Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse tilasin 4*0,5kg ja 2*0,25kg levypainot. Aluksi 2,5kg:n korotukset eivät ole liikaa, mutta ne ovat pian varsinkin naisille. Niinkuin Rippetoe kirjassaan painottaa, että ei ole liian pientä korotusta painoihin. Jos sen 0,5kg lisäät viikossakin niin se tekee vuodessa 26kg. Pääasia, että painoja lisätään aina kun työsarjat saa tehtyä. Pystärissä ja penkissä 2,5kg:n korotukset ovat aika nopeasti liikaa. Ainakin omalla kohdallani. Vaimolle osoittautui liian suuriksi korotuksiksi aika pian kyykyssäkin.Jep! Onko jotain ohjetta maltilliseen painojen lisäykseen? Eli teenkö samalla painolla useamman harjoituskerran ja korottelen harvemmin? Pienimmät painot salilla on 1,25kg. Rive tilalla teen soudun koska salilla paikka, jossa voi tehdä vapailla painoilla on tosi ahdas ja tekniikkaneuvoja ei ole saatavilla.
Itse tilasin 4*0,5kg ja 2*0,25kg levypainot.
Mistä noita saa? Loysitkö jostain 50mm reiillä?
Kiitos linkistä. Siinä on raudalla hyvät kilohinnat [emoji51]Näitä tilasin. Löytyy myös Eleikoa.
Valurautapainot - Voimaharjoittelu
Tehdäänkö Onus Wunsler -versiossa leuat aina vastaotteella?
@lippusiima:
Rinnalleveto on kyl hankala liike. Ite otin sen tilalle soudun (pendlay row) ja se menee huomattavasti paremmin. Tässä on yks video englanniksi:
https://www.youtube.com/watch?v=h4nkoayPFWw
Kiitti, taidan toistaiseksi pitää riven kuitenkin ohjelmassa, ja opetella tekniikan kunnolla. Haluaisin kehittyä siinä niin, että saisin joskus satasen rinnalle.
Vähän tämän hetkisiä sarjapainoja niin saa vähän käsitystä surkeasta tasostani:
Kyykky 45
Mave 60
Rive 40
Penkki 30
Pystypunnerrus kp 8
Ite oon 169/56.
No on kilo viikossa liikaa, lähinnä mahaa kertyy moisella. Kuukaudessa se tekee 4 kiloa eikä kroppa millään rakenna nii nopeasti lihasta vaikka olisit kuinka aloittelija.
Mitä järkeä syödä itsensä lihavaksi ja paniikilla laihduttaa heti putkeen? Nosta painoa maltillisesti, vaikka kilo KUUKAUDESSA.