Ei ymmärrä miksi nuita turvarautoja ei voi käyttää? Varmistajakin oli pelti paljaana niin valmiina ku olla ja voi. Kunhan ei vain sattus mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.instagram.com/p/CKUofCQoPWZ/?igshid=bv0utmg6j3ao
Onhan kyllä älyttömät punnerrusvoimat. Ei voi kuin äimistellä.
Katselin tuloksia ipf liitosta 1980 luvulla. Silloin on jo isommat miehet nostaneet 200kg penkistä. Nykyään jos SM kisojen tuloksia katsoo niin ei tarvitse katsoa edes raskaan nostajia kun 200kg nousee. Joten tuollaiset natumaksimit on aikas turha aihe.Paljon muuten raakapenkin natumaksimi nykyään on? Kymmenisen vuotta sitten se oli alle 200kg, mutta kai se nykyään jo on enemmän?
Paljon muuten raakapenkin natumaksimi nykyään on? Kymmenisen vuotta sitten se oli alle 200kg, mutta kai se nykyään jo on enemmän?
Tätä on tässä puitu männä viikolla ja itsellä tulee mieleen svnl puoleta, 1 miesnostaja ja 3 naisnostajaa, joilla puhutaan todella lyhyistä nostomatkoista.
Onko se niin iso ongelma, että pitäisi lähteä muuttamaan sääntöjä minusta ei.
Jos oteleveyksiä lähdettäisiin painoluokittain kaventamaan, niin eikö sillä olisi myös kärsijöitä. Hyvät vetovälit pitkät kädet omaava 83kg nostaja joutuisi kaventamaan otettaan kämmenen verran ja mahdollisesti ottamaan kiloja takkiin siksi,että meillä on muutama nostaja kenellä on todella kovat välitykset penkkiin.
Hankala kysymys... Sumokin sitten melkein kiellettävä samaan rahaa.
Mitähän vähemmän ylimääräisiä sääntöjä sen parempi. Jotkut sanoo, etttä 10cm liikeradalla olevat penkit vähentää mediaseksikkyyttä -> vähemmän ihmisiä lajiin. Kyllä itse sanoisin, että sama pätee jos tälläisiä sääntöjä ruvetaan tuomaan lajiin. Mitä helpompi tavan tallaajan on seurata, ja ymmärtää lajin säännöt sen parempi.
Mä en ole ikinä nähnyt ihmisten hyviä välityksiä, ja siitä maksimaalista hyödynottamista teknisellä osaamisella ongelmana oikeastaan missään lajissa. Saati sitten penkissä. Kuten ylempänä mainittu ei kyseessä kuitenkaan mikään yleinen "ongelma" ole.
Tää sopii mun mielestä tähän ketjuun, kannattaa ajatuksella kuunnella. Sumo-vihaajille pahoittelut, mutta tuossa käytetyt perustelut ei päde sen säännön muuttamiseen kuten videolla kerrotaan.
View: https://www.youtube.com/watch?v=j7ADqvqgnsI
Ehdottomasti sääntöjä yksinkertaisemmiksi! Se on kaikkien hyöty. Joku saa sillä kiloja lisää, mutta samalla kisapaikalle eksynyt katsojakin saattaa ymmärtää tuomiosta.Eikö järkevämpi lajikehitys olis nimenomaan riisua sääntöjä niiden lisäämisen sijaan? Mä en oikeen penkissä sitä stoppailukaan ymmärrä. Tanko telineistä omin voimin ja rinnan kautta takas ylös, perse penkissä, tuomari antaa luvan palauttaa telineisiin. Avot, helppo tuomaroida.