RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä Tommi onkin maailman lahjakkain penkkipunnertaja. Miksipä ei? Ukolla ikää 24 vuotta, elopaino satasen nurkilla ja penkkiraudat aivan uskomattomia. Toivottavasti pysyy terveenä ja pukkaa 300 raakana, edellytykset siihen ovat kyllä olemassa.


Tommi on kova,mutta hei realiteetit peliin...en halua Tommia mollata,kaikella kunnioituksella,hän on varmasti lahjakas,mutta 300 on piiiiiitkä matka! 250kg jälkeen joka kilo on tosi kova saavutus..
 
Toi nyt on aika naurettavaa... Tai sitten Tommi on koko maailman lahjakkain penkkaaja.
Oliko Tommi muuten bodaus kisoissa syksyllä?
Varmaan penkkitekniikastakin voi päätellä paljon, että onko se Tommi nyt penkkiin erikseen panostanut vaiko ei :rolleyes:
Mitä noita tuloksia kattelee penkissä suhteessa tekniikkaan ja sitä että ME:tä on mahdollisuus hätyytellä, niin eikös tuo ole itsestään selvää että jos nyt ei ihan koko maailman lahjaikkain, niin hyvin kärjessä ainakin?
 
Tommi on kova,mutta hei realiteetit peliin...en halua Tommia mollata,kaikella kunnioituksella,hän on varmasti lahjakas,mutta 300 on piiiiiitkä matka! 250kg jälkeen joka kilo on tosi kova saavutus..

Niin, eikö tuossa ole realiteettia aivan tarpeeksi kun nuori kaveri penkittää 270 satasen elopainolla? Tuohon pari-kolme vuotta ja muutama kilo massaa lisää, niin mikäpä ettei. Kovaa työtä se toki vaatii, mutta uskon sen olevan ihan mahdollista. Mun uskomuksilla ei tietenkään ole mitään korrelaatiota siihen mitä Tommi tulevaisuudessa penkkaa, mutta tuskin kukaan voi suoralta kädeltä sanoa, että mies ei tule koskaan kolmea hunttia nostamaan.

Ei nyt tapella tästä, jookosta. Joulukin tulossa. :)
 
jos 300 on niin helppo päästä niin miksei suomessa ole kautta aikojen kuin muutama 300 nostaja? ja kisassahan Tommi on ottanut sen 250kg joten se on hänen tulos,ei 270kg vielä...ehkä piankin,mutta ei vielä,mä olen penkannut salilla 110kgx2, mutta kisassa en mitään eli en puhu tuloksistani missään.
 
Toi nyt on aika naurettavaa... Tai sitten Tommi on koko maailman lahjakkain penkkaaja.

Jäi vähän epäselväksi, että mikä oli se naurettava osuus tuossa minun postauksessa?

Fakta nyt vaan on, että Tommi treenaa kehonrakennustyyppisesti nimenomaan kehokisat mielessä ja se rintatreeni on vain yksi treeni siellä muiden treenien joukossa.
 
jos 300 on niin helppo päästä niin miksei suomessa ole kautta aikojen kuin muutama 300 nostaja? ja kisassahan Tommi on ottanut sen 250kg joten se on hänen tulos,ei 270kg vielä...ehkä piankin,mutta ei vielä,mä olen penkannut salilla 110kgx2, mutta kisassa en mitään eli en puhu tuloksistani missään.

Ei kai tässä ole kukaan helposta puhunut. Vaikka se on mielestäni_ehkä_mahdollista, ei se tee siitä helppoa.
 
naurettavaa on se että annetaan kuva ettei olla penkkiin panostettu ollenkaan,että vasemman käden treeneillä moisia rautoja nostetaan..ihan kun bodi treeni ois aivan eri planeetalta,jos treenataan kovaa kuten myös bodi treeneissä varmasti,jotta lihas kasvaa niin tarvitaan kovaa nousujohteista treeniä jolla väkisin myös voima tarttuu..
 
Tuntuu vähä, että täällä yksi kirjoittaja on noussut väärällä jalalla ylös. Se jos jokin on "naurettavaa." Halutaanko kärpäsestä härkänen, ilmeisesti.
 
Mä ainakin olen oikein hyvällä tuulella :) mutta eipä tehdä härkäsestä kärpästä.. Tommi on kova!!! mutta varmasti treenaa yhtä kovasti kun kaikki muutkin.
 
naurettavaa on se että annetaan kuva ettei olla penkkiin panostettu ollenkaan,että vasemman käden treeneillä moisia rautoja nostetaan..ihan kun bodi treeni ois aivan eri planeetalta,jos treenataan kovaa kuten myös bodi treeneissä varmasti,jotta lihas kasvaa niin tarvitaan kovaa nousujohteista treeniä jolla väkisin myös voima tarttuu..


Jos kropan tasapuolinen treenaaminen kehokisoja varten on mielestäsi penkkiin panostamista, niin sitten se on.
 
Kyllähän mäkin treenaan tasapuolisesti koko kehoa vaikka en bodi kisoihin ole menossa. Ei penkkaajatkaan pelkkää penkkiä tee... Eipä kehokisoissa näkynyt, jos tälle linjalle lähetään...
 
En nyt ole varma kuitenkaan et joku ketä tekee ns.bodytreenin ohes penkkiä ni lähestyy 300kg:a ilman sen ihmeempiä treenejä keskittymällä,ei se nyt ihan noi mee vaan,laita sit videoita kyykky ja veto treeneistä kans jos nekin kuulema kulkee,videota thanks:)...
 
tää menee varmasti ikäväksi Tommin kannalta...Sori Tommi ei mitään henkilökohtaista.. Arvostan kovasti sun tulostas!!!! mutta tyyli miten täällä kirjoitetaan, on outo...ja yleensä ne kirjoittajat on niitä joista ei itsestä ole juuri mihkään..
 
tää menee varmasti ikäväksi Tommin kannalta...Sori Tommi ei mitään henkilökohtaista.. Arvostan kovasti sun tulostas!!!! mutta tyyli miten täällä kirjoitetaan, on outo...ja yleensä ne kirjoittajat on niitä joista ei itsestä ole juuri mihkään..
Eli sun logiikalla penkkiä ei voi kommentoida, ellei itse nyt ole vähintään yli 200kg nostaja? Yhtä typerällä logiikalla voidaan siis unohtaa sukupuolesi ja todeta että jokainen meistä, joka nostaa yli juuri sinun penkkituloksesi on pätevämpi asiaa kommentoimaan kuin sinä.
Kuten aiemmin sanoin, näkeehän sen jo nostotekniikastakin ettei siihen penkkiin ole erikseen suuresti panostettu. Jos mies itse sanoo että penkkiä on treenattu kerran viikkoon ja vilmis on saman todennut vuosien varrella omin silmin, ettei penkkiin ole suuresti panostettu, niin milläs näytöillä sinä väität toista?
Se, että joku nostaa enemmän nyt vaan ei aina vaadi välttämättä suhteessa niin paljon suurempaa panostusta, kun kyseessä sattuu selvästi olemaan erittäin lahjakas kaveri.
 
samaa mieltä katin kanssa!!! kisoissa se tulos tehdään!!! aivan sama mitä salilla nostetaan!!!! ite salilla sain 90kg merkistä jalat ilmassa ja kisoissa 85kg..:( näin se menee mulla vielä!!?:rolleyes: tommi mitä saat jalat ilmassa!!? kova äijä olet kuitenkin!!:)
 
Kyllähän mäkin treenaan tasapuolisesti koko kehoa vaikka en bodi kisoihin ole menossa. Ei penkkaajatkaan pelkkää penkkiä tee... Eipä kehokisoissa näkynyt, jos tälle linjalle lähetään...

Tiedän kyllä, että olet vahva, mutta tässä ei nyt ollut ollenkaan kyse sinun monipuolisesta treenaamisistasi, tai penkkituloksestasi, vaan termistä "panostaminen". Eikä kyse ollut siitäkään, etteikö penkkaajat muuta treenaisi kuin penkkiä, vaan nimenomaan panostamisesta.

Itse käsitän panostamisen priorisointina ja esim. että tekisi erityisesti lisäksi treenejä, jotka tukisivat sitä penkkaamista.

Ja en oikein saa kiinni ajatuksestasi, miksi huutelet tuota Tommin kisaamista kehokisoissa. Kyllähän se nimi löytyy tuloslistoilta aiemmilta vuosilta ja olisi löytynyt tänäkin vuonna mikäli olisi saanut ehjänä vedettyä dieetin loppuun saakka.

Omalta osaltani päätän keskustelun tästä aiheesta tähän. Tommi on salituttu, treenaa samalla salilla, ja on määrätietoinen nuorimies, jonka elämäntapana on kehonrakennus ja on todella poikkeuksellisen lahjakas penkkaaja. Nostot puhukoot puolestaan jatkossakin niin kisoissa kuin salilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom