No kyl mua kiinnostais. Mut katon vielä työtilanteen (että jos niitä sais...) ja rahatilanteen muutenkin. Mutta olisi kiva tulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi jos on Twisteriä ni mä lupaan miettiä tätä nyt vakavasti..... :D
No daa, miesten ja naisten sarjat erikseen, tietty. Siveyden vuoksi! Kun toinen joukkue pelaa niin toinen lukee Koraania ääneen.edit. En muuten ehkä voi pelata Twisteriä, kun pikkupojat on herkkiä ja saa erektiota liian lähellä olevista naisista :(
No daa, miesten ja naisten sarjat erikseen, tietty. Siveyden vuoksi! Kun toinen joukkue pelaa niin toinen lukee Koraania ääneen.
No daa, miesten ja naisten sarjat erikseen, tietty. Siveyden vuoksi! Kun toinen joukkue pelaa niin toinen lukee Koraania ääneen.
Onkohan tuolla useempi huone, jotta pojat ja tytöt vois oleskella omissa tiloissaan? Mää en tuu sinne muuten, koska mun uskonto kieltää kaiken muun.
Vähän samaa pähkäilin myös... On myös ongelmallista, jos käytössä on vain yksi vessa, koska noh, onhan se nyt vain aika härskiä, että on jokin pieni huone, jossa riisutaan housut ja siellä sitten on saattanut vaikka olla mies käynyt heiluttelemassa muniaan ennen kuin joku nainen menee sinne.
Yes, eli yksi lisää ilmoittautuu mukaan näillä näkymin, olihan sinne muitakin naisia tulossa? :D
Mä tuskin olen toiseen kaupunkiin matkustamassa varta vasten pelkkää palstamiittiä varten, vaikka ihan mielenkiintoinen tapahtuma varmaan olisikin. Jyväskylässä voisin pian osallistuakin, mutta asia oli, että mua kummastuttaa miksi jokainen tällainen miittiketju on puolillaan kommentteja siitä, että "tuun kun oon tarpeeksi iso" tai "en kehtaa tulla, kun ei oo lihaksia". Mitä sillä on väliä?
Mä tuskin olen toiseen kaupunkiin matkustamassa varta vasten pelkkää palstamiittiä varten, vaikka ihan mielenkiintoinen tapahtuma varmaan olisikin. Jyväskylässä voisin pian osallistuakin, mutta asia oli, että mua kummastuttaa miksi jokainen tällainen miittiketju on puolillaan kommentteja siitä, että "tuun kun oon tarpeeksi iso" tai "en kehtaa tulla, kun ei oo lihaksia". Mitä sillä on väliä?