Ruumiinrakennetyyppinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enempi pötkylä kun pitkula.

"Olet ruumiinrakenteeltasi pääosin mesomorfi"

Luotettavuudesta en tiedä, mutta itsetuntoa hivelevä E pyramidissa... Enkä harrastanut mielestäni itsepetosta täyttäessäni testiä... :rolleyes:

Mursu.

Ruumiinrakenteessasi on sekä mesomorfin että ektomorfin piirteitä. Olet hoikka olematta luiseva ja sopusuhtaisen lihaksikas.

Niin vissii, omia laardeja ku kattoo nii ei voi ku nauraa tollaselle tulokselle. ei osu eikä uppoa.

Mesomorfi olen, mutta muuten lyhyen fyysisen olemuksen vuoksi eräät kaverit kutsuvat minua tuttavallisemmin vain smurffiksi :thumbs:

Luin ihan vasta äskettäin koko vartalotyypistä ja siinä myös mainittiin se, että mesomorfeilla tehoharjoittelu menee helposti liian rasittavaksi, ja sen tottavie olen todennut itsekkin. Harmi vain kun juttu oli pelkkä lehtileike, eikä siinä selitetty asiaa sen enempi, joten onko kukaan törmännyt kirjallisuuteen missä tästä asiasta kerrotaan enempi?

E eli Mesomorfi.

L ja Mesoformi seassa Ektoformia kait.
Tosin mulla ei ole hajuakaan miten noita pitäis arvioida, esim. toi miten voimaharjoittelu kuntosalilla vaikuttaa kehoosi? Jollekin se todella helposti on 5kg, toiselle 15kg. Ylipäätään mä kaipaisin tekstiä jossa olis jotkut esimerkkikuvat mihin verrata. Esim jos reitesi näyttää tältä, valitse tämä jne.
Tuo testi nyt oli aika huono tämmöselle, joka on vetäny monta vuotta punttia ja sitten hiljasta kautta pari vuotta nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom