Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Jos me vaan orgioi...juodaan alkoholia ja pelaillaan, niin eiköhän me pärjätä. Sellanen ilmotusasia vielä, että ehkä ottan yhden ei-pakkiskaverin mukaan. Se penaa abaut yhtä paljon kuin minä, mutta se on pitkä, komea ja muutenkin ihana, niin ei se haittaa.

Johku_81 : Voisitko kertoa sun kaverille terveisiä? Sano sille, että se on kakipää :jaahas:

Kaikki komeat on aina tervetulleita mun luo ;) Mä en varmaan voi enää perua, kun lähti osote jo jakoon...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki komeat on aina tervetulleita mun luo ;) Mä en varmaan voi enää perua, kun lähti osote jo jakoon...:D

Kuulemma eka käyny jo ikkunan takana kurkistelemassa :rolleyes:

Jaaah, pitäiskö sitä jaksaa täältä Herwoodin betonimetsistä jonnekin muualle? Voisin tulla laskemaan keski-ikää.. Fiilisvarauksella koska noi viikonloppusuunnitelmat ei tosiaan oo mun vahvuuksia tälleen pitkällä tähtäimellä ja saatan olla pois kaupungista. Kaira mukaan kans! Tuut sit vaiks mun viekkuun nukkuun jos pojat pelottaa. :haart:

Osallistujalista versio 1.1 , jotta kaikki pysyy kärryillä:

-Eki (näyttää nuorelta)
-Delgado
-armonia + kaveri
-Kride (alustavasti)
-Vilu (tsekkailee)
-eerie (harkitsee)
-Lomax
-Johku 81 (vetää perseet)
-MiVi
-Viitsu (vahva ehkä)
-Nirkku + kaveri völjyssä
-Tomppa123 (tiijä vaikka tulis :wtf: )
-Reinzell (varmaan tulee vilkasemaan meitä)
-Pohjoisvirta (laittaa harkintaan)
-Xairax (tulee, jos voittaa lotossa :D )
-Damman (jos Eki ja Xairax pitää kädestä)
-Sportybee (jos muitakin naispuolisia mukana)
-SIC- (yrittää uskaltaa)
-oskua kieltämättä vähän kiinnostaa
-Muppetti (harkittee)
-tuomas1989
-new school (voi harkita)
-iivili ja Gillyanne (osasto wanhat kääkät)
-MikaT2 (vois vaikka tullakkin, jos saa aikaa järkättyä)
-tulkkari
-chede (EHKÄ)

26 nimeä listalla.

Infoa:

Päivämäärä 18.3.2011.

Etkot armonialla. Eyes wide shut -tyyliset orgiat, jossa pelataan alustavasti twisteriä ja muita mukavia seurapelejä. Orgioista siirrytään todennäköisesti keskustaan myöhemmin illalla.

Sijainti abaut itä-Tampereella. Ilmoitetaan myöhemmin asianomaisille sähköpostin tai muiden vastaavien viestintäreittien kautta.

Kaikilta mitataan hauis ja penkkitulos. Heikkoja ja kyniksiä syrjitään. Lisäyksenä edelliseen, myös iästä saa miinuspisteitä (jos on liian wanha tai liian nuori, 24-vuotta on sopiva)

Tuokaa jotain lautapelejä tai muuta viihdykettä. Ei kukaan kuitenkaan uskalla mun (ja varmaan armonian) lisäksi puhua kuitenkaan. Tai ainakaan ennen sopivaa veren alkoholipitoisuutta.

Ja sitte: tuokaa omia herkkuja mukaan, jos huvittaa. OPM myös toki.

Pääseekö meitsi ja muutama nekalan homies messiin? Mites toi legalizer osasto, onks täälä ketään viherpeukkuja? :)

Tuo viherpeukku- ja legalizer-kommentit kuulostaa aika pahalta :D, mutta eikait siinä mittään. Mukaan vaan.

Ps: kova nikki!

Pärskele, ois pitänyt hieman aikaisemmin hiffata tää miittinki. Ollaan lähdössä justihinsa laivalle kyseisenä päivämääränä, niin tällä kertaa ei kerkiä mukaan :|

Hehe, montakos tuo armonian kämppä vetää? Siellä taitaa olla fiilis kuin intialaisissa reiveissä varsinkin jos sinne pamahtaa vaan ne, joilla on tarpeeksi isot hauikset ja penkkitulos. Ei siinä, suomalainen ujoushan tuossa karisee oikein mukavasti jos on koko ajan joku iholla :) Ellei nyt tule perinteinen perumisaalto edeltävänä päivänä.

Minun tuon "alustavasti"-lisäyksen voi poistaa, oon tulossa varmasti ja päivä on jo kalenteriinkin varattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom