Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vähän herkistelyä, enne mursun kisoja 30.8, eli siis reenin päätteeksi tuollainen hienoinen kokeilu230kg kipeällä olkapäällä, siitä melko verkkainen nostotyyli, normaalisti hiukan räväkämpi=) http://www.youtube.com/watch?v=KtgbZNhnOy8
Kyllä 200 kg RAW penkki todella kova tulos on yhä edelleen ainakin naturaalille nostajalle, vaikka elopainoa oliski reilu 100 kg. Monet ei sitä kuitenkaan nosta ikinä edes "lisäravinteilla".
Täältä ilmoittautuu yksi sellainen. Ja olen varma, että täällä on useampi muukin. Ei se nyt ihan tavatonta ole.Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.
Tätä siis itekin tarkoitin.ei lähellekkään kovempi.
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
huhhuh.. vai näin on.. saanen olla eri mieltä.Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
Pakko on vielä kysyä että ketä penkkaa 300kg ilman paitaa tällä hetkellä?Suomessa ei ketään mutta saattaapi muailmalla jokunen olla?mene ja tiedä,en minä tiedä...
onko tuosta henderssonin 322,5 ipf kisa nostosta klippiä olemassa.
onko tuosta henderssonin 322,5 ipf kisa nostosta klippiä olemassa.