RAW-penkki

Itse en ole koskaan niin kauheasti tuota varustepelleilyä arvostanut, mutta puolustuspuheenvuorona voisi sanoa että tuolla oli sentään osattu laskea kiekot oikein :giggle:
Minun vanhoihin silmiin tuo näyttää edes kaukaisesti penkkipunnerrukselta kun vertaa esim. Tiny Meekerin nostoihin lähelle 500kg.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on siinä roden mikki jo kiinni, nää on vähän haastavia äänen kannalta aina. Langattomat mikit on senverran kalliita ettei voi investoida.
Ahaaa, no siinnä tapauksessa kyseessä ehkä enemmänkin tilojen huono akustiikka. Voiko sitä mikkiä jotenkin säätää? Tai pystyykö asialle oikein tehdä mitään. @Mike osaa ehkä sanoa ammattilaisena paremmin 😁

Äänitasoja voi aina yrittää leikkuupöydällä saada tasan paremmin, mutta paskasta ei saa konvehtia. Omasta mielestä ääni oli nyt paljon parempi kun yleensä kun tila saatiin hiljaiseksi kun keskusteltiin. Paljon vaikeampi yleensä jos jossain kauppi centerissä ollaan.

Pistä ajanjakso missä oli huono niin kattotaan läpi.

Äänitasoja voi aina yrittää leikkuupöydällä saada tasan paremmin, mutta paskasta ei saa konvehtia. Omasta mielestä ääni oli nyt paljon parempi kun yleensä kun tila saatiin hiljaiseksi kun keskusteltiin. Paljon vaikeampi yleensä jos jossain kauppi centerissä ollaan.

Pistä ajanjakso missä oli huono niin kattotaan läpi.
No voi olla et mun kuulossa on vaan vikaa 😁

Thundertepi tienasi Jepa Jeen audiovalituksen seurauksena yhden katsojan lisää. En ollut aikeissa katsoa videota, mutta oli pakko tarkistaa onko siinä äänessä jotain vikaa ja katsoinkin sitten koko paskan. Ihan hyvillä kaiuttimilla kuuntelin eikä siinä kyllä mitään häiritsevästi pielessä ollut. Eihän se tietenkään mitään studioääntä ollut, mutta ei siinä mitään korjattavaakaan ole. Ei jäänyt sen takia katsomatta. Väitän etten olisi kiinnittänyt koko asiaan edes huomiota ellei joku olisi siitä maininnut.

Pääpaino ollut vahvamies hommissa nyt ja penkkausta tullut tehtyä ihan apuliikkenä vain muutamassa kierrossa. Mukava kuitenkin huomata, että nyt 5kg kevyempänä penkissä tuli uusi 1kg PR ja vielä älyttömän helposti verrattuna vuoden takaiseen.

10kk sitten

View: https://youtu.be/pF02xTgASrA

Nyt

View: https://youtu.be/BB61NS1vCWA

Olipa helppo 211kg, sinne jäi toisto varaa. Sinulta on varmaan joskus kysytty, mutta oletko harkinnut kisata penkkikisoissa?

Olipa helppo 211kg, sinne jäi toisto varaa. Sinulta on varmaan joskus kysytty, mutta oletko harkinnut kisata penkkikisoissa?
Tänä vuonna oli tarkoitus, mutta kisan päälle missä oli tarkoitus rikkoa tulosraja tulikin hautajaiset tilalle. Ensi vuonna tarkoitus, ja 2016 ja 2017 oon itseasiassa kisat käynyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom