RAW-penkki

uskon että freddi vie penkin sm:t omiin nimiin, KOKEMUSTA löytyy!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella kova nostohan toi freddin 240kg oli, mutta kuten hänen reenipäivyrissäänkin lukee niin merkki oli kyllä hieman lyhyt.
 
Aijaa mr.Hissi oli vanha tuttu! :rock:
Minun mielestäni tuo joka sä sanot olevansa "ei merkkipenkki koska tango elää rinnalla" se on mulle merkkipenkki, koska se voi tulkita merkkiksi. Olen monen kerran saanut ja varmasti säkin samalaisisa merkkiä läpi kisoissa. Minä jopa MM-tasolla.
Tuo sun oikea merkkipenkki on se merkkipenkki miten se pitäisi tehdä 100% sääntöjen mukaan.
No, ei se mitään!

Vaikea kirjoittaa tämmöistä kun on huvittava aihe ja en osaa suomea!:kuola:
 
nosto on sillon hyväksytty ku tuomarit niin sanoo, jos se tanko elää siinä rinnalla tai uppoaa rintaan jne niin se on sitte tuomarin kämmi. jos se tulos on kisassa hyväksytty niin se on sillä selvä, kaikki vaa itte sinne kisaamaan jos ei miellytä
 
Aijaa mr.Hissi oli vanha tuttu! :rock:
Minun mielestäni tuo joka sä sanot olevansa "ei merkkipenkki koska tango elää rinnalla" se on mulle merkkipenkki, koska se voi tulkita merkkiksi. Olen monen kerran saanut ja varmasti säkin samalaisisa merkkiä läpi kisoissa. Minä jopa MM-tasolla.
Tuo sun oikea merkkipenkki on se merkkipenkki miten se pitäisi tehdä 100% sääntöjen mukaan.
No, ei se mitään!

Vaikea kirjoittaa tämmöistä kun on huvittava aihe ja en osaa suomea!:kuola:


vi kan skriva på svenksa åkså, om du vill...? =)
No, ehkä mun ruotti on huonompi ku sun suomi, vaikka tulihan tuola käytyä koulua ja asuttuaki.
Juu no oli tuo aika lailla "oppikirjasta" tuo näyttö... =) Mut tottahan se on et tuomarithan sen päättää ja mitäpä siihen mutiseen vastaan. Tietty kilpailun jury voi olla erilinjoila mut eikö se ole aika harvinaista semmonen et tuomareiden päätös kumotaan..?
 
on se ihmemies tuo Smulter! ei voi kun ihmetellä vaan, hirveät on voimat.
 
Smulteristakin näkee, että pitkätkin sarjat tuo voimaa. Toki ne pitää tehdä suht isoilla romuilla, mutta kyllä niillä ykkönenkin nousee. Samoinhan taitaa treenata pitkillä sarjoilla Pitkäsen Tommikin. Pysyy paikat paremmin ehjänä, kun ei raakana ota kovia ykkösiä tai kolmosia. Paidalla sit niitä ykkösiä.
 
Tyhmähän tässä on kritisoida kun oma penkki on 72,5 sotilaspenana ja oma paino 62,5 mutta, miksei tota 19 ois voinu pukata? Mulla ainakin tulis vielä pari kolme toistoa tollasen viimisen toiston jälkeen nopeudesta päätellen:whip: Ainakin pitkäsen tommi vääntää sisulla 270 ylös vaikka yhteen kohtaan vähäsen tökkääkin eikä tipauta pienen nostomatkan jälkeen sitä heti alas ;) Silti, sairas vauhti jota mulla menis ehkä 40kilolla:eek:
 
Tyhmähän tässä on kritisoida kun oma penkki on 72,5 sotilaspenana ja oma paino 62,5 mutta, miksei tota 19 ois voinu pukata? Mulla ainakin tulis vielä pari kolme toistoa tollasen viimisen toiston jälkeen nopeudesta päätellen:whip: Ainakin pitkäsen tommi vääntää sisulla 270 ylös vaikka yhteen kohtaan vähäsen tökkääkin eikä tipauta pienen nostomatkan jälkeen sitä heti alas ;) Silti, sairas vauhti jota mulla menis ehkä 40kilolla:eek:

Jos on rintansa loukannut joskus, niin sarjoihin jättää silloin mielellään "varaa". Vaikka Freddi jättikin ton 19:n nostamatta, se ensinnäkin saattoi johtua siitä, että rinnassa ei tuntunut hyvältä, tai muuten jossain paikasssa ei tuntunut niin hyvältä. Silloin tangon jättää varmistajan käsiin hyvinkin mielellään, ettei loukkaannu. Toiseksi, voi olla, että nosto hyytyy kerralla, se kun on vähän eri juttu tehdä sarjaa lähemmäs 200 kilolla kuin 50 kilolla...
 
Viimeksi muokattu:
Tyhmähän tässä on kritisoida kun oma penkki on 72,5 sotilaspenana ja oma paino 62,5 mutta, miksei tota 19 ois voinu pukata? Mulla ainakin tulis vielä pari kolme toistoa tollasen viimisen toiston jälkeen nopeudesta päätellen:whip: Ainakin pitkäsen tommi vääntää sisulla 270 ylös vaikka yhteen kohtaan vähäsen tökkääkin eikä tipauta pienen nostomatkan jälkeen sitä heti alas ;) Silti, sairas vauhti jota mulla menis ehkä 40kilolla:eek:

Pitkäsen Tommilla ei varmaankaan ollut 18 toistoa alla punnertaessaan 270 väkisin ylös :D
Epäilen, ettei voimanostokisaajalla muutenkaan taida olla korkeimpana intressinä maitohappokestävyyden parantaminen.
 
Ensin haluan sanoa että nopeus on voima.

Ja itse asiaan niin turha lähteä vääntämään sarja jos maitohapot iskee. Se rikkoo vain rinta/olkapäät. Mutta jos halautte katsoa joku tiukkaa sarjaa niin varmasti löytyy mun youtube sivuilla: www.youtube.com/superhurri

Tommi Pitkänen on eri nostaja ja meillä on eri lähtö tähän hommaan. Minä satsan IPF säänöillä ja moraalilla täysin penkkitulokseen. Tommi bodarina penkki on vain se hyvä yläkroppa liike, Kova jätkä Tommi on. Hatun nosto!
 
On se kyllä ihan käsittämätöntä, kuinka kevyesti tuollainenkin rauta voi liikkua. Ei voi kuin ihmetellä.

Tässä vastaava setti Kennellyltä. Aika tasapäiset suoritukset IMO

Kennelly 405lbs x 20

Eipä Freddi yhtään jälkeen jää näitä ameriikan ihmeitä...

Varsinkin kun Kennellyllä vain parissa toistossa kädet ojentuu kunnolla suoraksi eli kyynärpäät lukittuu...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom