RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
peklo: -Oisit nyt punnerrellu loputkin 7 toistoa, mitä tuota kympin sarjaa jättää tuollalailla kesken kun kerta nui lepposasti nousee :) On se vaan niin helpon näköstä kun sen osaa ja on tuota voiman paskoo riittämiin. Ei heti ensimmäisenä tulis mieleen että olkaongelmista tuossa kärsitään.
 
hidasta nostelua eiliseltä, ei anna olkapää pitää vauhtia=( sillä kai se kipu lähtee millä on tullutkin:whip:
http://www.youtube.com/watch?v=cX9B6DemKbc

Käyhän tekemässä nuoriin vielä kunnon raw-tulos ennen kuin ikä menee umpeen. 220kg taisit jo jossain käydä nostamassakin, mutta tuo lienee aika paljon alakanttiin? Kirin nuorten raw-SE 252,5kg taitaa olla liian kaukana, mutta lähelle voit päästä. Eikös sulla ole vielä vuosi 2009 aikaa?

Tähtäimessä on varmaankin myös Freddin nuorten SE 310kg?
 
penkki kulkee kyllä, mutta vasen olkapää ei kestä yhtään tykittää rinnalta, ei saa isoa romua liikkumaan tarpeeksi vauhdilla, vielä nuo pienet menee rauhallisesti=) 250kiloa pysäytyksellä on vielä aika kaukana, mutta tietysti onhan tässä vielä yli vuosi aikaa. et ei tuo n. 10kg kehitys nyt mahdottomuus olisi, mutta saa nähdä miten paikat ja perhe kestää;) luulen että annan korkia-ahon hoitaa tuon freddin se:n rikkomisen, itselläni tavoitteet ehkä enemmänkin tuolla raakapuolella ja alle 125kg sitten joskus. uudella kingillä olen ottanut 310kg kyseenalaisella rintakosketuksella helposti ja 330kg 2" lankulta myöskin helposti. nyttemmin jäänyt paitareenit vähemmälle jatkuvan ajanpuutteen takia, perhe ja työt vie oman aikansa. uskon että tuolla paidalla olisi joku 325kg hyvinkin mahdollinen jos vain saisi reenattua tarpeeksi, ainakin aikaisemmin parhaimmillaan jokseenkin tuota luokkaa hyöty ollut! Smulterin tykityksiä olisi kyllä kiva katsella, ei taida mies jaksaa enää treenata VAI?;)
 
ei tuo n. 10kg kehitys nyt mahdottomuus olisi, mutta saa nähdä miten paikat ja perhe kestää;) .


Siis 240 on jo tullut stopista? Älytön rauta ja muistetaan vielä että nostat IPF:n puolella!


itselläni tavoitteet ehkä enemmänkin tuolla raakapuolella ja alle 125kg sitten joskus.

Hieno homma! Paitatulokset tulee ja menee, mutta raw-tulokset kestää... sinustahan saadaan uusi suunnannäyttäjä suomalaiselle (raw-)penkkipunnerrukselle ;)
 
en ole 240 koittanu stopista, mutta kivuttomalla olkapäällä ei pysäytys haittaa, saan kyllä tykitettyä sen paikaltaan vauhtiin, olen aina nostanut hyvin rauhallisesti, ettei tuo pysäytys juurikaan vaikuta, kuin tuolla kipeällä olkapäällä!=) uskoisin raakamaksimin salinostona olevan 245kg, hyvänäpäivänä! miks ei se voisi olla 250kg stopista vuoden ja 3kk päästä, onhan tätä kehitystä nytkin tullut kokoajan. Kai sitä nostaisi paidalla jos saisi samanhyödyn kuin kaverit, mulla siis penkki olisi luokkaa 350-370kg!!!:offtopic:
 
joo, niin näköjään, säälittävä risu. kuka nyt ei 50 toistoa jollain 100kg saisi.:zzzz: on tuo Freddi kyllä aina puhunutkin LIIAN hyvin ruotsia minun makuun:D
 
Kai sitä nostaisi paidalla jos saisi samanhyödyn kuin kaverit, mulla siis penkki olisi luokkaa 350-370kg!!!:offtopic:

Helposti jos osaa nostaa niin yksikankaisellakin saa reilusti yli satakiloa (osaavammat jopa paljon enemmän) eroa raakanostoon - ja jos ei osaa niin saa alle.. eihän kysymys ole kuin harjoittelusta :D
 
Noniin, tammikuun viimeisenä lauantaina on jokaisella kovalla raw penkkaajalla mahdollisuus näyttää voimansa Eurassa! Puheet pois ja treenaamaan.:D
 
Vedetään maasta kanssa!eiksni?

Katotaan mitä saadaan siihen mukaan. Päivämäärä on nyt lyöty lukkoon, kyykkyä nyt ei ainakaan tule...mutta harkintalistalla on esim. joku vahvamieslaji,bodaus,nyrkkeily ja muuta mukavaa...

Ja palkinnot tulevat muuten olemaan suuremmat kuin ennen.
 
kumma ettei tuota 322.5 klippiä ole upattu kun kuitenkin tuo 700 paunan nosto on pyöriny netissä niin kauan ku muistan. aina se kovin nosto pitäis ehottomasti olla esillä :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom