Ruumiinrakennetyyppinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Barbababa sanoi:
Kuntoplussan testin mukaan olen mesomorfista ruumiinrakennetta ... kutsutaan myös atleettiseksi vartalotyypiksi ... mihinköhän kohtaan mä vastasin vähän väärin :D

Kävin piruuttani tekemässä tuon saman testin ja mulle heitti jonkin mesomorfi/ektomorfi sekoituksen :)

training_day sanoi:
Kävin piruuttani tekemässä tuon saman testin ja mulle heitti jonkin mesomorfi/ektomorfi sekoituksen :)
Sama mulle. Kokeilin sitten myös tehdä testin siten, että vastasin kysymyksiin niin, että se olisi pätenyt minuun ilman nykyistä harjoittelutaustaa, mutta tulos oli sama. :)

Tein saman testin ja olen jotain ekto- ja mesomorfin väliltä. Minulle sopivat testin mukaan erityisesti kestävyyslajit... ilmankos olenkin aina vihannut kestävyysurheilua ja ollut siinä paska.

Jos olisin jättänyt huomiotta nykyisen harjoittelutaustani jne ja lykännyt 3 vuotta vanhat vastaukset, olisin auttamatta ektomorfi.

Muodostun lähinnä kyynerpäistä, polvista ja muista terävistä ulokkeista.

Barbababa sanoi:
Kuntoplussan testin mukaan olen mesomorfista ruumiinrakennetta ... kutsutaan myös atleettiseksi vartalotyypiksi ... mihinköhän kohtaan mä vastasin vähän väärin :D

Sul on varmaan hirveet reisilihakset ja hartiat kahden ladonoven levyset. :rock:

Fabien sanoi:
Veistoksellinen, temppelimäinen. :love:

....Olin tehnyt sen, ajattelin hiljaa mielessäni... Olin saavuttanut täydellisen metamorfoosin... Kehonrakentaja, viimeinkin... :kuola:

Yritin tehdä tuota kuntopussan testiä. En osannut vastata yhteenkään kysymykseen. Taidan olla hieman yksinkertainen.

Atleetikko kai..leveämmät hartiat kuin lantio jne...

Mie olen vaan naiseksi aikasta iso..ja ei kyllä harmita yhtään :D Teininä tämä koko harmitti mutta pääsin sen yli :D vaatteiden osto vaan tuppaa olla joskus hankalaa...

pääosin mesomorfi. Lihakset kasvaa kuulemma helposti. :anssi: Duunia saa tehdä kyllä.

KUNTOPLUSSAN TESTI

Olet ruumiinrakenteeltasi pääosin mesomorfi. Mesomorfista ruumiinrakennetta kutsutaan myös atleettiseksi vartalotyypiksi.

Mesomorfiselle ruumiinrakenteelle tyypillisiä piirteitä ovat lihaksikkuus ja suhteellisen vähäinen rasvakerros. Mesomorfilla on vahva luusto, mikä näkyy vankkoina ranteina, polvina ja nilkkoina.

Mesomorfiselle ruumiinrakenteelle sopivat lähes kaikki urheilu- ja liikuntalajit. Koska mesomorfin on helppo kasvattaa lihasvoimaansa, erityisesti lihaskuntoa vaativat lajit, kuten 100 metrin juoksu, keihäänheitto, soutu ja voimailulajit ovat mesomorfin ominta aluetta.

Mesomorfi saa helposti lihaksia voimaharjoittelulla. Hoikistuakseen ilman, että lihakset kasvavat, mesomorfin kannattaa tehdä kuntosalilla pitkiä sarjoja kevyillä vastuksilla sekä harrastaa lisäksi myös kestävyyskuntoa kohottaviin lajeihin. Mesomorfi voi harrastaa kestävyysliikuntaa lähes rajattomasti tulematta riutuneen näköiseksi.

Pikkuinen balettitanssijan/fitnesshomon kroppa. Ohuet nilkat, jäntevä, kapea lantio, kusipää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom