RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se merkin pituus riippuu hyvin pitkälti päätuomarista, onhan se ylipitkämerkki, liitosta riippumatta aivan syvältä. Ei kaikissa IPF-alaisissa kisoissa ole mitään 3s merkkejä, jokusen niitä nähneenä ja täytyy muistaa että ns.ammattilaisliitot otti press komennon takaisin ennen IPF. Eikä kaikissa "vääräuskoisten" kisoissa ole mitään pomppupenkkejä.
http://youtu.be/wpLioIoK1ic Tässä Allan Jokisen nostossa, on mun mielestä juuri täydellisen pituinen merkki.

Samaa mieltä, se on just asiallinen. Mut mielummin sit pitempi kuin liian lyhyt, jos multa kysytään.
 
Joo, tuossa Allan Jokisen nostofilmissä on juuri sopiva merkki. Huomaa sokea Reettakin, että tanko pysähtyy rinnalla, ei jää asiasta epäilystä, mutta toisaalta ei sitten tarvitse pidätellä tankoa rinnalla kumminkaan sen pitempään. Komennot ja selvä stoppi pitää olla, mutta ei tarvitsisi liiallisuuksiinkaan mennä.
 
Jos se auttaa muita saavuttamaan korkeampia rautoja, voidaan vain olettaa että reenaat muutenkin päin vittua ettei siihen pomputtelut auta, vai hä?
No, eipä se ole auttanut tuntemiani ipf huippujakaan, että reenaavatkohan hekin päin vittua, kun eivät pomputtele:wtf:

- - - Updated - - -

Kyllä se merkin pituus riippuu hyvin pitkälti päätuomarista, onhan se ylipitkämerkki, liitosta riippumatta aivan syvältä. Ei kaikissa IPF-alaisissa kisoissa ole mitään 3s merkkejä, jokusen niitä nähneenä ja täytyy muistaa että ns.ammattilaisliitot otti press komennon takaisin ennen IPF. Eikä kaikissa "vääräuskoisten" kisoissa ole mitään pomppupenkkejä.
http://youtu.be/wpLioIoK1ic Tässä Allan Jokisen nostossa, on mun mielestä juuri täydellisen pituinen merkki.
Väitän, että sm-kisoissa ipf puolella ovat merkit just niin kuin pitää, ja jos ne tuntuvat liian pitkältä on parempi pysyä kisoissa joissa ei merkillä ole väliä.
 
Jännä juttu, että minun tuntemani IPF-nostajat pääsääntöisesti nostavat treeneissä vähintään pienellä pompulla. Ehkä tunnen vääriä nostajia.

Oma mielipiteeni on, että treeneissä kannataa "järkevällä" pompulla totuttaa paikat vähän kovempaan rautaan.
 
Jännä juttu, että minun tuntemani IPF-nostajat pääsääntöisesti nostavat treeneissä vähintään pienellä pompulla. Ehkä tunnen vääriä nostajia.

Oma mielipiteeni on, että treeneissä kannataa "järkevällä" pompulla totuttaa paikat vähän kovempaan rautaan.
Niin en tiedä ketkä on vääriä tai oikeita nostajia, mutta itse olen penkkiä reenannut moninkertaisen sm-mitallistin ja jokusen arvokisan mitallistin opeilla useamman vuoden, eikä kertaakaan ole pomputtelua ollut ohjelmissa.

- - - Updated - - -

Sinä ja sun tuntemat ja roinaaja ipf huiput:D
Eihän se ole mahdollista, eihän ipf huiput käytä:wtf:
 
Miksi sitten kovimmat IPF-nostajat kuten Lehto, Sandvik ja Smulter treenaavat yleensä pienellä pompulla? Kaikki maailmanmestareita.
Sitä sinun täytyy kysyä heiltä. Ja niin kuin tuolla mainitsin, että minulle ei sitä pomputtelua ole nykyisin ohjelmissa, eikä se ennen muinoinkaan lisää tulokseen tuonut, päinvastoin. Mutta jollekkin se toimii ja jollekkin ei, eli ei tästä tarvitse mitään sotaa synnyttää.
 
Kyllä tässä on taas muutaman sivun verran todistettu että helpompaa se on penkata se 300kg kuin arvioida sitä nostoa pakkiksella, saatana..
 
Niin en tiedä ketkä on vääriä tai oikeita nostajia, mutta itse olen penkkiä reenannut moninkertaisen sm-mitallistin ja jokusen arvokisan mitallistin opeilla useamman vuoden, eikä kertaakaan ole pomputtelua ollut ohjelmissa.

Mä tiedän että pena79 on kovempi penkkaamaan kun sun valmentaja.
 
Miksi sitten kovimmat IPF-nostajat kuten Lehto, Sandvik ja Smulter treenaavat yleensä pienellä pompulla? Kaikki maailmanmestareita.

tapansa kullakin.

Mut muuan Ed Coan (taas...:D) sanoi mulle Porissa -95 et jokainen treeninosto pitää ottaa kuin se olisi kisanosto. Samoilla säännöillä, samoilla syvyyksillä, samoilla pysäytyksillä jne.
 
tapansa kullakin.

Mut muuan Ed Coan (taas...:D) sanoi mulle Porissa -95 et jokainen treeninosto pitää ottaa kuin se olisi kisanosto. Samoilla säännöillä, samoilla syvyyksillä, samoilla pysäytyksillä jne.

Offtopic: itse pääsin samoissa kisoissa ryyppäämään Kirk Karwoskin kanssa. Tai siis päivä ennen Karwoskin omia nostoja, darrassahan se ne nosti.
 
Mä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:
 
Mä tiedän että pena79 on kovempi penkkaamaan kun sun valmentaja.
Sinun tietosi eivät pidä paikkaansa, jos arvokisamitallit jotain vaakakupissa painavat ja ovat jonkin sortin mittari menestyksestä:wtf: Ja ei tämän ikäisellä äijjällä ole enää mitään valmentajia, kunhan olen testailtu eri ohjelmia, auttaisivatko ne nostamaan tulosta veteraani ikäiseltä ukolla, mutta kyllä se rupee olemaan lähinnä tuloskunnon ylläpitämistä näillä ikävuosilla.

- - - Updated - - -

Mä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:
Nämä hurrit olivat sen kokosia ukkoja, että taisivat syödäkkin päivässä sen yhden karjusian:)
 
tapansa kullakin.

Mut muuan Ed Coan (taas...:D) sanoi mulle Porissa -95 et jokainen treeninosto pitää ottaa kuin se olisi kisanosto. Samoilla säännöillä, samoilla syvyyksillä, samoilla pysäytyksillä jne.
Näin se menee, ei se pyllistyskyykkykään kehitä oikeasta syvyydestä otettua kyykkyä:)
 
Näin se menee, ei se pyllistyskyykkykään kehitä oikeasta syvyydestä otettua kyykkyä:)

Aika monet edistyneetkin nostajat pilaavat kisanostojaan siihen, että luottavat salilla kavereidensa "tuomioon" kyykkyjensä riittävästä syvyydestä.

kisassa saattaa tulla yllätys, kun oppii salilla liian korkean kyykyn ja kisoissa punaista tullee että heilahtaa.

- - - Updated - - -

Mä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:

Ne oli niitä "vetreitä urheilijanuorukaisia" :D

Yngwen pötsi oli kyllä melkoinen tynnyri.:wtf:
 
Back
Ylös Bottom