RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

valtava tulos nuorelle ja satakiloiselle bodarille. millä ihmeen konstilla sitä raakana noin paljon saakaan ylös... toivottavasti paikat pysyvät ehjinä ja maailmanennätys saadaan suomeen. jos tuosta saa mies kehittyä isommitta vammoitta, niin on riku kirin raw-penkkitulokset rikottu lähivuosina.
 
salinhan teki myös hyvin pitkiä sarjoja penkissä ja otti 280raw penkistä joten ei se nyt aivan poikkeuksellista ole että "body reeneillä" kehittyy, löytyy myös muita kovia raw miehiä jotka ovat reenanneet ns body reeniä. lahjakas kun on niin se on sama reenaako 2x6, 5x5 vai 3x10. pääasia ku reenaa kovaa ja jatkuvasti ilman loukkaantumisia. mun mielestä kati puhui täysin asiaa tuolla aiemmin. joillakin se panostaminen vain tarkoittaa hieman eriä kuin toisilla, ei tollasia rautoja millään "haistapaska" reeneillä pukkailla. kyllä siellä on varmasti hurja tekemisen meininki ku salille mennään.. kenelläkään ei penkki "itsestään" kyllä kehity. penkkiin voi panostaa muullakin tavalla kuin tekemällä sitä 18x viikkoon 14eri kulmasta. ei se sitä tarkoita että jos penkin tekee kerran viikkoon ettei siihen jotenki panostaisi. aina kun tankoon lisätään rautaa enemmän kuin aiemmin tai tehdään enemmän toistoja kuin aiemmin niin sekin on jo panostamista>>>>>nousujohteisuus. jos lähes aina hinkkaa samoilla painoilla samat toistot löysiä sarjoja ja silti kehittyy(siis ku joskus kokeillaaan isompaa romua) niin sitte voidaan oikeasti sanoa, että ei panosteta imo.
 
Miksei molemmat Ove Lehto ja Tommi Pitkänen mene samoihin RAW-penkkikisoihin nostamaan? Sitten nähdään kumpi on korkeammalla korokkeella lopuksi, selkeää eikö?
 
Miksei molemmat Ove Lehto ja Tommi Pitkänen mene samoihin RAW-penkkikisoihin nostamaan? Sitten nähdään kumpi on korkeammalla korokkeella lopuksi, selkeää eikö?
Hyvin selkeää. Sitten voidaan unohtaa se painoero ja Oven testit, kunhan samoihin kisoihin miehet saadaan.

Molemmat pirun kovia jätkiä, turha sitä nyt jankata kumpi on kovempi.
 
Miten tomilla on treenit kulkenu?
 
Kyl ne hyvin kulkee,pieni olkapäävamma vaan haittanee punnerrustreenejä mut eteenpäin mennään kokoajan pikkuhiljaa ja katotaan mitä sit saadaan aikaseks ens ja tulevina vuosina?!:thumbs:
 
...ja luulen, että aika paska puhetta Tommilta ettei penkkiin panosta..sori vaan, mutta enpä usko että kukaan on niin lahjakas että penkkaa moisia rautoja tosta vaan.
Siitäkin voitaisiin varmasti saada väittely, että mikä on "penkkiin panostamista", mutta olen nähnyt Tommin treeniä vuosia, ja voin sanoa, että hän ei kyllä tosiaan siihen penkkiin panosta, ellei sitten käy salaa jossain muualla sitä treenailemassa.

Ja niinkuin joku täällä jo sanoikin, niin varmasti moni noin lahjakas unohtaisi bodailut suosiolla, ja keskittyisi ja panostaisi nimenomaan siihen penkkailuun. :ilmainen vinkki: ;)
 
mun mielestä ihan siisti salipenkki. aika harva ottaa 272.5kiloa KEVYESTI t-paidalla, ilman rannesiteitä jne.....
 
Siitäkin voitaisiin varmasti saada väittely, että mikä on "penkkiin panostamista", mutta olen nähnyt Tommin treeniä vuosia, ja voin sanoa, että hän ei kyllä tosiaan siihen penkkiin panosta, ellei sitten käy salaa jossain muualla sitä treenailemassa.

Ja niinkuin joku täällä jo sanoikin, niin varmasti moni noin lahjakas unohtaisi bodailut suosiolla, ja keskittyisi ja panostaisi nimenomaan siihen penkkailuun. :ilmainen vinkki: ;)

Toi nyt on aika naurettavaa... Tai sitten Tommi on koko maailman lahjakkain penkkaaja.
Oliko Tommi muuten bodaus kisoissa syksyllä?
 
Ehkä Tommi onkin maailman lahjakkain penkkipunnertaja. Miksipä ei? Ukolla ikää 24 vuotta, elopaino satasen nurkilla ja penkkiraudat aivan uskomattomia. Toivottavasti pysyy terveenä ja pukkaa 300 raakana, edellytykset siihen ovat kyllä olemassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom