RAW-penkki

no joo,voihan sitä tälleinkin ajatella,mut onko ove ollut lavalla,ihan eri laji on äijällä.sitä paitsi ei penkki ole ikinä ollut minulla erikois harjoittelussa,melkein kaikki mitä on tullut tuloksia on tullut muun treenin ohessa.tosiaan ovella on ihan eri laji,kun minulla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommi on omasta mielestä kovempi penkkipunnertaja. Tommonen aika normaalivartaloinen(tai no lihaa on tietysti paljon, mutta rasvaa ei= nojoo kehonrakentaja varmaan parempi termi) tyyppi, elopainoakin se n.100kg. Eikä tyyliin pituus cm= paino kg karju, joka suunnilleen kannetaan penkille, nostaa sillä 5cm liikeradalla jumalattomat raudat, ja kannetaan pois, ja jonka painosta 30% muodostuu rasvasta. Ei tosin Lehtokaan ole mikään kauhea rasvapallo, mutta nostomatka on kuitenkin paljon lyhempi kuin Tommi Pitkäsellä.

Valitettavaa että varusteet merkkaa niin paljon nykysin, kyllä RAW raudat näyttää paremmin sen voiman. Tommi on omasta mielestäni kovin penkkipunnertaja Suomessa tällä hetkellä. Jos ottaa +2,5xoma massa rawina niin ei jätä epäselvää, olipa erikoistunut penkkipunnerrukseen tai ei.
 
Kyykkääkö Tommi myös 425kg? :rolleyes:
oot kyllä :david::david::david::david::david::david::david:

Jos tässä on raw-PENKKI thread kyseessä, niin eikai tähän tarvitse mitään kyykkytuloksia vetää mukaan? Kysymys nyt oli että kumpi on kovempi, ja tässä threadissa kun keskustellaan niin tarkoitettiin penkissä.
 
Ihme paskan jauhantaa...molemmat kovia penkissä!!! jos 280kg työntää penkistä niin eiks se ole aivan v...n sama jos se perse vähän nousee...hei, morjens,koittakaa ottaa käsille toi rauta...ja luulen, että aika paska puhetta Tommilta ettei penkkiin panosta..sori vaan, mutta enpä usko että kukaan on niin lahjakas että penkkaa moisia rautoja tosta vaan.
 
se on vahvempi kuka nostaa enemmä ja se on suhteessa parempi joka nostaa suhteessa enemmän, niin se menee. turhaa verrata isoa miestä ja pientä miestä aina keskenään, kun ei se iso voi koskaa nostaa suhteessa niin isoja rautoja. Isot on vahvempia ja kevyemmät on suhteessa parempia, niin se vaan menee.
 
ja luulen, että aika paska puhetta Tommilta ettei penkkiin panosta..sori vaan, mutta enpä usko että kukaan on niin lahjakas että penkkaa moisia rautoja tosta vaan.
Siis itse uskon, että Tommille on toi penkki vaan niin helppoa, ettei tarvi panostaa. Mies bodaa pääasiassa ja ei toi penkkitekniikka ole mikään hiottu. Tommi on silkkaa voimaa :rock:
 
Jos itse olisin tommi niin lakkaisin ne nyt ne body kisailut muutamiks vuosiks ja panostin täysillä voimanostoon, vaikka sitten vaan rawina.
 
Siis itse uskon, että Tommille on toi penkki vaan niin helppoa, ettei tarvi panostaa. Mies bodaa pääasiassa ja ei toi penkkitekniikka ole mikään hiottu. Tommi on silkkaa voimaa :rock:


Juu on vahva mutta ei se penkki kenellekkään ole niin helppoa..jokainen äijä joka yli 250 raakana penkkaa on vitun kova ja tekee muuten töitä sen eteen. Mä en ole ymmärtänyt koskaan selittelijöitä, jos osallistutaan kisaan ollaan siihen yleensä treenattu, silti selitellään et en oo yhtään treenannut ja aamullakin söin vaan 1 banaanin enkä koko päivänä muuta yms. jos mä meen kisaan mä treenaan hullun lailla ja teen joka suhteen parhaani, eipä tartte selitellä ja jos häviän niin enpä häviä huonommilleni :D
 
oot kyllä :david::david::david::david::david::david::david:

Jos tässä on raw-PENKKI thread kyseessä, niin eikai tähän tarvitse mitään kyykkytuloksia vetää mukaan? Kysymys nyt oli että kumpi on kovempi, ja tässä threadissa kun keskustellaan niin tarkoitettiin penkissä.

Tossa oli pointtina lähinnä se, että Ove on vahva joka lajissa.
 
joo,ei mun ollut tarkoitus väheksyä ketään,ove on kyl huippu nostaja,mut kuitenkaan meitä ei voi verrata mitenkään,kun paino eroa on kuitenkin niin paljon.ove on hyvä raskaassa sarjassa ja minä koitan olla hyvä omassani.
 
joo,ei mun ollut tarkoitus väheksyä ketään,ove on kyl huippu nostaja,mut kuitenkaan meitä ei voi verrata mitenkään,kun paino eroa on kuitenkin niin paljon.ove on hyvä raskaassa sarjassa ja minä koitan olla hyvä omassani.
Juu ymmärrän kyllä. Oot säkin saatanan kova :whip:
 
Imo se mitä nostaa merkitsee eikä se paljon ite painaa , arvostan paljo enemmän 100kg äijää joka nostaa 200kg ku 60kg poitsuu joka nostaa 120kg. Jos on huono penkissä nii turha korvata sillä et on kevyt, ei se ole sama asia imho.
 
Jep! itse tässä yks päivä kävin hauskan väittelyn missä toinen osapuoli sanoi että 60kiloiselle 120kg ja 150kiloisen 300kg raw penkit molemmilla ovat mukamas suhteessa yhtäkovat ja 120kg vaatii yhtä paljon työtä kevyemmälle... joopa joo.:lol2:
 
Imo se mitä nostaa merkitsee eikä se paljon ite painaa , arvostan paljo enemmän 100kg äijää joka nostaa 200kg ku 60kg poitsuu joka nostaa 120kg. Jos on huono penkissä nii turha korvata sillä et on kevyt, ei se ole sama asia imho.

Tämä on ihan turhaa jankkaamista, mutta eikö tässä nyt ole kyse 100kg kaverista, joka nostaa 270kg ja 160kg kaverista, joka nostaa 280kg? Käsittääkseni Tommikin on sitäpaitsi nostanut vastaavalla runkulla 280kg jo ainakin vuosi sitten. Ja yhä vielä satakiloisena. Eikö hän silloin ole yksiselitteisesti kovempi PENKKAAJA, kun threadissa nyt on kyse RAW-penkistä? Eikä ne kyykyt ja vedotkaan kaukana perässä laahaa, eivät ainakaan vähättelemisen arvoisesti :)

Ove taas on ehdottomasti Suomen kovimpia ellei kovin RAW-voimanostaja.

Jatketaan me alle 200kg:n penkkaajat spekulointia, niin pojat jatkavat nostelua!
 
Tämä on ihan turhaa jankkaamista, mutta eikö tässä nyt ole kyse 100kg kaverista, joka nostaa 270kg ja 160kg kaverista, joka nostaa 280kg? Käsittääkseni Tommikin on sitäpaitsi nostanut vastaavalla runkulla 280kg jo ainakin vuosi sitten. Ja yhä vielä satakiloisena. Eikö hän silloin ole yksiselitteisesti kovempi PENKKAAJA, kun threadissa nyt on kyse RAW-penkistä?

Ei ole. Molemmat on jäätävän vahvoja.

Ove 250kg sotilaspenkki pysäytyksellä.
http://www.youtube.com/watch?v=wVZjTfRvghE
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom