RAW-penkki

Tosi kova penkki varsinkin ton ikäselle. On muuten lyhyt punnerrusmatkakin :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, on sitä tullu oltua ruoka-aikaan kotona=( painoa n. 135-140kg, vaihtelee tosipaljon tolla välillä. mutta kuvaushetkellä 135kg. Joo, ei ole tuo nostomatka järin pitkä, siksi kai siitä penkiltä jotain nouseekin.
 
Kyllä 200 kg RAW penkki todella kova tulos on yhä edelleen ainakin naturaalille nostajalle, vaikka elopainoa oliski reilu 100 kg. Monet ei sitä kuitenkaan nosta ikinä edes "lisäravinteilla".

Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.
 
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.
Täältä ilmoittautuu yksi sellainen. Ja olen varma, että täällä on useampi muukin. Ei se nyt ihan tavatonta ole.
 
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.

ei lähellekkään kovempi.
 
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.


Niin, ehkä ei nyt ihan joo kovempi sentään kuin 300 kg. Kyllähän niitä 200 kg penkkaavia natuja sentään jokunen löytyy. Itse en tosin valitettavasti ainakaan vielä tähän kerhoon kuulu:itku: Ehkä vielä jonakin päivänä...
 
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.

Pakko on vielä kysyä että ketä penkkaa 300kg ilman paitaa tällä hetkellä?Suomessa ei ketään mutta saattaapi muailmalla jokunen olla?mene ja tiedä,en minä tiedä...
 
Kyllä Naturaalille 200 kiloa on minun mielestä melkein kovempi tulos kun 300 kiloa mömmöillä.
TODELLA harva nostaa tuota 200 kiloa ilman hormooni valmisteita,kyllä siinä silloin lähes aina on mömmöt pelissä.
huhhuh.. vai näin on.. saanen olla eri mieltä.
Omasta mielestä 200kg natulle on kyllä kova tulos,mutta ei mikään maata mullistava.
Roinaajalle 300kg on aiwan ultimate tulos!! eikös,se kerro jo aika paljon,ku koko maailmasa ei ole kovinkaan montaa 300kg penkkaaja ollut kautta aikojen,mikäli nyt tosiaankin puhutaan raw penkistä edelleen.
 
Ei vittu, mistä näitä oikeen sikiää? Ei kukaan oikeesti voi edes leikillään verrata 200kg natu-penkkiä 300kg roinatulokseen? 300kg raw-penkkaajia on koko maailmassa muutamia, kun taas useimmat penkkipunnerruksen huiput olisivat kevyehkösti pystyneet 200kg raw-tulokseen salilla, jos olisivat olleet koko uransa natuja.
 
Pakko on vielä kysyä että ketä penkkaa 300kg ilman paitaa tällä hetkellä?Suomessa ei ketään mutta saattaapi muailmalla jokunen olla?mene ja tiedä,en minä tiedä...

Virallisissa kisoissa IPF-säännöillä tai vastaavilla viimeisin 300kg tai enemmän ilman penkkipaitaa punnertanut taitaa olla James Henderson vuonna 1997. Tulos oli 322,5kg (ME). Tuo tulos on olosuhteet huomioon ottaen täysin omassa kastissaan.

Tuon jälkeen on mm. Scott Mendelson nostellut kovia raw-tuloksia, esim. 292,5kg tuli stopista oikein nätisti jossain APF-liiton kisassa, mutta yli 300 kg:n tulosta en ole nähnyt Mendelsoninkaan nostavan pysäytyksellä. Brian Siders ja Ryan Kennelly ovat potentiaalisia 300kg:n miehiä, mutta kumpikaan ei sitä ole virallisissa kisoissa nostanut.
 
onko tuosta henderssonin 322,5 ipf kisa nostosta klippiä olemassa.
 
onko tuosta henderssonin 322,5 ipf kisa nostosta klippiä olemassa.

En ole löytänyt. Kuvan olen nähnyt MM-kisoista vuodelta 1997, mutta en ole varma oliko ne penkin vain voimanoston MM-kisat ja mikä nosto oli kyseessä. Joltain keskustelupalstalta luin juttua Hendersonista ja siinä tuon noston nähneet sanoivat, että stoppi oli todella pitkä ja ukko lahnana penkillä.

En ole muuten nähnyt missään muita yli 300 kg:n stopista otettuja raw-nostoja kuin Kirin 302,5kg. Eihän niitä toki olekaan kuin muutama lisää.
 
onko tuosta henderssonin 322,5 ipf kisa nostosta klippiä olemassa.

Kyseinen nauha kuuluisi jokaisen voimailijan sinetillä varustettuun lokeroon. Mullakin on toi jossain vhs pätkänä. Ne oli penkin MM kisat ja Hendesson työnti 322.5kg ylös tosiaankin pitkästä merkistä ja makaa penkillä aivan lahnana. Huippukamaa! :hyvä: Niissä kisoissa oli kyllä muitakin kovia repäisyjä. Täytyy alkaa tonkimaan kasettia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom