RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Upotus siinä silti on eikä tanko pysähdy sen takia totaalisesti missään vaiheessa. Tämä ehkä turhaa itkua, mutta on niitä nätimpiä 300kg penkkejä nähty Spoto tai Sarychev esimerkiksi, jotka täyttäisi lähes minkä liiton säännöt tahansa.
 


Alkaan olee aika eeppisiä jo nää Fredin penkkaamiset. 10X217kg stopeilla, varaa jää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiijä onko tää jo ollut,mutta USA:n Jeremy Hoornstralta 300KG RAW
BENCH PRESS RAW - Jeremy Hoornstra 300kg (661lbs), sv?tový rekord v kategorii do 110kg - YouTube
Kunnon stopilla rintaan(ei vatsapunnerrus) ja kaposella otteellakin.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta oliko tuossa komentoa start ollenkaan? Mielestäni lasku alkoi heti kun avustaja auttoi tangon telineestä.. Ja aika nopeasti tuli kyllä press komentokin verrattuna niihin harvoihin kisoihin joita olen nähnyt.
 
Noi jenkkien "world recordit" ja muut shoumeiningit on perkeleen rasittavia. Toihan ei ois menny missään kunnon liitossa todellakaan läpi. Hiton kova nosto silti, tosin.
 
Start-komentoa ei taida olla missään muussa liitossa kuin ipf:ssä. Mielestäni tärkeä komento penkissä, kun kukaan ei hiplaile yms. tankoa ennenkuin se lähtee liikkeelle. IPF-kisoissa sitten on nähty välillä älyvapaita 2-3s start-komentoja että paineet karkaa jo laskuvaiheessa sitten, no tuostakaan eikai voi päätuomaria syyttää jos käsilleantaja on vähän hidas poistumaan siitä tieltä.
 
Parhaassa raw-kunnossa kyykkyssä ja vedossa olin 23vuotiaana kun tein salilla 280&300 niissä. Sen jälkeen jäi kunnon voimannostoharjoittelu väliin. Vedossa pystyn samaan vielä melkein milloin tahansa mutta kyykkyssä ei.
 
Kuinkas Freddi, sulla on noita otevoimavideoita myös youtubekanavalla, ootko ihan mielenmukaan tehny mitä huvittaa, vai panostanu johonkin nousujohteisesti?
 
Hoornstra taitaa olla ylivoimaisesti kevyin 300kg raw-punnertaja. Stoppiakin löytyy.
Ukkohan on pyörinyt noissa raudoissa jo vajaa 10 vuotta sitten, mutta silloin oli pompulla 306kg video. Välillä oli hiljaisempaa ja nyt näköjään tehnyt uuden nousun entistä kovemmaksi.
 
Back
Ylös Bottom