Pakkista n.3 vuotta päivittäin seuranneena ja pari vuotta tampereella asuneena vaikka en oo kirjotellu oikeen mitään niin eiköhän sitä silti voisi harkita mukaan tuloa vaikka ei ole "iso, mahtava, vanhin ja eniten posteja"
-Eki
-Delgado
-armonia + kaveri
-Kride (alustavasti)
-Vilu (tsekkailee)
-eerie (harkitsee)
-Lomax
-Johku 81 + kaveri (harkitsee)
-MiVi
-Viitsu (vahva ehkä)
-Nirkku + kaveri völjyssä
-Tomppa123(tiijä vaikka tulis :wtf: )
-Reinzell (varmaan tulee vilkasemaan meitä)
-Pohjoisvirta(laittaa harkintaan)
-Xairax(lupaa miettiä vakavasti, jos on Twister)
-Damman(jos Eki ja Xairax pitää kädestä)
-Sportybee(jos muitakin naispuolisia mukana)
-SIC-(yrittää uskaltaa)
-oskua kieltämättä vähän kiinnostaa
-Muppetti(harkittee)
-tuomas1989
-new school(voi harkita)
-iivili(kyl maar se jottai puhu IRC:ssä, et tulis meiän kaa)
Infoa:
Päivämäärä 18.3.2011.
Etkot armonialla. Eyes wide shut -tyyliset orgiat, jossa pelataan alustavasti twisteriä ja muita mukavia seurapelejä. Orgioista siirrytään todennäköisesti keskustaan myöhemmin illalla.
Sijainti abaut itä-Tampereella. Ilmoitetaan myöhemmin asianomaisille sähköpostin tai muiden vastaavien viestintäreittien kautta.
Kaikilta mitataan hauis ja penkkitulos. Heikkoja ja kyniksiä syrjitään.
Voisi ehkä tullakkin jos vaan saan aikaa tuolloin järkättyä.
Jotain UFC:n parhaita matseja oisi siisti isolla porukalla seurata.
Voisin tehdä kokoelman ja pohjustaa selostaen tarvittaessa matseja.
Voisi ehkä tullakkin jos vaan saan aikaa tuolloin järkättyä.
Jotain UFC:n parhaita matseja oisi siisti isolla porukalla seurata.
Voisin tehdä kokoelman ja pohjustaa selostaen tarvittaessa matseja.
Sarkasmi piti paistaa ainakin omasta viestistä. Eipä noita jaksa kattella kun truu fanit. Lukeudun kyllä ite niihin, mutta en ko. tilanteeseen kyllä toisi. Simpsonitkin saisi varmaan enemmän kannattajia
Ou nou. Mua ei sitten varmaan edes päästetä sisälle asti. Niin ja tulen yksin koska kaveri ei uskalla tulla mukaan :D
Täytyy jo laittaa moraali morkkikselle lupapaperit vetää että se antaa luvan juoda muutaman pullon siideriä (viiniä) ettei tule sanomista jälkikäteen :D
Talossahan asuu 29-vuotias pentu, että siitä lähdetään liikkeelle.
Juu ja mun luona ei - hah haa- katota yhtään mitään, koska mulla ei ole telkkaria, ja ONNEKSI niin hidas netti, ettei silläkään voi mitään kattoo :D
( Joo en ole lestadiolainen, kaikki vapaa-aika menee Eyes Wide Shut- illanvietoissa)
Jos me vaan orgioi...juodaan alkoholia ja pelaillaan, niin eiköhän me pärjätä. Sellanen ilmotusasia vielä, että ehkä ottan yhden ei-pakkiskaverin mukaan. Se penaa abaut yhtä paljon kuin minä, mutta se on pitkä, komea ja muutenkin ihana, niin ei se haittaa.
Johku_81 : Voisitko kertoa sun kaverille terveisiä? Sano sille, että se on kakipää :jaahas:
Talossahan asuu 29-vuotias pentu, että siitä lähdetään liikkeelle.
Juu ja mun luona ei - hah haa- katota yhtään mitään, koska mulla ei ole telkkaria, ja ONNEKSI niin hidas netti, ettei silläkään voi mitään kattoo :D
( Joo en ole lestadiolainen, kaikki vapaa-aika menee Eyes Wide Shut- illanvietoissa)