Ruumiinrakennetyyppinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu
Tupla-J sanoi:
ilmankos olenkin aina vihannut kestävyysurheilua ja ollut siinä paska.
Mistä tiedät kun et ole koskaan kokeillut? ;)

Itse en jaksanut puuhata testiä, siellä ei kuitenkaan olisi mun vartalotyypille mitään oikeaa määritelmää. Mä koostun 85-prosenttisesti ohuista raajoista, loput 15% on maha ja pää. Selkää ei oo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
erittäin pitkä, light muscular, atleetti rebel teini :D:D:D

mesomorfi... e tuli tossa testissä.

Tukki. Ihan sama mitä testit näyttää. samaa pöliä polvista hartioihin ja joku oksa tökii jostain ulos...

Vitun keskikeho, sais vähän geenit ohjata sitä läskiä vaikka päähän tai sormnpäihin, mutta miksi jus vyötärölle kaikki... :urjo:

Luulin että vartalotyyppi on synnynnäinen käsite, eikä siihen siis voisi bodauksella tai jokinorsuilulla vaikuttaa..?

Anyway, oudon loppukommentin se antoi kirjaimen K tulokselle: "Koska saat todennäköisesti suhteellisen helposti lisää lihasmassaa, sinun ei painonhallintamielessä kannata panostaa voimaharjoitteluun". Siis että painonnousu on jokatapauksessa paha juttu, vaikka se olisikin lihasta...

Spidey sanoi:
Tuo testi nyt on ihan perseestä.

Noi on normaali-ihmisille, ei meidänkaltaisillemme bodareille. :kuvia:

Painoindeksini kertoo, että olen ylipainoinen. Varmaan pitäisi lopettaa puntinnosto, että sais ton painon kuriin ennen, kuin sydänkohtausriski nousee liikaa...

Mesomorfin ja endomorfin väliin pukkaa. E tai K siinä kolmiossa, kesäkunnossa E ja talvella hylkeen rasvakerroksella varustettuna K eli lähempänä mesomorfia. Tommosta olisin arvellut ilman testiäkin, kukkakeppeys olisi mulla aika suuren työn takana.

Kuulun testin mukaan ektomorfin ja mesomorfin välimaastoon.

Pääosin mesomorfi. Kirjaimeksi tuli E.

Kaikki urheilulajit sopivat ja erityisesti kestävyys. Olen samaa mieltä. Nostin yhden talven aikana itseni rapakunnosta, jossa jaksoin tehdä 3km hölkän muutamassa kuukaudessa kuntoon, jolloin jaksoin tehdä 20km juoksulenkin. Kestävyys kyllä kehittyy nopeasti. Saan todella helposti myös lihasmassaa kehooni!

Ihanaa :)

Lähinnä ektomorfi/mesomorfi. Lihasta jokseenkin, ei juuri erottuvuutta, kehitys hyvin hidasta, lihaksikas (yeah right) mutta luut hieman törröttää. L-kirjain

ektomorfi ollut pienestä pitäen mutta läskiä rupes vuos pari sit kertymään ihan sikana varmaankin ruokavaliosta johtuen (ja hyötyliikunnan pienenemisestä)..

Ektomorfinrimpula minäkin, kirjaimeksi tuli H. Lihasten kasvattaminen on aina ollut työn ja tuskan takana, mutta minähän en prkl luovuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom