Ruumiinrakennetyyppinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu
Oon varmaankin skrode.
On kyllä välillä huvittanut tää oma ruumiinrakenne. Eli pituutta 185 ja painoa siinä 110 - 115kg enkä ole edes läski enkä toisaalta mikään kehonrakentajakaan.
Hihihi, pää on aika iso ja kämmenet on myös melko kookkaat, kengännumero on yleensä 46, joskus 47.
Välillä on mietityttänyt, että kannattaisikohan tätä lähtökohtaa käyttää hieman paremmin hyväkseen, esim. punttihommissa, mutta jutuksi on jäänyt.
Armeijassa alokasajan jälkeen painoin 92kg ja olin kyllä semmonen kukkakeppi että biafralaisetkin olis ollut kauheita kaappeja mun rinnalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetin lyhytselkäinen pitkäraajainen läski, jonka lihakset muodostuvat läskin aiheuttamasta illuusiosta.

Mä oon kans atleettinen mega-smurffi, tyyppi F. Ilman liikuntaa olisin kyllä taipuvainen keskivartalolihavuuteen, toisaalta myös lihasta tulee erittäin helposti.

Sirorakenteinen, pieni ja laiha.

Kuntoplussan testin mukaan olen mesomorfista ruumiinrakennetta ... kutsutaan myös atleettiseksi vartalotyypiksi ... mihinköhän kohtaan mä vastasin vähän väärin :D

Vähänkö hämmästyin tota sun avataria kun en heti ymmärtänyt että etualalla on koiran silmä eikä p....läpi.

Armeija v. 2001, 82kg.--->punttausta ja ruokaa --->2004 104kg. Vaparin aloitus ja puntti vähemmälle.---> 2006 95kg---> vaparia, puntti pois ja dietti--->2007 86 kg. :D

Pituutta 182cm.

fatass

Mä olen suht harteikas... Tai ennen olin läski, sitten olin läskipunttari, sitten olin vaan harteikas luikku. Nyt olen vähän parempaan suuntaan... mutta mutta...

Testin mukaan pääosin ektomorfi, mutta mä olen kyllä tällanen pieni palleroinen, että väärin meni! :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom