RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyy pakkotoistolla muita kovia penkaajia. Juniori taisi olla kovin!
Mutta IPFn nostajaista ehkä kovin. Mutta onhan täällä sek peklo että korkea-aho jotka ovat yhtä kovia kuin minä!
 
Ei helkkari noita Freddin voimia, tuli kyllä niin helposti kuin yli 2 markkaa vaan voi tulla :D
 
Miten helvetissä saa tollasen kaaren penkkiin?:D

Voimaa on kyllä miehellä ihan perkeleesti!
 
Löytyy pakkotoistolla muita kovia penkaajia. Juniori taisi olla kovin!
Mutta IPFn nostajaista ehkä kovin. Mutta onhan täällä sek peklo että korkia-aho jotka ovat yhtä kovia kuin minä!

on muuten tulossa mielenkiintonen kamppailu penkin sm-kisoihin superiin kun freddi, loikkanen ja korkia-aho ottaa yhteen :rock: olettaen tietysti että kaikki kyseiset herrat on tulossa paikalle... vois pistää pientä äänestystä pystyyn miltä tulee mitalikolmikko näyttämään. itse uskon että tänä vuonna freddi vie pisimmän korren mutta tulevina vuosina voi mennä nuoremmat ohi...?

miettikääs muuten jos ahvenanmaan ukot lehto ja sandvik nostais vielä superissa! parhaassa tapauksessa saattais tommosella ~320kg:n nostolla jäädä viidenneks sm:ssä :eek:
 
kiitoksia kaikkille!
Joo olen myös vähän hermostunut siitä miten SM-kisoissa käy. Toivon että voitan mutta nuorilla pojilla on vahvoja ja kyytiä voi tulla minulle
 
kiitoksia kaikkille!
Joo olen myös vähän hermostunut siitä miten SM-kisoissa käy. Toivon että voitan mutta nuorilla pojilla on vahvoja ja kyytiä voi tulla minulle


Eihän tuo painanu mitään...!!! Mut ei siinä kunnon merkkiä ollu... =) Anyway jäätävän kovassa kunnossa ukko! Mites kyykky ja veto? Mitä luulet mihin pystyt sm kisois?
 
kiitoksia mutta jos tuo ei ollut kunnon merkki niin en ole koskaan edes MM kisoissa ottannut kunnon merkkiä. :)

Toi merkkirutina tuli ihan vaan sen takia että postasit penkkivideon pakkikselle.Ihan sama onko pomppu vai merkki vai mikä, nettipenkkaajat rutisee aina.
 
Toi merkkirutina tuli ihan vaan sen takia että postasit penkkivideon pakkikselle.Ihan sama onko pomppu vai merkki vai mikä, nettipenkkaajat rutisee aina.


Se mitään rutinaa ollu... Mie vaa oisin antanu punasta that`s it! Se on mun mielipide ja se siitä.
Ja mua ei tarvii laittaa sinne kategoriaan nettipenkkaajat... =)
 
Kunnon merkkihän toi oli. Mutta Hissihän voi aina näyttää mallia miten se tehdään oikein...


No mie kuvaan tänään jonku noston mis on mun mielestä merkki illala ku käyn reenaan jos niin välttämättä tahot... =) mut en tod.tommosella romulla... =)
 
http://www.youtube.com/watch?v=OUXMk-bHHUw


tossa on kohtuu hyvä merkki jo. Tanko ei "elä" rinnala vaan se pysähtyy nii ku sen pitää... Muuten ei niin siisti nosto , mut merkistähän tässä oliki kysymys...
En tiedä nostajaa kuka oli, mutta tuolle oisin ehkä valkosta jo antanu =)

Anyway, Freddi on penkin kingi silti ja mun osalta tää keskustelu oli täsä... =)
 
Eiköhän tuo sun nostossa ollut ns. tupla-pomppu?

Tavoite SM-kisoissa on voittaminen jo siihen on tekemistä.

Oma sali on vielä. Eli kotisali minulle ja kavereilleni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom