RAW-penkki

siinä oli rehellisennäköistä penkkausta ja vahvoja ukkoja, n. tuplasti oma paino solttuna on kova tulos ja 200 kiloa raakapenkkinä on hirveän kova tulos ja toistotkin 105 kg:lla 28 ja 29 kertaa samoilla miehillä. se 177,5 kg:n 23 toistoa ryödillä on kans kova tulos. oikea asenne oli ukoilla.

177,5 x 23 on ihan järjetön suoritus...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äijät nostaa hirveitä rautoja..ite ei voi kun haaveilla tuommosista!:worship:
 
Kasatovin nosto ei ole hyvä. Ehkä 260kg nousisi jos varmistaja ei pitäisi kiinni se tanko.
Kaikki jotka penkaavat tietävät että vain pieni tuki auttaa tosi paljon.
Yhdellä kaverilla otti 3x170kg ilman että pidin tankoa kiinni. Sitten kun pidin tangosta kiini mutta en mielestäni nostannut tuli 9x170kg.
 
Kasatovin nosto ei ole hyvä. Ehkä 260kg nousisi jos varmistaja ei pitäisi kiinni se tanko.
Kaikki jotka penkaavat tietävät että vain pieni tuki auttaa tosi paljon.
Yhdellä kaverilla otti 3x170kg ilman että pidin tankoa kiinni. Sitten kun pidin tangosta kiini mutta en mielestäni nostannut tuli 9x170kg.

Tässä olet oikeassa, ite otin aikoinaan 3x180kg ja kaverin pienellä avulla 9x180kg.
 
Uskon että Pitkänen pystyy tohon 23x177,5kg. Olen itse treenin loppupuolella tehnyt 17x180kg ja uskon että Pitkänen on vielä kovempi luu kun minua, varsikin pitkissä sarjoissa.
 
Huh..tulin baarista kotio jatkoille...ota kynäniska sit noi painot ilman pomppua..vai oksettaako urheilu?:)

No en varmaan ota hyvä jos saan maasta tuon verran:D

Ota ite :evil: :)

ja kyllä olen kynäniska jolla tommoset painot tulis kylkiluista läpi:rolleyes: :dance2: etenki tommosella pompulla
 
Huh..tulin baarista kotio jatkoille...ota kynäniska sit noi painot ilman pomppua..vai oksettaako urheilu?:)

Kyllä taas niin asiallista käytöstä, kyllä kannattaa miltein pitää koneet kiinni, ettei juovuspäissään tarvi tulla ko. paskaa suodattamaan tänne. Tai en tiedä olitko juovuksissa, mutta jotenkin selväpäinen miettisi ainakin kaksi kertaa, ennen kuin alkaa moista laittamaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom