pitäisi kyllä vähintään saada pois jaloista. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom