RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meszaros on 41-vuotias ja nosteli ainakin vielä v. 2005 IPF:n puolella ja teki useamman ME:n penkkiin alle 125kg:n sarjaan.

Piikkiin ei tosiaan kukaan aikaisemmin ole nostanut 300kg stopista; Arcidilla on aikaisempi ennätys 295kg:n virallinen tulos ja tuostakaan ei tiedä miten se on nostettu.
 
Toihan on nyt periaattessa sitten maailman kovin nosto. Stopista ja 125kilosten sarjassa.

Henderson on ottanut 322kg stopilla ja täysin lahnana, ilman edes rannesiteitä. vaikkakin kaverilla oli painoa reilusti yli 125kg niin eiköhän tuo kuitenkin kaikkien aikojen kovin raakapenkki ole:puntti:
 
Henderson on ottanut 322kg stopilla ja täysin lahnana, ilman edes rannesiteitä. vaikkakin kaverilla oli painoa reilusti yli 125kg niin eiköhän tuo kuitenkin kaikkien aikojen kovin raakapenkki ole:puntti:
No niitä videoita ootellessa missä stoppi ja painoja yli 300kg. Henderssoni varmasti semmoisen ottanut mutta videota sellaisesta ei ole.
 
Helvetin kova pena!
 
On youtubessa video missä henderson ottaa sen 700paunaa penkistä, en tosin muista onko stopilla vai ei...

Joo, mut se mistä puhuttiin on 711lbs ja IPF-kisassa vuonna 97.

Henderson is the current world record holder for heaviest drug tested raw bench press. Big James Henderson’s record setting lift was 711 lbs.[6] and it occurred on July 13, 1997 in Philadelphia, Pennsylvania during an IPF/USPF sanctioned event.

Otti myös 97 IPF MM-kisoissa 320kg.

http://www.powerlifting-ipf.com/fileadmin/data/results/worlds/bench97.htm
 
Meszaros Laszlo Magyar Köztársaság rules! En tiennytkään,että unkarissa on näin vahoja jätkiä.mistäköhän päin unkaria tämä kaveri on? Itsekkiin siellä pitkään reenaneena kiinnostaisi tietää..

:offtopic: Missä päin Unkaria oot treenaillu? Itse olin aikoinaan Budapestissa hommissa jonkun aikaa, kävin salilla joka oli muistaakseni Ráday utcalla, Eli Pestin puolella. Jäi mieleen että oli aivan saatanan kuumaa aikaa kun tuolla kävin treenailemassa, ja näin ollen kaikki kynnelle kykenevät treenasivatkin ilman paitaa :D
 
:offtopic: Missä päin Unkaria oot treenaillu? Itse olin aikoinaan Budapestissa hommissa jonkun aikaa, kävin salilla joka oli muistaakseni Ráday utcalla, Eli Pestin puolella. Jäi mieleen että oli aivan saatanan kuumaa aikaa kun tuolla kävin treenailemassa, ja näin ollen kaikki kynnelle kykenevät treenasivatkin ilman paitaa :D

Asunto oli komaromissa koppany monostorissa,se oli budapestistä noin tunti pohjoiseen ihan slovakian rajalla.Kesällä oli asteita 30-40celsiusta salilla.Oli meinaa aika moisia karjuja paikalliset kaverit :puntti: ilman paitaa treenailivat yläkroppaa.En nähnyt kertaakaan ketään treenaamassa jalkoja :D ihan järkyttäviä yläkertoja paikallasilla torpedoilla, mutta sitten jalat uupuivat kokonaan oli hassun näköstä.
 
"tästä kans väännetään vähän väliä että kuka on se kovin raakapenkkaaja"

Heh ei siittä tartte vääntää mitään, se on kovin penkkaaja joka penkkaa eniten ;D eli Scott Mendelson =)

Muuten, jos joku voisi infota tulevista raw penkki kisoista niin olisin kovin kiitollinen. Ei jaksa enää paidan kanssa äheltää :)
 
"tästä kans väännetään vähän väliä että kuka on se kovin raakapenkkaaja"

Heh ei siittä tartte vääntää mitään, se on kovin penkkaaja joka penkkaa eniten ;D eli Scott Mendelson =)

No kyllä siitä nyt "hiukan" on erimielisyyttä kumpi on kovempi suoritus, 715lbs ilman pysäytystä näytösnostona vai 711lbs IPF-kisoissa stopilla (ilman rannesiteitä ;) ).

Onhan tuo Henderson ihan omassa luokassaan.
 
Kovat raudat! Tietysti enemmän arvostaisin jos perse pysyis penkissä, mut mikä mä oon sanomaan ,ku en saa telineistä irti edes tommosia rautoja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom