RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täs ton saman avustetun lämmittely penkin 2x290kg jälkeen koitettu kisanosto(joulukuu 2013)
samalla raudalla 290kg mut ei tullu..ensin koitti 270kg,sekin lähti kuin tykin suusta
mut stoppas(oiskohan heikot ojentajat..ei noi 'joulukinkut' kyllä siltä näytä!)
?????? ???? 290 - YouTube
Veikkaan jos pysyy ehjänä +300KG vielä sinkoutuu ylös virallisestikin!
 
melko kaunis nostoyritys, harmi että voima loppui kesken. Eikä todellakaan oo heikot ojentajat, jos oteleveyttä kattoo niin jotku tekee tolla leveydellä kapeata penkkiä :D
Joo, no ojentajistahan käytännössä loppuu paukut mutta on varmaan suhteessa rintalihaksiin aivan helvetin vahvat kuitenkin...
 
Pakko kysyä, mikä sai rakastumaan lähinnä penkkipunnerrukseen? Lahjoja olisi ollut kaikkii lajeihin.

Ei millään pahalla, mutta lyhytkätisenä Freddiestä ei olisi koskaan tullut kovaa vetäjää samalla tasolla kuin hän on penkkaajana. Rakenne täysin penkkaajan. Paksu rintakehä, lyhyet kädet.

- - - Updated - - -

Pakko kysyä, mikä sai rakastumaan lähinnä penkkipunnerrukseen? Lahjoja olisi ollut kaikkii lajeihin.

Ei millään pahalla, mutta lyhytkätisenä Freddiestä ei olisi koskaan tullut kovaa vetäjää samalla tasolla kuin hän on penkkaajana. Rakenne täysin penkkaajan. Paksu rintakehä, lyhyet kädet.
 


Tänään oli Kontulassa kisat klassisessa penkkipunnerruksessa ja tuli tehtyä taas Suomen ennätys N23 (57kg) sarjassa tuloksella 72,5kg. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oikeassa olet että minulla on paksu rintakehä. Mutta väite että minulla olisi lyhyet kädet en heti allekirjoittaisi. Pituus on 181cm ja "sylimitta" sormien välillä on 187cm. Eli suht normipituiset kädet. Mutta minulla on tanko sormien päällä ja taivutan ranteet melkein yli 90 asteen kulma että sillä putoaa nostomatkasta 3-5cm.
 
Oikeassa olet että minulla on paksu rintakehä. Mutta väite että minulla olisi lyhyet kädet en heti allekirjoittaisi. Pituus on 181cm ja "sylimitta" sormien välillä on 187cm. Eli suht normipituiset kädet. Mutta minulla on tanko sormien päällä ja taivutan ranteet melkein yli 90 asteen kulma että sillä putoaa nostomatkasta 3-5cm.

OK! Kiitos oikaisusta!
 
Tänään oli Kontulassa kisat klassisessa penkkipunnerruksessa ja tuli tehtyä taas Suomen ennätys N23 (57kg) sarjassa tuloksella 72,5kg. :)

On se vaffa! :wtf:
 
Back
Ylös Bottom