Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oi twisteriä, mä haluun! Ainii oon töissä eli ei toivookaa. Oisin hakannu teijät kaikki siinä pelissä, nih!

edit. En muuten ehkä voi pelata Twisteriä, kun pikkupojat on herkkiä ja saa erektiota liian lähellä olevista naisista :(
No daa, miesten ja naisten sarjat erikseen, tietty. Siveyden vuoksi! Kun toinen joukkue pelaa niin toinen lukee Koraania ääneen.

No daa, miesten ja naisten sarjat erikseen, tietty. Siveyden vuoksi! Kun toinen joukkue pelaa niin toinen lukee Koraania ääneen.

Meinasit että se estää pikkupoikien kiusalliset erektiot? Eihän sitä poikasena estä mikään kun syttyy punaisita paloautoistakin.

Wait..what? :D

Onkohan tuolla useempi huone, jotta pojat ja tytöt vois oleskella omissa tiloissaan? Mää en tuu sinne muuten, koska mun uskonto kieltää kaiken muun.

Onkohan tuolla useempi huone, jotta pojat ja tytöt vois oleskella omissa tiloissaan? Mää en tuu sinne muuten, koska mun uskonto kieltää kaiken muun.

Vähän samaa pähkäilin myös... On myös ongelmallista, jos käytössä on vain yksi vessa, koska noh, onhan se nyt vain aika härskiä, että on jokin pieni huone, jossa riisutaan housut ja siellä sitten on saattanut vaikka olla mies käynyt heiluttelemassa muniaan ennen kuin joku nainen menee sinne.

Vähän samaa pähkäilin myös... On myös ongelmallista, jos käytössä on vain yksi vessa, koska noh, onhan se nyt vain aika härskiä, että on jokin pieni huone, jossa riisutaan housut ja siellä sitten on saattanut vaikka olla mies käynyt heiluttelemassa muniaan ennen kuin joku nainen menee sinne.

Ei ongelmaa, suomalainen mies ennemmin menee ulos signeeraamaan hankikaistaleen :)

Vaikken ketään tunnekaan, niin voisin lähteä mukaan, jos vain työvuorot sallivat. Tosin vain sillä ehdolla, että Weak ja XairaX pitävät kädestä, ettei pelota liikaa...

Juu ei hätää, mulla on erillisiä huoneita kyllä, mutta siinä on se ongelma, että ei ole ovia...:D Niin, paitsi eteisessä voi tietenkin istua turvassa, siellä on eristävät ovet. Tai vessassa, joka on hyvin pieni, ja pahoittelen, niitä on vain yksi...Sitä paitsi, mun kotonani leijuu sellainen seksuaalisuuden karma, ettei sitä voi väistellä. Sori!

Damman: varmasti pidetään!

armonia: Otan ton eteisen sitte.

Sit ku kasvan isoks (ja vahvaks tietysti) voisin joskus lähtee tän tyyliseen miittiin

Yes, eli yksi lisää ilmoittautuu mukaan näillä näkymin, olihan sinne muitakin naisia tulossa? :D

Taitaapi olla enempi naisia tällä hetkellä kuin miehiä...

Muppetti: Mää en jaksanu oottaa noin kauan, meen jo nyt!

Mä tuskin olen toiseen kaupunkiin matkustamassa varta vasten pelkkää palstamiittiä varten, vaikka ihan mielenkiintoinen tapahtuma varmaan olisikin. Jyväskylässä voisin pian osallistuakin, mutta asia oli, että mua kummastuttaa miksi jokainen tällainen miittiketju on puolillaan kommentteja siitä, että "tuun kun oon tarpeeksi iso" tai "en kehtaa tulla, kun ei oo lihaksia". Mitä sillä on väliä?

Mä tuskin olen toiseen kaupunkiin matkustamassa varta vasten pelkkää palstamiittiä varten, vaikka ihan mielenkiintoinen tapahtuma varmaan olisikin. Jyväskylässä voisin pian osallistuakin, mutta asia oli, että mua kummastuttaa miksi jokainen tällainen miittiketju on puolillaan kommentteja siitä, että "tuun kun oon tarpeeksi iso" tai "en kehtaa tulla, kun ei oo lihaksia". Mitä sillä on väliä?

No eihän sillä väljä olekkaan :) Kyllä ne sen joskus tajuaa, jotka moisia kirjottelee...Tää ei kai kuitenkaan käsittääkseni ole mikään haukan mittaustapahtuma??

Ei sillä tietenkään ole väliä, jos ei haittaa olla yksin koko miitin ajan.

Mä en sit ainaskaan juttele siellä kenenkään kanssa, jos ei haba oo riittävän iso ja rasvat tarpeeks alhaalla..:puntti: Että ottakaa joku pihdit ja mittanauha mukaan, ni voidaan heti ovella selvittää kuka kelpaa. Ja toivottavasti armonialta löytyy iiiiiso peili, että mahdutaan sen eteen pullisteleen ja ihaileen kuinka upeita ollaan.

Ei sillä, että muakaan katsottais kelvolliseksi porukkaan. Läski mikä läski.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom