Ruumiinrakennetyyppinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Testi tulis varmaan tehdä siitä miltä näytti ennen kuntosaliharjoittelua, koska se nyt luonnollisesti muuttaa kehoa tuohon mesomorfiseen suuntaan, mistä syystä vastauksetkin voi olla vähän harhaan johtavia.

Itellä tuli totaalinen ektomorfi, ennen reenausta siis. Tiesinkin jo että tämä on oikea lajivalinta :D

"Olet hoikka olematta luiseva ja sopusuhtaisen lihaksikas." :arvi:

85010_0701_1fc.jpg

H - Olet ruumiinrakenteeltasi pääosin ektomorfi.

Omasta mielestäni olen lähinnä laihaläski. Rakenteeltani olen kyllä varsin heiveröinen (kapeat hartiat, sormet yltää forkun ympäri 10 cm ranteesta jne.), mutta läskiä on silti löytynyt aina. Pienenä posket oli kuin Tipillä ja pulleat ne on edelleen. Kun aloitin salitreenit, olin noin 175 cm ja 65 kg, vatsoista ei tietoakaan. Paino nousi kyllä komeasti noin 10-15 kg suunnilleen yhdeksässä kuukaudessa, mutta lähinnä läskiä tuntui tulevan. Nytkin, kaksi ja puoli vuotta myöhemmin, vatsat näkyy vain hyvällä asennolla, valaistuksella ja mielikuvituksella. Painoa huimat 75 kg.

Olen läski endomorfin ja ektomorfin välimuoto jonka pitäisi pudottaa painoa. Kestävyysurheilua tulisi harrastaa. Luut ja lihakset ovat solakat. No kiva että meikäläisestä löytyy edes jotain solakkaa (eli sisäelimet):jahas:

Näin se testi sanoi.

...vastahan mä pudotin muutaman kilon!:eek:

E. Mesomorfi, jolla käytännössä myös vahvoja endomorfin ominaisuuksia.

Hyviä treenivinkkejä aloittelevalle endo-mesolle? Minkälaista treeniä, jotta pääsis kohtuu rasvattomaksi samalla säästäen/lisäten lihasmassaa? Tällä hetkellä safkaan 6 pientä ateriaa päivässä: jokaisella proteiinia+vihanneksia+hedelmiä. Hiilarit aamulla kaurapuurosta ja loput hedelmistä plus vihanneksista. Ja tietenkin palkkarista. Hyviä rasvoja kalaöljystä,oliiviöljystä, rypsäristä ja pellavasiemenöljystä.

Treeninä HST. Kandeista ottaa aeroobista mukaan, jotta pääsis ~23% rasvoista viiteentoista edes joskus?

Linkkejä ja ehdotuksia kaivataan :)

Testin mukaan mesomorfi..

LOOOOOL

Ei kyllä ota huomioon harjoittelutaustaa juurikaan.

EDIT
"Mesomorfi saa helposti lihaksia voimaharjoittelulla"

LLOOOLLL

oho, mesomorfi ja E testin mukaan. oli tosin hyvin suppea testi ja näytti osittain naisille suunnatuilta nuo kysymykset.

vieläpä atleettinen testin mukaan, huhhuijaa.

omasta mielestäni lappalainen persjalaka jolla munat laahaa hankia kahlatessa kinoksissa, eikä se johdu isoista munista pelkästään.

Testin kertomaa:
Olet ruumiinrakenteeltasi pääosin ektomorfi. Tälle vartalotyypille tyypillisiä piirteitä ovat hoikkuus ja hento rakenne sekä pitkät ja sutjakat lihakset.

Ihan aavistuksen verran mesomorfin suuntaan.

Tuossa kuntoplussan testissä oli miun mielestä hassut vaihtoehdot liikunnalle. Ehkä en vain ymmärtänyt...mie oisin halunnu valkata hiihdon:D

Olen lihakseton läski.. Mikä tuon testin osoite olikaan?

läski ektomorfi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom